Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 14:00 23.04.24 
Черните списъци
   >> Черен списък на фирмите
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови  
Автор ilko georgiev (непознат )
Публикувано07.11.08 13:44



Имах неблагоразумието да се доверя на голямото име на веригата хипермаркети ТЕХНОМАРКЕТ и да им дам 2000лв. за телевизор

Телевизора в рамките на 12 календарни месеца, от които 9 м при мен и 3 м. в сервиза се повреди 5 пъти по един и същи начин.От сервиза подменят един и същи изгорял елемент без да открият и отстранят причината т.е. дефекта, който причинява изгарянето на този елемент.
За мен е очевидно, че ремонтите са извършени некачествено или дефекта в телевизора не може да бъде отстранен.В сервиза вече 5 пъти не съумяват да отстранят дефекта,а само подменят изгорелия елемент, което довежда до временно въвеждане в експлоатация на телевизора, понякога дори само за 6 часа, и така докато му изтече гаранцията.
Още когато го занесох втория път, сервизния техник каза ,че нищо по-вече от това не може да направи, но отказа да ми даде протокол за брак ,защото не издават такива протоколи на никого и ми каза да отида при управителя на магазина и да се помоля на добра воля да го подмени, което не зная дали е за смях или за плач.
Освен това в сервиза постъпват изключително некоректно с попълването на сервизните карти.Посочват дата на която според тях е приключил ремонта, която дата няма как да бъде проверена, а реално телевизора не е предаден на клиента.Така ощетяват клиента като му съкращават гаранцията.
Ето ви конкретни примери - на третия ремонт датата от която гаранцията ми започва да тече е 29.04.2008, реално те ми се обадиха да си получа телевизора на 9.05.2008 – Петък 1 час преди да затворят,а аз го получих на 12.05.2008 –Понеделник - разликата е 13 дена за моя сметка , на всичкото отгоре след 6 часа изгоря отново , или 4 –тия ремонт според сервиза е приключил на 30.05.2008, аз отидох да си го потърся ,при това без да са се обадили , че е готов – на 4.06.2008.Ако бях чакал тяхното обаждане вероятно щеше да мине и още една седмица за моя сметка.

След петата еднотипна повреда заявих на служителя по рекламациите в магазина, че не желая по-вече да ме разиграват с неуспешни псевдоремонти,а той ми обясни че единствено има право да го върне обратно в сервиза , а пък те от своя страна нямат право да издават протоколи , за това че не могат да отстранят дефекта.
Така ,по взаимна договорка , вкарват потребителя в омагьосан кръг, като злоупотребяват с правата му. Тази порочна практика на договорки между хипермаркетите и сервизните фирми, нарушава правата на потребителите,но от Комисията за защита на потребителите ми казаха , че такъв бил закона и нищо не могат да направят
Ако потребителя има нещастието да си купи дефектна стока, единственото му право е да я ползва с много мъки в рамките на гаранцията след което да я изхвърли.



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: ilko georgiev]  
Автор SoulMate (фанта гуспожа)
Публикувано07.11.08 18:46



Кажи каква е марката на телевизора.



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: ilko georgiev]  
Автор Buhl (H.)
Публикувано07.11.08 20:26



Напиши кратко, сбито, ФАКТОЛОГИЧНО и неемоционално писмо, в което изложи случая и претенциите си:

ДО: ......... (производителя - фирма, страна, адрес)
КОПИЕ:
- КЗП
- вносител
- търговец
(Провери дали последните две не са една и съща фирма)


И ще видиш чудо.



Следите, оставени по улицата, са по-дълбоки от следите, оставени в интернет.

Тема RE: Кажи каква е марката на телевизоранови [re: SoulMate]  
Автор citronbg (uid:60001)
Публикувано08.11.08 14:06



обзалагам се че марката е САМСУНГ

(да се чете жЛЪт боклук от поредната партида с висок процент брак).



