Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 22:44 19.04.24 
Черните списъци
   >> Черен списък на фирмите
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема флай систем-варнанови  
Автор fikusnik (непознат )
Публикувано01.03.07 20:15



Въпросната фирма продава хардуер.Компютъра от който пиша го купих от тях.Като човек който много не разбира от хардуер реших да се доверя на съвета им за това каква конфигурация да събера,при зададени от мен изисквания.Естествено имаше и гаранция.Скоро след като купих компютъра се появи проблем.Занесох го при тях.Казаха,че няма проблем просто трябвало малко смазка да се”капне” на вентилатора на охладителя на процесора и всичко ше е тип-топ.И така n-пъти го носих докато бе в гаранция,и те го посмазваха.Като изтече гаранцията отново го носих при тях със същия проблем,и какво разбираш ли ми казват.Можело да е от дъното,можело да е от охладителя на процесора,не се знае точно.Ама за да се разбере трябвало да се действа на принципа на елиминирането,разбирай сменям дъно и ако не е от това,сменяй друго и така докато се получи.Естествено все за моя сметка.Е,как така докато гаранцията бе валидна нямаше проблем,а като изтече излезе наяве.Според мен като са го събирали са сложили каквото са имали под ръка,пък после обвиняват AMD процесорите,че не били достатъчно надеждни и т.н.Е да де,ама точно те ми го препоръчаха.Сега си карам тука с един компютър,дето когато си поиска сам си се рестартирва.Хубостниците даже ми предложиха да съм слагал вентилатор зад кутията,за по добро охлаждане на процесора.



Тема Re: флай систем-варнанови [re: fikusnik]  
АвторBen (Нерегистриран)
Публикувано02.03.07 14:25



Само не разбирам защо експериментите трябва да са за твоя сметка. По добре занеси компютъра в друга фирма и там да го диагностицират. Имам предвид, може да си поиграят да сменят различни компоненти. Вярно че ще отнеме време и ще трябва да плащаш за консултации, но ще имаш читав компютър.

Но едно не разбирам - колко време е гаранцията и на колко време си го носила да го "смазват".



Тема Re: флай систем-варнанови [re: Ben]  
Автор fikusnik (непознат )
Публикувано02.03.07 18:48



Гаранцията беше 1год. 6мес. За по голямата част от компонентите.Трябва да видя в гаранционната карта кои бяха с по малко.Всъщност само три пъти им го носих с този проблем докато бе в гаранция.На четвъртия път като им го занесох в това време гаранцията бе изтекла.Тогава и ми ги сервираха всички тези неща,че дъното било неподходящо,че охладителя не бил достатъчно мощен и т.н.Когато зададох въпроса,защо чак сега ми казват за това ми отговориха,че АМД процесорите били все още нова технология,и все още не било ясно с какви дъна и охладители си пасват.Затова трябват експерименти,и понеже гаранцията е изтекла,си остават за моя сметка.Предложих вариант замяна срещу заплащане на разликата,но не са съгласни.Те не чувстват вина за това.Само ми я поднасят тази демагогия с несаваршенството на АМД-то и толкова.Не ми звучи логично някой да проектира и произвде процесор,пък да не помисли за съвместимостта.Така е,ще ходя до друга фирма пък дано да са по големи разбирковци и да ми разрешат проблема.По възможност без експерименти.





Тема Re: флай систем-варнанови [re: fikusnik]  
АвторM.Mapчeв (Нерегистриран)
Публикувано11.05.07 13:24



Като управител на Флай Систем, искам да кажа че съм засегнат от мнението на "фикусник". По това име не мога да открия сделката и проблема с който се е върнал компютъра, но държа да отбележа, че преди да върнем отремонтирания компютър на клиента, в сервиза на фирмата се тества доста сериозно и ако е правил проблем, то той е щял да се прояви. Изказването , че сме слагали каквото сме имали под ръка звучи доста несериозно при положение, че както казва авторът е човек който не разбира много от хардуер, а и плюс това преди да се сглоби копмпютъра му е било направено оферта с която той се е съгласил. Държа да се знае, че частите с които работим са с гарантиран произход. Не се сещам за случай при който компютър се е връщал няклоко пъти за смазване на вентилатор, но се сещам за подобен, при който наш сервизен техник ходи при клиента за да оправя контактите на захранващата мрежа и ако това е въпросния клиент няма да е зле да си признае, че проблема се оказа там.
Истината е, че ние се занимаваме с техника. Случва се понякога тази техника да даде някакъв проблем - не само в нашата фирма, а навсякъде където се продава такава. Ние не сме производителите на тази техника, но видите ли обираме негативите. На уважаемия "фикусник" мога да кажа, че на всички наши клиенти се опитваме да отстраним проблемите свързани с компютри и офис техника и за 8 години работа в тази сфера, не е необходимо да поставя нашите познания под съмнение.



