Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 19:04 04.11.25 
Хоби, Развлечения
   >> Авто-мото
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | (покажи всички)
Тема връзка между марката на колата и катастрофитенови  
Авторлюбoпитko (Нерегистриран)
Публикувано29.12.05 13:37



Привет на всички,
подхващам една не много приятна тема, но винаги актуална.
катастрофите по пътищата.Ще ми се да погледнем на нещата от друг ъгъл.
Напоследък по новините като дават репортаж за катастрофа поне аз се хващам че 90 % от смачканите коли са голфове.Далече съм от идеята коя кола е по добра, това е обсъждано,обсъждано.............. по скоро определен тип хора с определен манталитет харесват определена марка кола съответно имат и някакво подобно поведение на пътя.
Дали имате такива наблюдения или по добре статистика, или просто аз попадам на неподходящите новини в неподходчщото време на грешния канал



Тема Да, има такава връзка...нови [re: любoпитko]  
Авторyй cплeckaн (Нерегистриран)
Публикувано29.12.05 15:59



но тя е следната: 98% от собствениците на Голф 2 са тъпи и комплексирани селянчета. От друга страна 88.8% от автомобилите с номера РК ХХ ХХ и
СО ХХ ХХ са Голф 2 и имат сини диодчета на габаритите и чистачките, а третият им стор е с бягаща светлинка! И от трета страна, нормално е тъпите и комплексирани селянчета от СО и РК да катастрофират по-често!



Тема Re: връзка между марката на колата и катастрофитенови [re: любoпитko]  
Автор Cтaниcлaв! (културтрегер)
Публикувано29.12.05 16:26



Като се качиш от Лада на Голф или от Лада на БМВ, и ако акълът ти е за 2 ст. и половина, съвсем нормално е да те събират в торби след време.

Така, както от всяко дърво свирка не става, същото е и с шофирането. Някои го могат, други не го могат.



Тема Re: връзка между марката на колата и катастрофитенови [re: любoпитko]  
Автор Piqndurnik (Pijnal powechko)
Публикувано29.12.05 16:26



Още по-интересно: всичките ми познати с голфове са много прецизни шофьори, а поне 50% от простотиите, които виждам по пътя, при това в Германия, са от голфаджии....
1

Наздраве


Тема аRe: връзка между марката на колата и катастрофитенови [re: Piqndurnik]  
Авторлюбoпитko (Нерегистриран)
Публикувано29.12.05 19:45



това за ПК ХХХХ сам 10000% процента съгласен, но не само за голфа а всичко с такъв номер, явно /КАКТО НЯКОИ СПОМЕНА/ просто масовата кола в региона е голф 2.
Ще дам един пример за това което питам:
карам пежо 1100 кубика 55 коня, дето половината сигурно одавана са умрели.
когато си търсих кола изхождах от следното аз не съм състезател,карам да кажем умерено, почти винаги карам по правилата/не че няма и глупости в знаците, ама не са чак толкоз много/.с две думи трябва ми кола дето да ми е удобна и изван града, пак и в града да се паркира лесно не на последно място и да харчи малко. По голяма част от хората които познавам с същата кола са я взели по същата причина,и те са "примерни" прецизни шофиори.
само за инфо за потчти 15 години зад кормилото имам само една одрана врата
и то насред едно поле.
относно голфа за да не обидя някого, нямам никаква представа що за кола е
като се замисля маи и никога не съм се качвал.

дали колата оределя съзнанието или..............



Тема аRe: връзка между марката на колата и катастрофитенови [re: любoпитko]  
Автор Blake (извънземен)
Публикувано30.12.05 10:19



въпрос на виждане е дали си купуваш колата за да ти е удобна и да се придвижваш от точка А до точка Б, или защото е "голяма резачка", "много бяга" и т.н. Голфърите са предимно от втората група, щото за Голф 2 може да се каже всичко друго, но не и че е удобна и вози комфортно... Между другото - това е единствената кола, в която ми е ставало лошо, докато се возя...

Иначе, предполагам връзката е ясна - щом си си купил "резачка", ще "режеш", аналогично ще спираш по-често принудително я в дърво, я в друга кола... И специално за Голф - "шофьорите" - верно че се срещат най-вече с РК регистрация, но ги има из цяла България...

Just a genius



Тема аRe: връзка между марката на колата и катастрофитенови [re: Blake]  
Автор Cтaниcлaв! (културтрегер)
Публикувано30.12.05 10:36



Погледни в чужбина (Германия) какви цени са колите.

