Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 08:03 28.09.24 
Компютри и Интернет
   >> БТК
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
Тема БТК най-новите и невероятни истории ...нови  
Авторsunsande (Нерегистриран)
Публикувано17.01.05 11:59



Вече 2 седмици как практикувам ескалация ... (това са настойчиви контакти със съпорта, но със запазване на добрият тон) Днес обаче ми е много трудно да правя ескалация - поне колкото се отнася до добрия тон.

След като вече описах проблемите тук

.

Миналата седмица се случи нещо, което просто надмина всичко до момента и звучи като виц.
Досега ползвахме фирмено 2 линии по 512 КБпс АДСЛ. Решихме да ги обединим в една 1024 Biz. Речено сторено. В началото на миналата седмица подадохме заявка в бизнес центъра. Оттам ни казаха, че в сряда миналата седмица ще доиде техник, който ще вземе единия излишен модем и ще направи настройките на другия модем.
Дойде срядата и по някое време открихме, че са ни пуснали автоматично без да идва техника на 1024 Biz, а другата линия просто я бяха спрели - супер.
Супер за няколко часа и следобед интернета спря.
Обаждам се в хелп-деск-а . Добър ден добър ден направихте това и това всичко ок само, че сега интернет-а спря.

Въпроси от хелп-деска : Кой ви пусна новата услуга ? Кой ви каза, че ще идва техник?
Какво искате да направим със стария модем????
Сега ще проверим ....

Аз лично нямам желания за стария модем - ако искат да си го вземат ако не да стои тук все ми е едно ....

След малко се обаждат от хелп-деск-а в офиса.
- Вие какво направихте с модема?
- Еми рестартирах го ...
- Как го рестарирахте ?
- Натиснах бялото копче на задната му страна.
- А-ааааа .... добре. След малко пак ще ви се обадим.

След малко се обажда съвсем различна жена от предишния път.

- Разбрах, че сте имали проблем. Можете ли да рестартирате модема, защото не се вижда оттук.
- Ами - казвам - аз го рестартирах вече.
- Хм.... ами тук не се вижда. Рестарирайте го хардуерно. Има една дупка отзад и с кламер или карфица го рестартирайте.

Гледам аз няма дупка ... има някаква лепенка БТК АДСЛ . Казвам им че има лепенка и сигурно дупката е зад нея и питам :
- Не е ли проблем да я махам лепенката ?

Отговор:
- Ами по принцип не е редно, но в случая няма какво друго да се направи така, че го рестартирайте.

И махам лепенката рестартирам. Жената каза, а ето появи се след малко ще сте готови - дочуване.

Впоследствие се оказа, че при такъв рестарт модема става недостъпен през АДСЛ линията - вижда се само в локалната мрежа. Какво е накарало въпросната госпожа да ми каже да рестартирам модема по този начин нямам идея.

След малко се обажда 3-ти глас.
Добър ден какво става при вас ?
Обеснявам надълго и широко .... и рестартирахме модема така и така ...
- Какво сте направили ? Кой ви каза, че можете да рестартирате модема така ?
???????????????????
Тук вече почнах да давам заето.
Но все още имах сили за ескалация и подробно обясних с добър тон как е станало всичко ....
- Добре в четвъртък при вас ще доидат техници .... или ако не успеят в петък.

Петък в 13:30 идват. Жал ми е за тия хора техниците - ходят и лично се срещат с клиентите и обират цялото недоволство от хелп-деск-а и този който е измислил безумната схема за съпорт на БТК.
Ние дори не им правихме ескалация ....
2 часа се мъчиха. Питаха ме коя е била тази, която ми е казала да ресетна модема хардуерно - за съжаление не знаех. Явно голяма боза е било.
Е оказа се че не могат да се оправят - трябвало и модемът в централата да се pair-не отново с нашия - ама там нямало човек....
Та взеха модема и отидоха да го правят.

Четвъртък Петък събота неделя .... 4 дни без нет ...
Днес (понеделник) ни пуснаха и тръгна перфектно ...
в 11:30 нета спря обаждам се на хелп-деск-а и опитвам спокойно ... ама не стана
искаха ми и GSM като отказах да го дам защото фирменият телефон им е достатъчен за да ни се обаждат.
Казаха ми, че ако се случи така, че да ни решават проблема след работно време и не могли да се свържат с нас нямало да ни се обадят ......
А когато попитах за името на операторката тя ми каза, че не си давала името.
Тук вече не преодолях забравих за всякаква ескалация и повиших тон и и обясних доволно нервно как заради тяхната компетентност нямаме 4 дни интернет при положение, че сме бизнес абонати.
В крайна сметка си каза името и ми пожела приятен ден.

След 5 минути интернета се появи отнякъде ....

В предишния ми постинг ми казаха, че много се оплаквам -
този път само описвам ситуацията без оценки ...

sunsande

P.S. - наистина жалко за техниците - самите те описаха на какво приличат срещите им с абонатите и как отнасят цялото недоволство на клиентите - а определено не го заслужават. В цялата верига май само те са хората дето си вършат работата добре.