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: Buhl]  
Автор ilko georgiev (непознат )
Публикувано10.11.08 09:41



Практически е невъзможно да разбереш , кой е вносителя и коя фирма стои зад Техномаркет в момента.В търговския регистър около тази верига магазини се въртят имената на доста фирми , които всяка година пререгистрират и прехвърлят акции и си менкат управителите. Последно следите водят някъде към Холандия или нещо такова, макар управителите да са все едни и същи български номенклатури.
Фирмата производител ще се ошашави през коя година и до коя дата , за кое изделие , с кого от българска страна си е имала вземане-даване.
Всичко е обмислено предварително , господа съдии - да влезе убития.



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: SoulMate]  
Автор ilko georgiev (непознат )
Публикувано10.11.08 09:45



Няма значение марката , това е схема която не пропуска нищо.
И SONY да си купиш, ако са го въртяли половин година денонощно по рафтовете или ти даде мръсен дефект , просто гориш.



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: ilko georgiev]  
Автор Blake (пристрастен)
Публикувано10.11.08 10:15



Ъъъ, я вземи прочети всичко свързано със защитата на потребителите. Мяркал съм текст, който гласи, че ако една стока даде 3 пъти подред един и същи дефект, трябва да ти дадат нова, или да ти върнат парите. Няма да ходиш в сервиза, отиваш в магазина, откъдето си купил телевизора, желателно във време, в което е пълен с хора, и вдигаш колкото можеш по-голям скандал на управителя, заплашвайки със КЗК и прочее.



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: Blake]  
Автор ilko georgiev (непознат )
Публикувано10.11.08 10:36



Приятел , за съжаление това е по стария закон. В новия закон за защита на потребителите са се погрижили и тука да ни прецакат.Няма ограничение в броя на ремонтите. От Комисията за защита на потребителите ми отговориха, че нищо не-могат да направят.
Като вдигна панаир в магазина , охраната ще ме изхвърли.
Кофти положение.



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: ilko georgiev]  
Автор milenafaith (непознат )
Публикувано10.11.08 11:22



Повече няма да стъпя в Техномаркет. Имах неблагоразумието в събота да отида да си купя хладилник от Техномаркет на Цариградско шосе. Понеже нямам възможност сега да платя 1000 лева на момента кандидатствах за стоков кредит от Джеткредит, там поне всичко беше ОК. Първо консултантите са малко и не са информирани за наличността на предлаганите стоки. Харесах си един хладилник, кандидатствах за кредита и ме одобриха, при което започнаха мъките, оказа се, че е само мострата в наличност, която беше цялата издрана. Харесах втори хладилник имало уж освен 2-те мостри още 1 в склада, при което от Джеткредит ми направиха корекция на договора за новия хладилник. Отиваме в склада с документите и от там ни застреляха ами няма го този хладилник, пише 3 наличност, от които 2 бр са мостри, ама третата я няма на практика. След повече от 3 часа мотане вече бях на прага на нервите си, защото каквото и да харесам все го няма, ами като нямат наличност да не ги държат като мостри, не мога цял ден да се разкарвам от хладилниците до джеткредит и склада. Не мога и да се откажа, защото вече имам кредит и трябва да си тръгна с хладилник от техномаркет. Накрая написах няколко модела хладилници и отидах в склада директно да ми кажат от кой има и най-накрая като го изкараха направих и последната корекция в Джеткредит, на които им благодаря за търпението и обслужването. Та след 4 часа нерви и разкарване накрая избрахме хладилник, който не ми допада изцяло като параметри, но при липсата на друг, няма как.



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: ilko georgiev]  
Автор Blake (пристрастен)
Публикувано10.11.08 14:46



виж, дори и да те изхвърли охраната, едва ли ще се случи нещо повече (например да те набият). Дори и да се случи обаче, винаги можеш да се оплачеш в СОТ 161 (май те ги охраняват). Според мен вероятността да ти обърнат внимание обаче, е доста по-голяма, защото иначе се излагат пред много потенциални клиенти.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.