Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 11:25 24.09.24 
Автомобили
   >> BMW
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема CHIP Tuning BMW Turbo Dieselнови  
Автор AstraMan (GSI maniak)
Публикувано30.03.04 12:50



Za vsi4ki 1.8 , 2.5 TDS i 2.4 TD motori.

Ot 25 do 35 konski sili pove4e .

Cena 420lv s montaz





Тема Re: CHIP Tuning BMW Turbo Dieselнови [re: AstraMan]  
Авторkoko (Нерегистриран)
Публикувано02.04.04 00:45



Karai si gadnata 4ervena astra i ne predlagai kopirani 4ipove na istinskite koli.......kato bmw



Тема heheeeнови [re: koko]  
Автор AstraMan (GSI maniak)
Публикувано02.04.04 02:28



dobre be moi)))) kakuv ti e problema? kopirani 4ipove??? tova puk kak go izmisli?

mnogo me kefat hora , koito gram ne razbirat , a sa predubedeni i zabludeni...

318 TDS E36 1.8 90 PS Bosch 0281 001 243
318 TDS E36 1.8 90 PS Bosch 0281 001 243
318 TDS E36 1.8 90 PS Bosch 0281 001 064
318 TDS E36 1.8 90 PS Bosch 0281 001 711

325TD E36 115 PS Bosch 0281 001 193
325TD E36 115 PS Bosch 0281 001 201
325TD E36 115 PS Bosch 0281 001 243
325TDS E36 143 PS Bosch 0281 001 380

525 E34 2.5 TD 115 PS Bosch 0281 001 175
525 E34 2.5 TD 115 PS Bosch 0281 001 175
525 E34 2.5 TDS 143 PS Bosch 0281 001 181
525 E34 2.5 TDS 143 PS Bosch 0281 001 373
525 E34 2.5 TDS 143 PS Bosch 0281 001 373
525 E34 2.5 TDS 143 PS Bosch 0281 001 373
525 E34 2.5 TDS 143 PS Bosch 0281 001 183
525 E34 2.5 TDS 143 PS Bosch 0281 001 183
525 E34 2.5 TDS 143 PS Bosch 0281 001 183
525 E34 2.5 TDS 143 PS Bosch 0281 001 184
525 E34 2.5 TDS 143 PS Bosch 0281 001 184
525 E34 2.5 TDS 143 PS Bosch 0281 001 294
525 E34 2.5 TDS 143 PS Bosch 0281 001 294
525 E34 2.5 TDS 143 PS Bosch 0281 001 294


vsi4ki tezi li sum gi izkopiral spored teb? spiram kolite po sfetofarite s vuprosa " Slu4aino da imate 4ip tuning?"))))) i predlagam kopirane za po 50lv))))) hehehee


moga samo da dobavya , 4e drugi hora kopirat moite 4ipove.... koi uspe6no , koi ne...(a, Kremator4e ? - 60lv .... ne stava!)))))

a Astrata ako ne ti haresva ne ya gledai be)))))) ti kakvo kara6?





Тема Re: heheeeнови [re: AstraMan]  
Авторkoko (Нерегистриран)
Публикувано02.04.04 09:14



Ne iskam da se zasiagash,prosto po ve4eto pi4ove kato teb koito predlagat 4ipove sum siguren 4e gi kopirat!A otnosno astrata ne se zasiagai -prosto biah mnogo iadosan i malko se uvliakoh.....astrata ti e mnogo gotina ,zashtoto e po-razli4na ot drugite(vsi4ki sa 4erni) ,a i djantite sa strashni !Misli ,4e takiva djanti struvat dosta skupo ai ne sum vigdal mnogo takiva!Sorry, ako ima neshto!



Тема Re: heheee [re: koko]  
Автор AstraMan (GSI maniak)
Публикувано02.04.04 13:08



Da , vyarno , 4e ima dosta pi4ove deto go pravyat tova. V tozi slu4ai i az sum poturpev6 - postoyanno ima tarikati deto slagaiki 4ip - kazvat 6te vrutna krug4e za proba i gi nyama 30minuti)))) a posle kukite gi bili spreli.... nali stava yasno , 4e sa tur4ali da kopirat. Ama tova e zivota)))))

Otnosno moite 4ipove - moze da si siguren , 4e si gi kupuvam i ve4e po4ti 2 godini si rabotya s edna nemska i edna avstriiska firma. Horata sa korektni i az se opitvam da vkaram malko ot tazi korektnost v BG.... no e trudno





Тема Re: CHIP Tuning BMW Turbo Dieselнови [re: AstraMan]  
Автор Bad_Dog (MB)
Публикувано05.04.04 18:30



Я ми обясни откъде идват тези 25-35 конски сили?
И как се оптимизира работата на двигателя?

