|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
за гумите в метро
|
|
Автор |
ScarefacE (the Explorer) |
Публикувано | 05.09.04 16:47 |
|
Казаха ми, че като пише върху гумата индекс TW значи е регенерат, а ако пише S всичко е ОК. Ходих в Метро и гледам гумите- уж чисто новички,едни такива лъснати, с голяяяяяяяям грайфер, а като се вгледам пише индекс TW. Вярно ли е това за индексите?
My pleasure becomes my poweR
| |
|
Едва ли. Помня че на регенератите се слагаше едно странно R. Иначе най вероятно си гледал нещо подобно
Tyres
... Abbreviations are as follows: TW=tread width, SW=section width, OD=overall
diameter. D70-14 TW=6.2", SW=7.9", OD=25.4" E70-14 TW=6.4 ...
| |
Тема
|
Re: за гумите в метро
[re: ESPACE]
|
|
Автор |
ScarefacE (the Explorer) |
Публикувано | 06.09.04 19:28 |
|
мне, това ТВ беше написано точно на ръба между грайфера и страничното на гумата.. а другото беше само ес...
My pleasure becomes my poweR
| |
|
Ами по тая логика на всички гуми трябва да пише TW или S, само че моите са Michelin и на това място дето описваш има буквата М. Bridgestone имат серия гуми дето е TW, да не би тия да са произведени в някои от заводите им.
| |
Тема
|
Re: за гумите в метро
[re: ESPACE]
|
|
Автор | Ивaйлo (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.09.04 22:24 |
|
Не знам какво значи но и на моите PirelliP6000 пише TW точно до ръба на протектора. Предполагам, че това е мястото до което се износва гумата.
| |
Тема
|
Re: за гумите в метро
[re: ESPACE]
|
|
Автор |
ScarefacE (the Explorer) |
Публикувано | 06.09.04 23:19 |
|
тогава предполагам, че са ми дали грешна информация...благодаря за поправката:)
My pleasure becomes my poweR
| |
|
Това TW идва от Tread Wear Mark. То показва мястото където да се гледа за маркировката за износване на гумата. Когато грайферът на това място се изтрие до минимално разрешената (от производителя) дълбочина на грайфера, там се вижда една плътна дебела напречна (през целия грайфер) лента от гума. Може да се забележи и в новите грайфери, ако се погледне в падините и си представиш една мислена линия напречно (по ширината на грайфера), започваща от споменатия индикатор.
Няма нищо общо с това дали е регенерат или не.
п.п. Редовния ми коментар: Що вярвате на врели-некипели, които Една Жена Казала Вчера На Опашката, а? И няма ли в тоз нет
Ребята, давайте жить дружно!
| |
|
е като си нямам идея какво е това,каквоспоред теб да напиша в гугъла? ако сложа само tw/s tyre има да цхета до утре резултатите на търсачката:)
My pleasure becomes my poweR
| |
|
НЕ се заяждам. Както виждаш се постарах да ти отговоря достатъчно подробно, че и със снимка. Обаче.
Като не ти е ясно нещо и си решил да търсиш в Google, почни от по-глобално описание на проблема. Достатъчно беше да пишеш "Tire markings sidewall explain meaning". Има достатъчно информация, повечето е текстова но има доста и с картинки. Приемам критика само за това, че ако напишеш гума на английски (tyre) ще намериш в пъти по-малко информация, отколкото, ако напишеш tire (американски).
п.п. Друго полезно място за всякакви технически въпроси (и не само)
Ребята, давайте жить дружно!
| |
|
не съм казал, че се заяждаш! Наистина оценявам помощта ти, и двата ти поста бяха доста полезни за мен, надявам се и за други зяпачи:) Просто съм на 20 г. и тепърва почвам да се блъскам с този род проблеми,а гледам и да не съм пречка по птищата, не само от начин на шофиране,а и изправнот на автомобила ми:) Още веднъж Благодаря!
Поздрави:)
My pleasure becomes my poweR
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|