|
Тема
|
Какво да направя?
|
|
Автор |
PeterPan^ (стар познайник) |
Публикувано | 01.06.05 20:19 |
|
Вече втора седмица си седя без телефон, въпреки, че е плащан най-редовно.
Имаше някаква повреда в резултат на която част от абонатите в квартала останаха без телефон. После (вероятно след ремонта) съседи от блока ми казаха, че при тях е минал техник да пита дали им работи телефона. У нас, обаче е нямало човек по това време.
Обаждах се вече няколко пъти на 130. Всеки път ми казват, че заявката е подадена. Последният път бяха много възмутени, че пак им губя времето, след като вече съм се обаждал...
Какво мога да направя, за да ги накарам да се размърдат малко??
Най-очевидното е да зарежа БТК, но все още имам причини да си пазя номера.
| |
Тема
|
Re: Какво да направя?
[re: PeterPan^]
|
|
Автор |
DTMF (фантом) |
Публикувано | 01.06.05 21:05 |
|
звъни през ден ,хем няма да ставаш много досаден,хем няма да те забравят съвсем.
..Това не съм го писал аз

| |
Тема
|
Re: Какво да направя?
[re: PeterPan^]
|
|
Автор | Boo (Нерегистриран) |
Публикувано | 02.06.05 00:04 |
|
Купи си един евтин план на Мтел или Глобул (На БуТайКи GSM-а няма да тръгне в близките месеци ) и престани да плащаш абонаменти
| |
|
Привет!
От известно време техническите служби на БТК са притискани от мениджмънта да спазват срокове за отстраняване на повреди. До 48 часа или нещо подобно - не съм 100% сигурен, но го има. Две седмици са голям срок. Моето предложение - вземи и опиши случая в едно вежливо - настоятелно писмо и го предай в жалби или както там се нарича службата сега. При добро желание можеш да го адресираш и до някои регионален шеф. Вярно е, че е разправия, ама средния изпълнителски персонал след като бъде обработен със средствата на старшия началник, има способността да помни от къде му е дошло. И при подобен случай ще реагира много бързо!
С пожелание за успех
 
| |
|
До 10 работни дни не можеш да им кажеш нищо ... след това можеш да ги гониш само да ти възстановят част от сумата за месечния абонамент ;-) Както се казва - на печелившите - честито ;-)
| |
Тема
|
БТК има право, клиента е длъжен
[re: Goose]
|
|
Автор | Дeдo Бope (Нерегистриран) |
Публикувано | 02.06.05 12:38 |
|
и понеже бТк = БТК нещата не са се променили
но може да се променят, и то за лошо, зашото
бТк ~= Балкан.
или поне с всеки ден разликата се стопява.
| |
|
Ами днес се оплаках и в един от офисите им. Малко се раздвижиха, след като настоях да ми опростят част от таксата (май не разбраха, че съм на икономичен план ). Оказа се, че повредата е от 13-ти май. Признавам си, че част от вината е и моя, понеже не говоря много и чак миналата седмица се усетих...
Както и да е, този път техника дойде, но малко след това си отиде, защото се оказа, че трябва да се провери таблото, таблото е заключено, ключът е в домоуправителя, домоуправителят е на село, а в селото няма телефон за връзка...
Навремето баба ми е работела в отдел повреди на БТК и ми казва, че са били длъжни стриктно да записват часовете на заявката за повреда, на предаване на техника, на извършване на ремонта и ако е имало забавяне са им отдържали от заплатите.
Около четвърт век по-късно в БТК вече имат компютри (чувам тракане по клавиатура когато се обадя) има доста служители (чувам разгорещени обсъждания на балове, филми и какво ли още не, макар че рядко от първи път като се обадя има "свободна линия"), но изглежда или нямат база данни, или не са инструктирани как да работят с нея. При всяко обаждане следва едно и също: "кажете си номера", "изчакайте за момент да проверя", 5 мин. слушане на горните неща при бог знае каква тарифа на Булфон-а, "оставете включен телефон на линията и ще предам на техника". И ако спомена, че сме го правили това същото вчера, следва "ами тогава няма смисъл да се обаждате повече, работим по въпроса"
Цялата тази история не е фатална за мен, в крайна сметка познатите ми успяват да ме намерят по ICQ или GSM, най-много да вземат да свикнат да ме намират така...абе жалка картинка, дано да ги препродадат по-бързо
Другият вариант е да разбия катинара, най-много после мен да обвинят и за кражбата от 13-ти май. Само се надявам да не се окаже, че имам изговорено време, че при тези тарифи...
| |
|
|
|
|