Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 23:43 16.07.25 
Хоби, Развлечения
   >> Бридж
*Кратък преглед

Тема Задачканови  
Автор zaxxon (новак)
Публикувано21.09.07 12:44



И, след толкова усилия като декларанти, да видим как стоят нещата от позиция на защитник!

Нова тема



Вие сте Изток. Юг открива 1БК (15-17) и Север покачва до 3БК. Партньорът потегля с пика 6-ца:

...........................42
...........................963 (мор)
...........................АQJ104
...........................Q93
пика 6-ца................................А5
................................................К1082 (ние)
................................................К65
................................................J1084

Първата взятка печелите Вие с Асото, декларантът дава пика 7-ца. Какъв план ще предложите?



Тема Re: Задачканови [re: zaxxon]  
Автор fogas (минаващ)
Публикувано21.09.07 16:36



1. Атаката е с 4-тата по сила, демек партнерът има К и/или Д пика, т.е. има максимум 3 точки в купа или трефа (ако има В 10 9 6 3 в пика вероятно ще атакува с В)
2. Ако 3-те му останали точки са в трефа контрактът няма вкарване- 1 пика, 3 купи (с импас на К-та ни), 4 кари (една за К-та ни) и А трефа.

Единствените варианти да вкараме контракта са (1)партнерът да има Дхх в купа- тогава върщането в купа е задължително преди да са овластени карите;
или (2) партнерът да има КД 10 6 3 в пика, което изисква от нас връщане на пика.

Хубавото е, че имаме време за това връщане(разиграващият не може да извади играта без карите - има максимум 4 взятки в мажорите,3 трефи и 1каро)- можем първо да проверим купите и ако се окаже, че партньорът няма необходимите сили в купа можем да пробваме пиките.

Коя купа да върнем? Ако партнерът има ДВ- няма значение (без К купа де)
Ако партнерът има Дхх, а разиграващият АВх? 10 купа е отговорът ;)
Само така можем да врътнем В-то на разиграващия. И после 9-та в мора.



Тема Re: Задачканови [re: fogas]  
Автор dnff ()
Публикувано22.09.07 18:47



Защита определено е по-трудна от разиграването.


Съгласен съм с теб "fogas", но при К, Д, х, х, х не е по-правилно да се играе ригата, за да се покаже дамата.

I love this GAME!

Тема Re: Задачканови [re: zaxxon]  
Автор barseh (непознат )
Публикувано22.09.07 20:12



Аз не бих върнал пика. Може би ще играя вале трефа или ще пусна купа. Ако партнера има асо трефа ще му избиеме слизачката и при липса на фит в карите няма да може да ги реализира. От друга страна може да се търсят и три взятки в купа, 1 в пика и една в каро. трябва да се има предвид че по всяка вероятност декларантът има 4 пики с оньор, най вероятно оньори. Ако върна пика след като взема в каро това вече ще е невъзможно, т.е да се търси пробив в пики ми се вижда безсмислено. Според мен остават трефа или купа, но не мога да преценя кое е по-удачно. Ще чакам решението.





Тема Re: Задачканови [re: barseh]  
Автор dnff ()
Публикувано26.09.07 13:26



Сега като се замисля атака рига от К, Д, х, х, х не ми се стува много логична. Така че напълно съм съгласен с "fogas".

"barseh" не си прав. Ако партньора е бил и с рига трефа, то ние не можем да вкараме играта, дори разиграващият да има само две кари. На пръв поглед и аз се заблудих, но като погледнах по-внимателно... След като спечели втората ръка с асо трефа разиграващия продължава с каро за дамата в мора. На което ние имаме два варианта:

І вариант. Пропускаме първия път и гледаме как от мора разиграващият играе малка купа (в ръкта има А, Д, В), импасирайки нашата рига. От ръката продължава с последното си каро за валето на мора. Сега вече сме длъжни да хванем. И какво??? Продължаваме с трефа??? Партньора ни дори и да не пропусне ще се озове в ръка, в която няма с какво да излезне. А ако пропусне ще спечели дамата в мора, където има още 3 овластени кари и възможност за още един импас на нашата рига купа. Играта излиза.

ІІ вариант. Хващаме първото каро и продължаваме с втора трефа. Сега партньора ни е в същата позиция. Дори и да хване, няма с какво да излезе. Да предположим, че излезе с трефа (цвета, който ние толкова усилено се опитваме да пробием). Тогава мора спечелва с дамата, след което пак следва импас на нашата рига купа (единствената необходима ръка на разиграващия). Като се качи в ръка разиграващия продължава с последното си каро към валето на мора, където го чакат още 3 ръце в каро и възможност за още един импас на рига купа. Пак изкарва играта.

I love this GAME!



Тема Re: Задачканови [re: dnff]  
Автор dnff ()
Публикувано01.10.07 15:10



"zaxxon" какво стана с отговора на задачата.

Нещо много се задържа тази. Поне кажи дали е вярен или грешен. Ако е грешен да се поизпотим малко повече.

I love this GAME!

Тема Re: Задачканови [re: zaxxon]  
Авторzlaty (Нерегистриран)
Публикувано29.05.08 13:44



нека да преброим точките ние имаме 11, в мора се виждат 9, а отварянето е 15- 17 за партнера остават 3-5 точки като в пика има поне 1 и т.е. валето и най много 5 т.е. рига и дама. партнера има точно 5 пики а декларанта 4 защото 6-цата е 4-та по сила, адекларанта с 5-та пика не би открил с 1 БК. Ако партнера е с рига и дама или рига вале и ние върнем пика- договорът се реализира защото партнерът няма друго хващане за да изтегли овластената пика. Следователно провалянето на договора може да стане само ако реализираме допълнителни взятки от нашата ръка с помощта на оньора на партнера, а той може да има само един голям оньор извън цвят пика. Ако този оньор е в трефа дори да е асото декларанта ще пусне до мора и ще отдаде доброволно едно каро като ни отреже достъпа до последната трефа реализирайки 4 кари, 1 трефа две пики и поне една купа. по тези причини най- силно е връщането на 10 купа, ако десятката спечели продължаваме с двойката. този план печели при разпределение 3-3 купи в партнера и разграващия и единият от големите оньори Асото или дамата в партнера.





Тема Re: Задачка [re: fogas]  
Автор Mari-ana (непознат )
Публикувано02.06.08 07:43



Търся разпределението на едно разиграване състояло се на турнир мастер в САЩ през 1992 година. Мор и декларант имат общо 0 точки-договор 4 пики-точен.



Тема Re: Задачканови [re: zaxxon]  
Авторelefant1 (Нерегистриран)
Публикувано02.10.08 09:05



Only for BG: http://bgbridge.dir.bg/_wm/library/?df=8&dflid=3




*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.