Тема аз съм възутена и от Фирмата и от Управителянови [re: M.Mapчeв]  
АвторBъзмyтeнa (Нерегистриран)
Публикувано12.05.07 06:56



Как може да казвате че се знаимавате с теника?
Защо не кажете че се занимавате с жълта техника която е нещо по-различно като понятие. Продавате я на скъпи цени и ващите клиенти са недоволни! Естерсеено че вината е във вас - за всичко некачествено сте виновни вие. След като е имало гаранция защо е имало прожлеми? Гаранция занчи че за този период няма да се скапе нищо.
Аз силно препотръчвам на ората да не купуват от тази фирма зада нямат проблеми. Има къде ли не по-високо кяачествени неща продавани от други фирми. Освен това силно се и съмнявам че в тази фирма ората които работят ги осигуряват на заплатата която им дават. следователно фирмата не става за нищо - просто е фирма боклук в която работят прецалан от собственика хора. Ако бяха толкова добри специалисти то от одавана да са напуснали България и да работят на друго място но да знаят че като остареят ще получават пенсия.
По добре да не се ползва тази фирма!



Тема Re: аз съм възутена и от Фирмата и от Управителянови [re: Bъзмyтeнa]  
АвторToни (Нерегистриран)
Публикувано13.05.07 04:52



Ти мила, първо се научи да пишеш. След това се опитай да не правиш разсъждения от рода - предполагам че - следователно не струва.
Ако имаш нещо по темата да кажеш - мнение за фирмата от собствен или близък опит - давай, този форум е затова. Иначе си стой възмутена в ъгъла от собствената си маргиналност.



Тема Re: аз съм възутена и от Фирмата и от Управителя [re: Toни]  
Автор chocho_be (Познаваме ли се)
Публикувано13.05.07 18:03



Вие пък кой сте,че ще казвате на кой къде да стои? Вие засегнат ли сте от проблема ,че се обаждате не подготвен? И като използвахте 2 чужди думички станахте много оригинален?

Аман от смешници!





Тема Re: аз съм възутена и от Фирмата и от Управителянови [re: chocho_be]  
АвторToни (Нерегистриран)
Публикувано14.05.07 11:44



да, засегнат съм. Исках да разбера нещо за фирмата, за да знам дали бих си купил нещо от нея, което е и целта на форума. Следователно ми трябва обективно мнение, от човек, който е имал преживяване там. Например като първото - безкрайно некомпететно, но пък поне е мнение от собствен опит.
Кое е смешното? Че хората не знаят как се пише "не подготвен" ли?



Тема Re: аз съм възутена и от Фирмата и от Управителянови [re: Toни]  
Автор chocho_be (Познаваме ли се)
Публикувано14.05.07 16:27



Човека който е писал второто мнение ,явно е бил силно афектиран,че дори не е забелязъл колко грешки е допуснал! Не знам какво сте мислел да си купувате от тази фирма,но на мен двете мнения са ми напълно достатъчни да не стъпя в тази фирма! Личното ми мнение е, че човек ако е доволен няма да седне да плюе в интернет. Знам ли може и да греша!
Вчера ми изгоря телевизора,който има 5 годишна гаранция,и днес ходих в сервиза.Не ми се коментира отношението,което видях към другите клиенти и след това към мен! Имаше реплики от рода:"Тази повреда се получава когато телевизора е падал на земята", а телевизора е във видимо добро състояние! Тъй като не мога да докажа ,че не падал си замълчах. Влизат жена с малко дете с DVD в ръка и жената обяснява" изкарах диска и вратичката остана на половина" "професионалиста насреща й "а малкия да не е слагал повечко дискове вътре?"

Ако правилно сте ме разбрал добре, ако ли не....здраве да е



Успех с покупките!



Тема Re: аз съм възутена и от Фирмата и от Управителя [re: chocho_be]  
Автор onchoo ()
Публикувано07.06.07 03:36



Точно така станали сса изключително нагли някоии фирми и си мислт че са единствените на света и че щом веднъж са ти продали нещо - вече край - :)


Тази Флай Систем я знам .ПО едно време исках да си купувам разни части но впоследствие с отказах да го направя от тях.

Наглостта им пролича и тука.Управителя им не с досрамя да се покаж и тук и да размътва главите с глупавите си твърдения. Не помнел случая ,ама от 8 години бил на пазара е и какво - това да не е признак за качество или доказателство за компетнтност.

Момето с прецакания компютър си казва че се е доверил ина тях изцяло тях.
Този оръфлек управетеля им нищо не каза за смехотворните твърдения дето АМД били нестабилни - направо ще с епукна от смях. И за вариантите дето са му предлагали - с поставяне на вентилотори - да му духат на АМД-то ;)

Как да отидеш и д аси купиш нещо от такива хора. Изобщо въпроса не ече е излязла повреда- повреди винаги ще има - но явно тези мизерни некъдърници не са били в състояние или изобщо не са искали д аму предложат адекватно ршение.
Още по неприятно е когато насреща им човека няма и понятие от компютърна техника - изплзват това и му се подиграват директно!!!!

ДА го духат!!!
АКо реално е искал да си свърши работата този от Флай би трябвало да се свърже сега с този недоволен клинт и да изяснят нещата.

Но развитие едва ли ще има ! Затова никога Флай Систем Варна !!!

Народе!!!!



Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.