|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
Тема
|
Ще изграждат открито метро в Бургас
|
|
Автор |
WARGREYMON (steel and fire) |
Публикувано | 19.05.09 11:00 |
|
Вижте на какво се натъкнах днес в един друг форум:
Ще изграждат открито метро в Бургас
До края на май ще бъде възложено проектоинвестиционно проучване на „Супер Бургас”, това заяви Павел Маринов, по чийто идея бе създаден проекта. „Ако не ни се пречи, защото страшно трудно върви проекта поради политизиране на обстановката в страната, се надявам за година проучването да бъде завършено и да може да стартира възлагането му”, каза още водачът на общинските съветници на БСП. Проектът „Зона за обществен достъп на транспортен възел – Морска гара, Ж.п. гара и Автогара Бургас” е с национално значение за развитието на икономиката и е част от Трансевропейски коридор № 8.
Павел Маринов присъства на кръгла маса по проблемите на местното самоуправление, организирано от новоучредения клуб за активна политика към Общинския съвет на БСП Бургас. Той обяви и инициатива на Министерството на транспорта за изграждане на открито метро в Бургас. То ще осъществява връзка между централната част на града с к-с „Меден рудник” и Поморие. В дългосрочен план ще се осъществят и връзки с другите черноморски общини на юг.
Специалисти от Министерството и Общината са единодушни, че този проект е необходим за града и ще реши много транспортни проблеми. В момента се обработва задание за проучването, което ще бъде въложено на изпълнителна агенция „Железопътна администрация”. Проектът на територията на града ще се реализира от община Бургас, а след това ще се търси взаимодействие и за разширяването му с други черноморски общини.
-----
Аз лично намирам идеята за много добра :) Дайте и вие по някое мнение, моля!
| |
Тема
|
Re: Ще изграждат открито метро в Бургас
[re: WARGREYMON]
|
|
Автор |
mimosh () |
Публикувано | 25.04.08 09:09 |
|
Като идея е добро, но първо ще се прави поне 5г, второ ще се политизира (то още отсега е така става ясно от статията) и трето това метро най вероятно ще е с мотриси шеста употреба от източните републики на русия и ще върви на поне 30мин и ще толкова претъпкано че просто няма да има смисъл от него
ПС: Извинете за песимизма, ама щом се прави от правителството смятам че още в зародиш е провалено . Просто има пари за взимане и трябва по законен начин някой да ги прибере.
Прекомерната употреба на LINUX води до пристрастяване!
| |
|
Това са измислици...Метро в Бургас едва ли ще има в близките 50 години.Проекта Супер Бургас е страхотен дано го направят по-скоро.Доколкото знам метро не влиза в плана.
| |
Тема
|
Re: Ще изграждат открито метро в Бургас
[re: WARGREYMON]
|
|
Автор |
MrB (циник) |
Публикувано | 25.04.08 16:38 |
|
Абе на открито метро по принцип не му ли викат трамвай или просто влак (в зависимост колко са големи вагоните)?
| |
Тема
|
Re: Ще изграждат открито метро в Бургас
[re: MrB]
|
|
Автор |
marta_s (справедлива) |
Публикувано | 25.04.08 16:44 |
|
Влак му викат. Освен ако нямат предвид метро - кабрио, защото и това е вариант.
Език кости няма - кости троши!
| |
Тема
|
Re: Ще изграждат открито метро в Бургас
[re: marta_s]
|
|
Автор |
Пяx-cДeпeш! (муле с пискюл) |
Публикувано | 25.04.08 21:02 |
|
Метро му се вика независимо дали ти минава отдолу или не
| |
Тема
|
Re: Ще изграждат открито метро в Бургас
[re: Пяx-cДeпeш!]
|
|
Автор |
codeine (оптимист) |
Публикувано | 26.04.08 11:02 |
|
Зависи....В швабско му викат "S-Bahn"
| |
|
Да ве, ама трамваите тогава какво се водят. Доколкото ми е известно метрото трябва да е изцяло или частично под земята. Ако е само отгоре, няма да е метро.
| |
|
Съфорумецът който каза че това което ще получим (евентуално) ние е ЕС-бан, беше най-точен - ЕС-банът е ускорена крайградска железница, чието основно предназначение е да осигурява връзка между основния град на дадена агломерация и неговите предградия и сателитни селища, какъвто е нашият случай. Ес-банът е основно надземен макар да не са изключени и подземни участъци където това е наложително.
Какво го отличава:
от крайградските влакове - по-малкият интервал на движение - допустим е интервал като в метрото (+по-голям капацитет; -по-висока цена)
от метрото - предимно надземното изграждане (+по ниска цена; по-лесно изграждане на мрежата; -нужно е място за трасетата; -по-голям промеждутък между станциите)
от трамваите - изцяло обособените трасета, по-високата скорост на движение, по големите композиции и много по големия капацитет (+многократно по висок капацитет; +не пречи на уличното движение;-по-висока цена)
За по-лесно сравнение прилагам картинки на изброените транспортни системи:
*възможно е подвижен състав от един тип от тези системи да бъде използван в друг (примерно крайградска мотриса като ЕС-бан или ЕС-банска като метро). По-горе са показани типични типови преставители
*всички снимки (с изключение на ЕС-бан-а) са от България и поместени на европейския ЖП сървър, не претендирам за права върху тях, показвам ги само с цел онагледяване на системите, при поискване от страна на авторите им съм готов да премахна линковете
Редактирано от WARGREYMON на 26.04.08 21:02.
| |
|
Ъъъ, не знам защо точно на мен ми го обясняваш, но благодаря все пак. Само за протокола, израснала съм в София, детството ми е минало по трамваите, пък и в метрото доста съм се возила. Била съм и из Европата, та знам и тяхното метро, както и ес-баните. Тук не виждам да стане което и да е от изброените в близките десетина години.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
|
|
|