|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Подготовка и управление на автомобила при зимни ус
|
|
Автор |
brock (Mondeo 1.6 16V) |
Публикувано | 21.10.05 10:48 |
|
<<>>
Мисля, че ще е полезно на всички във форума
| |
Тема
|
Re: Подготовка и управление на автомобила при зимни ус
[re: brock]
|
|
Автор |
silent (някакъв) |
Публикувано | 21.10.05 22:35 |
|
Честно казано по някои неща си личи че статията е писана от лаик. Но все пак би била полезна за доста хора.
незабележим
| |
|
В статията се казва, че не е нужно да се загрява автомобила; даже се твърди, че е по-добре просто да палим и тръгваме.
Моята практика показва, че когато двигателят се стопли, поведението му е по-добро и дори само заради това си струва да го изчаквам.
Коментари?
| |
|
Относно това дали веднага да се тръгва или да се поизчака малко да загрее са се водили доста спорове, но аз един тир не съм видял сутин когато е студено като запали веднага да тръгне. Седят поне 10тина минути преди на потеглят.
| |
|
Във книжките на всички нови коли пиче че трябва да се изчака поне 30секунди преди да потеглиш. В началото колата на смукач- тогава износването е по-голямао заради по-лошото мазане в седствие на ниската температура на маслото и влошената горивна смес, това се усеща доста, демек колата вурви доста по кофти. Ако тръгнем веднага ще износим двигателя доста по бързо
| |
Тема
|
Re: Подготовка и управление на автомобила при зимни ус
[re: brock]
|
|
Автор |
_Mepakлия_ (Инженер) |
Публикувано | 23.10.05 19:25 |
|
от тази статия ми направи впечатление нещо което него знаех-Нова кола не се пали с бутане
Някой знае ли това дали е вярно или е преовеличено?
| |
Тема
|
Re: Подготовка и управление на автомобила при зимни ус
[re: _Mepakлия_]
|
|
Автор |
maistorabg (GSIманияк) |
Публикувано | 23.10.05 19:35 |
|
Мисля че се застраховат.Страх ги е някой новобранец да не скаса каишката,и от там почват главоболията за тях.
| |
|
тировете стоят доста "на място", защото трябва време за да се повиши достатъчно налягането в спирачната система (нали е пневматична). И съединителят им също е твърд и практически неизползваем(защото и той е пневматичен)
Но аз лично винаги чакам моята кола поне 2-3 минутки "на място" преди да тръгна.
| |
Тема
|
Re: Подготовка и управление на автомобила при зимни ус
[re: brock]
|
|
Автор |
ivan_95 (авто маняк) |
Публикувано | 01.11.05 12:34 |
|
Хубав сайт но зимата е важно само да имаш вериги или зимни гууме добри чистачки да не караш симно и подобни неща
| |
Тема
|
Re: Питане
[re: Masklin]
|
|
Автор |
zloQQ (Хитър Петър) |
Публикувано | 01.11.05 19:23 |
|
Здрасти :) Според мен, когато запалиш колата сутрин, при - 15 градуса да речем, по-добре е да изчакаш около 30 сек. да се поразмаже маслото хубаво (което може би е безмислено - много марки масла гарантират до 14 дни маслото да оставя филм върху триещите се части - демек, като си я оставил колата преди 10 часа, трябва да има достатачно масло, което да предодврати износването при старт на студен двигател). Аз лично паля и след около половин минута тръгвам, освен ако не са ми замръзнали стъклата де :) Карам дизелов автомобил и до втория светофар е достигнал почти оптималната работна температура. Та мисля, че има резон в скорошното потегляне след стартиране на двигателя. Така много по-бързо се постига стоплянето на двигателя, от колкото, когато колата стои на място и както казваш ти, държанието му е много по-добро. Естественно без да се ръчка колата де :) Поздрави!
 Редактирано от zloQQ на 01.11.05 19:30.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|