Тема Re: БТК най-новите и невероятни истории ...нови [re: sunsande]  
Автор Big Brother ()
Публикувано17.01.05 12:38



Техниците на АДСЛ-ите са умни и кадърни хора-инженери, и почти само мъже.:))) Но....в бизнес центровете са само панделки, избрани заради това, което имат между краката. А т.нар. акаунт-маниджъри - там пък е цяла трагедия. Има една кака там, набор 1981, завършила някаква инженерна специалност през 2003-та, а едва сега учи някаква следдопломна квалификация (естествено за сметка на БТК), но работи в ....МАРКЕТИНГ-а.:))) Малко нелогично,а? Кога завърши, кога започна работа? Но пък тя закри, поради своята свръх компетентност всички изходящи линии на един мноооого голям клиент. И после ония наново си платиха всичко.

Евала на тез', дет' я държат.:)))



Тема Re: БТК най-новите и невероятни истории ...нови [re: Big Brother]  
Авторmmm (Нерегистриран)
Публикувано17.01.05 21:12



sunsade - ti niakakva kampania li provejdash
mnogo interesno povedenie ?

m
samo kaji dali e kampania :)


i dali imash sponsori :)
be ti si sladur
ko sha praim bez takiva kampaniori bez tebe
det ni poakzvat kolko sa krivi neshtata :))
hm :)



Тема Re: БТК най-новите и невероятни истории ...нови [re: mmm]  
Авторsunsande (Нерегистриран)
Публикувано17.01.05 23:02



Nema kampaniq brato

Klient sym na BTK ot April minalata godina (za ADSL specialno)
Провери дали съм писал нещо като забележки преди 23 декември 2004.
От тогава обаче ми почнаха празниците с тях ... и още продължават - голямо празнуване му удряме ...

Днес от съпорта ми се обадиха 1 час след като отсраниха проблема и ми казаха "... и дано повече не ви прекъсва линията. Надявам се да е добре!".

Еми казах им и аз на това се надявам.

Ако следиш тук редовно и не видиш постинг от мен - бъди сигурен АДСЛ-а при нас бачка та се къса.

Аз сега имах проблем и пиша за него ... Чудя се обаче ти за какво пишеш. Всичко ти е ясно и според теб всичко е наред, а самите техници от БТК казаха обратното. Чудно защо ?
Може би не разбират нещата издълбоко като теб? Може би и те правят кампании ?
Та като стана дума за кампаниите твоите постинги по-приличат на кампания. Дали ?
Абе много неясноти станаха я по-добре да не говорим за това ...

Благодаря ти за отговора все пак - беше от голяма полза за всички!

sunsande



Тема Re: БТК най-новите и невероятни истории ...нови [re: sunsande]  
Авторmmm (Нерегистриран)
Публикувано17.01.05 23:17



ehhh...




Тема Re: БТК най-новите и невероятни истории ...нови [re: sunsande]  
Автор KlD (Лапетия)
Публикувано18.01.05 01:23



Бах майка му... това е като по... ммм... комикс или крими роман

Честно, смешно ми е :) Нищо, че бачкам в БТК, но ми е смешно повече, от колкото ми е жал

А колежките от хелпдеска... ммммммммдаааааам Освен да ги викнем на едно вечерно парти на обучение с колегите... не знам

Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертетът.


Тема Re: БТК най-новите и невероятни истории ...нови [re: KlD]  
Автор MethroEthernet (Gigabit)
Публикувано18.01.05 13:01



oooo ste nastane edna veselba,,,,,ima 2-3 deto sa hmmm ,,,
mislya 4e ste vuspriemat burzo ....



Тема Re: БТК най-новите и невероятни истории ...нови [re: MethroEthernet]  
Автор KlD (Лапетия)
Публикувано19.01.05 22:53



Само се чудя кой кого може да научи, ма така по-интересно де...

Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертетът.


Тема Re: БТК най-новите и невероятни истории ...нови [re: KlD]  
Автор D_D_D ()
Публикувано22.01.05 09:13



Смяташ че ''ПИПИРУДИТЕ '' от HELP DESKA могат да ти покажат нещо друго освен някои фатки от "Кама Сутра" .


Поне на тва което аз съм свидетел от ежедневната си практика стигам само до този извод - имат основните умения за работа с компютър и вероятно указание с възможни ситуации по проблемите с ADSL съоръженията.И само тва , останалото е много теми за чат с колежките различни от проблемите на клиентите на БТК.

То, не че не мога, ама има ли смисъл, като няма значение


Тема Re: БТК най-новите и невероятни истории ...нови [re: D_D_D]  
АвторSSS (Нерегистриран)
Публикувано22.01.05 12:10



Проблема е в това, че чуете ли женски глас, имате предварителна нагласа, че жена не може да разбира повече от вас, че жена не може да открие къде е проблема ви, и съответно да го разреши. В кой е проблема тогава ..... ???

P.S. Не е хубаво да говориш за знанията на човек, който не познаваш, нали ?




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.