Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 17:41 15.07.25 
Компютри и Интернет
   >> БТК
*Кратък преглед

Тема Какво да направя?нови  
Автор PeterPan^ (стар познайник)
Публикувано01.06.05 20:19



Вече втора седмица си седя без телефон, въпреки, че е плащан най-редовно.
Имаше някаква повреда в резултат на която част от абонатите в квартала останаха без телефон. После (вероятно след ремонта) съседи от блока ми казаха, че при тях е минал техник да пита дали им работи телефона. У нас, обаче е нямало човек по това време.
Обаждах се вече няколко пъти на 130. Всеки път ми казват, че заявката е подадена. Последният път бяха много възмутени, че пак им губя времето, след като вече съм се обаждал...
Какво мога да направя, за да ги накарам да се размърдат малко??
Най-очевидното е да зарежа БТК, но все още имам причини да си пазя номера.



Тема Re: Какво да направя?нови [re: PeterPan^]  
Автор DTMF (фантом)
Публикувано01.06.05 21:05



звъни през ден ,хем няма да ставаш много досаден,хем няма да те забравят съвсем.


..Това не съм го писал аз



Тема Re: Какво да направя?нови [re: PeterPan^]  
АвторBoo (Нерегистриран)
Публикувано02.06.05 00:04



Купи си един евтин план на Мтел или Глобул (На БуТайКи GSM-а няма да тръгне в близките месеци) и престани да плащаш абонаменти



Тема Пиши!нови [re: PeterPan^]  
Автор Marapeв (инж.)
Публикувано02.06.05 10:26



Привет!
От известно време техническите служби на БТК са притискани от мениджмънта да спазват срокове за отстраняване на повреди. До 48 часа или нещо подобно - не съм 100% сигурен, но го има. Две седмици са голям срок. Моето предложение - вземи и опиши случая в едно вежливо - настоятелно писмо и го предай в жалби или както там се нарича службата сега. При добро желание можеш да го адресираш и до някои регионален шеф. Вярно е, че е разправия, ама средния изпълнителски персонал след като бъде обработен със средствата на старшия началник, има способността да помни от къде му е дошло. И при подобен случай ще реагира много бързо!
С пожелание за успех





Тема Re: Какво да направя?нови [re: PeterPan^]  
Автор Goose ()
Публикувано02.06.05 11:09




До 10 работни дни не можеш да им кажеш нищо ... след това можеш да ги гониш само да ти възстановят част от сумата за месечния абонамент ;-) Както се казва - на печелившите - честито ;-)



Тема БТК има право, клиента е длъженнови [re: Goose]  
АвторДeдo Бope (Нерегистриран)
Публикувано02.06.05 12:38



и понеже бТк = БТК нещата не са се променили
но може да се променят, и то за лошо, зашото
бТк ~= Балкан.
или поне с всеки ден разликата се стопява.



Тема Re: Пиши! [re: Marapeв]  
Автор PeterPan^ (стар познайник)
Публикувано02.06.05 14:19



Ами днес се оплаках и в един от офисите им. Малко се раздвижиха, след като настоях да ми опростят част от таксата (май не разбраха, че съм на икономичен план ). Оказа се, че повредата е от 13-ти май. Признавам си, че част от вината е и моя, понеже не говоря много и чак миналата седмица се усетих...
Както и да е, този път техника дойде, но малко след това си отиде, защото се оказа, че трябва да се провери таблото, таблото е заключено, ключът е в домоуправителя, домоуправителят е на село, а в селото няма телефон за връзка...

Навремето баба ми е работела в отдел повреди на БТК и ми казва, че са били длъжни стриктно да записват часовете на заявката за повреда, на предаване на техника, на извършване на ремонта и ако е имало забавяне са им отдържали от заплатите.
Около четвърт век по-късно в БТК вече имат компютри (чувам тракане по клавиатура когато се обадя) има доста служители (чувам разгорещени обсъждания на балове, филми и какво ли още не, макар че рядко от първи път като се обадя има "свободна линия"), но изглежда или нямат база данни, или не са инструктирани как да работят с нея. При всяко обаждане следва едно и също: "кажете си номера", "изчакайте за момент да проверя", 5 мин. слушане на горните неща при бог знае каква тарифа на Булфон-а, "оставете включен телефон на линията и ще предам на техника". И ако спомена, че сме го правили това същото вчера, следва "ами тогава няма смисъл да се обаждате повече, работим по въпроса"

Цялата тази история не е фатална за мен, в крайна сметка познатите ми успяват да ме намерят по ICQ или GSM, най-много да вземат да свикнат да ме намират така...абе жалка картинка, дано да ги препродадат по-бързо
Другият вариант е да разбия катинара, най-много после мен да обвинят и за кражбата от 13-ти май. Само се надявам да не се окаже, че имам изговорено време, че при тези тарифи...




*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.