Щото аз, понеже не разбирам, си мисля някакви глупости от типа на това, че във високите се обогатява сместта (променяш мапа) и при турбо двигателите се вдига бууста.

Та въпросът ми е - като се вдигне бууста, ако стане детонация и двигателя замине за скрап ТИ ЛИ СИ ЩЕ КУПИШ НОВ ДВИГАТЕЛ НА ПОТЪРПЕВШИЯ?



Тема Re:нови [re: Bad_Dog]  
Автор AstraMan (GSI maniak)
Публикувано05.04.04 23:06



Privet,

Osnovno efekta idva ot vdigane na nalyaganeto na turbinata. To se ka4va s 0,2-0,3 Bar.

Относно гаранцията за поражения по двигателя - Софтуера за тези чипове го купувам от сериозни Тунинг фирми и от тяхна страна имам солидна гаранция за правилното функциониране. Мойта задача всъщност е монтирането и програмирането им. Та на въпроса ти - при доказване на авария причинена от лош или грешен софтуер - да, покривам щетите. Сега друг е въпроса , че след слагането на чип във всеки сервиз , каквото и да е станало на колата - отговора е - в чипа е проблема.... без думи.....
Досега (вече 2 години и малко) имам само 1 по-сериозен проблем с едно АУДИ S8 , при което имаше грешка в тунинг софтуера и колата даваше постоянно грешки. Не се случи нещо фатално , но грешката беше поправена и парите върнати обратно. Та относно коректността им няма спор - много сме далече от германците.

Разбирам съмненията на всички - има доста хора , които се пробват в тАЗИ област , мислейки , че е много лесно и има големи печалби. Може и така да е , но аз работя по честния начин , купувам качествени програми и оборудване и опитвам да съм коректен поне наполовината на това , което показват хората в Европа. Доста е трудно между другото))))) Българина е наплашен от ментета , подозира всичко и .... абе кво да обяснявам , всички знаете за кво иде реч

Много ми се иска да се престане с тези фантазии - че се тегли софтуера за чиповете от Интернет , едва ли не е безплатен , само да потърсиш малко. Наистина има и такива , но за да намериш точния номер на ЕКУ и номер на чип (софтуер) трябва да си МЕГА хакер...





Тема Re:нови [re: AstraMan]  
Автор Bad_Dog (MB)
Публикувано06.04.04 09:42



Според теб вдигане на налягането с 1/4 Бара е безопасно? Ако е така, защо производителя не го е направил?

Факт е, че особено на турбо коли промяната на fuel map е доста рискована дейност.
И дори колата да не се скапе изведнъж, двигателя е изложен на значително по-голямо натоварване, което респективно води до бързо износване.

Колкото до това какъв хакер трябва да си - не е толкова сложно да промениш известен брой цифрички и една чексума.

В заключение искам да кажа, че лошо няма да продаваш чипчета, лошо няма и да ти ги купуват, но за да си коректен трябва да обясниш на хората от къде идват конете. И как това се отразява на колите (дори и в дългосрочен план). А не да казваш, че се оптимизира работата на двигателя и други общи приказки за деца от детската градина



Тема Re:нови [re: Bad_Dog]  
Автор AstraMan (GSI maniak)
Публикувано06.04.04 11:52



Otnosno ka4estvoto i bezopasnostta - raz4itam na 10 godi6nia opit na inginerite , koito gi pravyat tezi ne6ta. A za klientite - za tyah e vazno da vurvi pove4e , kakto te samite kazvat)))) Yasno e, 4e po-golyamo natovarvane vodi do po-burzo iznosvane. Problema , e 4e pove4eto hora ne sa si remontirali kolite , a iska tuning... BG reality

A otnosno checksumite - da , vuzmozno e da se nagazda softwera , no ne vinagi e vuzmozno. Az li4no ne se kefya i ne go pravya. Poru4vam si gi po nomer na ECU i nomer na softwera i mi e spokoino))))))





Тема Re: CHIP Tuning BMW Turbo Dieselнови [re: AstraMan]  
Автор318тдc (Нерегистриран)
Публикувано06.04.04 16:39



Пич, 318 тдс не е 1.8, вземи малко си опресни знанията! А и при Кальо от БМВ форума са по- ефтини.




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.