Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 20:23 09.05.24 
Хоби, Развлечения
   >> Авто-мото
*Кратък преглед

Тема Голф 3 - обороти  
Автор Schultz (Ignorant)
Публикувано23.02.06 14:26



От 3 месеца имам един Голф3 (1992 година, GTD). Наскоро забелязах, че на празен ход вдига обороти - преди поддържаше ~750, а сега, след като загрее, държи ~1000. Понеже съм пълен начинаещ относно колите нямам никаква представа каква може да е причината, какво да проверя, или къде да ида за да ми я огледат. Приемам всякакви предположения и предложения.

---
What's worse - ignorance or indifference? Who knows? Who cares?


Тема Няколко идеинови [re: Schultz]  
Автор Утeшитeл (Истински)
Публикувано03.03.06 23:39



Аз също не съм професионалист по колите, но съм голям любител, та съм чувал туй-онуй. Едното е, че оборотите се регулират с едно винтче някъде на инжекциона (или карбуратора). Другото - центровката на запалването - от него също зависят оборотите. Може да е леко запушен въздушният филтър и това действа като смукач - моторът смуче по-малко въздух и следователно повече гориво - от което се вдигат оборотите. Понеже гледам че си писал GTD та си мисля че колата ти е дизел - знам също че горивната помпа (а може и да са 2) има разни сложни регулировки - тях не те съветвам да пипаш - може така да ги разбъзикаш, че моторът съвсем да спре да работи. А може пък да се е охлабил някой ремък (от остаряване например) и сега по-лесно се върти мотора, но може да приплъзва ремъка (и ако той задвижва водната помпа тогава тя ще намали дебита си и може да ти прегрява моторът) А в някои случаи (не знам за Голф как е точно) този ремък върти и сервоусилвателя на кормилото. При по-старите коли ремък върти и перката на вентилатора, но повечето съвременни коли имат електрически вентилатори. А ето и друго нещо дето може да ти е вдигнало оборотите - някой електрически консуматор не работи и това намалява съпротивлението на алтернатора и пак така - на мотора му става по-лесно да се върти. Пък и моторът като се поизноси - хлабините между бутало и цилиндър се увеличават и пак по-лесно се върти, но това не е радостна новина - компресията а следователно и мощността са паднали също. И скоро ще почне да гори масло. Ми засега това се сещам засега.




*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.