Голфчета 2-ки - практически без пари.
Голфчета 3-ки - до 2.000 евро.
БМВ-та - 3-ки, 5-ци и пр. на по средно 13-17 години - от 300 до 2.500 евро.

Ее, със сигурност ако потърсиш може да намериш и Голф 3 за 5.000 евро, но основната маса се задоволява с евтина кола, която тук местните пикли да мислят че е BIG DEAL.

Съответно отива ПешУ от блока, дава си всички спестявания за колата, пише я на инвалид, става горд собственик на Голф или Баварка и българските пътища са негови.

Обаче кога ПешУ е виждал такава кола? Той освен москвето на тати и трабито на деди нищУ друго не е виждал.

Качва се на тоя порутен "дзвер", сипва му бензин за 5 лева колкото да има самочувствие, резервата му свети постоянно, но кара като покойния Ричърд Бърнс (мир на праха му).

И всичките тия комплекси, които е трупал с годините, изведнъж избиват на пътя. Като краен резултат:

- колата за нищо не става
- има поне два трупа на пътя
- въпросния Пешу го събират в чантите
- големи разходи за линейки, пожарни, полиици, разчиствания...

И така... Нещата опират до народопсихология. Не може цял живот да си живял в мизерия, цял живот да са те мачкали, цял живот да се чудиш от кой да вземеш пари на заем за едно кафе... Хоп, усмихва ти се шанса, купуваш нещо старо и за твоите разбирания пъргаво... и ставаш KING OF THE ROAD.

Като прибавим още фактът, че ти липсват и някои чисто семейни неща като култура, обноски, възпитание (които в определен момент се припокриват).... какво да Ви кажа.. Трагедията е пълна.

А дали собствениците на Голф, БМВ и друг марки имат 'лабави съчми в главата. Това не мога да твърдя със сигурност. Истината обаче е че по пътищата е касапница. Не само заради старите е неподдържани коли. А това че шофьорският курс е 5 дена и струва 300 лева. Аз съм за това курсът да стане 3 месеца и да стурва 1000 евро. Ха да видим колко коли ще има, колко коли ще карат по пътя и колко катастрофи ще стават....


Ееееххх, мечти, Станиславе, мечти.........

Редактирано от Cтaниcлaв! на 30.12.05 10:39.



Тема клх: връзка между марката на колата и катастрофитенови [re: Cтaниcлaв!]  
Авторлюбoпитko (Нерегистриран)
Публикувано30.12.05 12:57



това за скъпите курсове не съм сигурен че те разбрах, иначе за касапницата
съм съгласен.
Мойто мнение е, че трябва да се върне полигона а и един психотес поне умения за карането оделно. Проста аритметика и статистика за пистолет-психотес, ДОБРЕ, но колко народ е убит в катастрофа и колко с пистолети.
кое е по опасно?

конкретен пример:

18-19 годишна "лигла" дето тате не си знае парите,
се явява 7 пъти на изпит и колата и гасне всеки път. що за некъдърен дебил трябва да си за да угасиш толкоз пъти на равно форд фиеста дизел.Явно книжки се дават за постоянство не за умения.
То естествения подбор е хубаво нещо, само дето прокраи сухото гори и суровото.

весели празници на всички



Тема Re: клх: връзка между марката на колата и катастро [re: любoпитko]  
Автор Cтaниcлaв! (културтрегер)
Публикувано30.12.05 13:17



Курсовете трябва да станат дълги като време... и скъпи.
За да могат по-малко пишлемета да си ги позволяват.

Полигон задължително.
Психотест задължително.



Тема Дааааааааааа... [re: Cтaниcлaв!]  
Авторпak yя cплeckaн (Нерегистриран)
Публикувано30.12.05 13:54



ама това не решава проблема. Тези с парите и без мозъка пак ще имат книжки. Ето моето мнение:
1. Автомобили над 15 г. да се спрат от движение!
2. Много големи глоби за липса на Г.О. и винетки!
3. Драстични глоби (над 1000 лв.!!!) за минаване на червен светофар, както и за шофиране след употреба на алкохол!
4. Камери на всички опасни кръстовища и яки глоби за отнемане на предимство, неправилно престрояване, спиране върху пешеходна пътека!
5. Възстановяване на маркировката и яки глоби за несъобразяването с нея!

...

Мога да измисля още доста, но според мен основният проблем е в липсата на контрол. Катаджиите спят в кабинките и пред очите им си стават безобразия... Причината е, че не са заинтересовани или принудени да контролират спазването на правилата.
Мой личен извод - няма оправия още поне 5-10 години.
Весели празници и умната!




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.