Тема
|
Минерално или Синтетично масло ?
|
|
Автор |
alv () |
Публикувано | 31.01.05 18:16 |
|
Здравейте,
Карам едно Типо на 15 години, 1600 кубика, 100 хил. км. Отиде ми бензиновата помпа и трябва да сменя и маслото, ама не знам какво да сложа.
Някой има ли идея по въпроса ?
И тия цифри какво означават на маслата ?
Благодаря !
|
|
Тема
|
Re: Минерално или Синтетично масло ?
[re: alv]
|
|
Автор |
MichaelLeRoi (ShadowMan) |
Публикувано | 31.01.05 19:25 |
|
В магазина казват, че на кола над 100 000 километра се слага минерално. Моята е над 200 000 и съм с такова.
Инак относно маслата... може да се заформи голяяяяма тема.
|
|
|
Аз съм на 160 000 км и съм с полусинтетика 10/40, на мотора му е добре така и не гори масло.
|
|
|
това са пулни глупости че като колата ти е над 100 000 км трябва да я караш а минерално масло. Сам мойеш да го останожош като пурво си слойиш минерално после го смениш с полусинтетика или пулна синтетика и ще разбереш че тези твърдения са глупости. Колата ти в студено ще ти пали по добре ше имаш по малук разход дити и при доста износен двигател.
|
|
|
И има вероятност полусинтетиката да текне ор разни гарнитури и семеринги, както неведнъж съм жиждал да става на по-стари коли :-)
Полусинтетиката си е за автомобили, чиито хлабини в резултат на работата не са се увеличили. За по-стари и износени двигатели си е по-добре по-плътно масло, а не тънките полусинтетични или синтетични масла.
Но всеки сам си преценява какво масло да сипе и по чий акъл да се води.
VOLVO FOR LIFE
|
|
|
Може да са глупости, но поради факта, че колата ми е на 15 години и с бая километра я карам с минерално. Не слагам, дори и не съм пробвал синтетично поради факта описан от Volvo 440.
|
|
|
sia brato-sintetika na tipo ili R19ka ili nekvi si takiva pitnaisetleta koli....mi to tva e palna glupost...
ako si na 1/2 godini ima6 turbo/bindzin de!/ i si nad markera 40 000evr. na broika kola ima faida...6to li - mi 6toto za takviz vozila sa iznamereni tezi zi masla!
kolko smiata6 4e razbira6 nema nikvo zna4enie-ne zablozdavai 4ove4eca-tipo s sintetika MU-HA-HA!
AKULATA MOZE DA TE NAPADNE SAMO AKO SI MOKAR!Редактирано от vazelindion на 02.02.05 00:57.
|
|
|
ефекта от пулусинтетиката съм го пробвал на 20 Жигула на 180 000 км без основен ремон, никакви проблеми с разчикрантени гумички не съм имал и много добре се държи на студено. в студените зимни дни такива специялисти като тебе палят със зор а аз след 0,2секунди след завъртане на ключа. Двигате ля ми стана по тих и ми падна разхода. Типо на 200 000 има много по малко износен двигател от ладовия(замервал съм такув на типо и отлклоненията от фабричните даннни бяха много малко), едвали гумичките по двигателя са по калпави от тези на дъртата жигула.
|
|
|
oba4e..kolega takviz specove kat men i na 1000000km. da im sa vozilata nemat problemi s paleneto oti dzistokata belgiiska zima s mnoo zor stiga+5 gradusa!
pa i mezdu nas kazano takviz koli kat tipo i.t.n nema zivi po pati6tata.srednata vazrast tuk e 3godini i 9 meseca-sam si prai izvoda!
AKULATA MOZE DA TE NAPADNE SAMO AKO SI MOKAR!
|
|
|
Само да попитам от минерално 15 W 40 и полусинтетика или пълна ако щеш съответно 10 w40 и 5 W 40 та кое от тези е по-плътно при загрял двигател?
Защото в крайна сметка при работна темпуратура и трите масла на 40 и не би трябвало някое да е по-гъсто или по-рядко!
|
|