Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 01:07 27.09.24 
Хоби, Развлечения
   >> Авто-мото
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема Светва лампатанови  
Автор jamieМодератор (Bad to the bone)
Публикувано07.04.04 11:54



за маслото - при инцидентно падане на оборотите под 500.
Това нормално ли е или колата има проблем и трябва да отворя двигателя за ремонт ?

UB40 !



Тема Re: Светва лампатанови [re: jamie]  
Автор ГOCПOДМодератор (КОРУМПИРАН)
Публикувано07.04.04 11:57



Според мен е напълно нормално.:-)
А оборотите не би трябвало да са толкова ниски.:-)))



Не е важно да си безсмъртен,важното е да не умреш от скука!



Тема Е аз гинови [re: ГOCПOД]  
Автор jamieМодератор (Bad to the bone)
Публикувано07.04.04 12:02



вдигнах с регулиране на карбуратора на 800 и проблема изчезна, просто се интересувах дали е нужно да обърна повече внимание на случката или мога да считам проблема за решен.
Мерси !

UB40 !



Тема Re: Е аз гинови [re: jamie]  
Автор Totko (новак)
Публикувано07.04.04 12:35



... нищо и няма - същото ми се случваше на един форман пикап - нищо не съм отварял - оттогава над 50 000...



Тема Re: Светва лампатанови [re: jamie]  
Автор Sag (sinner)
Публикувано07.04.04 14:14



Ако се задълбочиш, ще прецениш с какво масло си - тънко или дебело, за съответната околна температура, също двг дали е загрял. После, дали нямаш тръгнал клапан на масления филтър, или помпата. Продължавайки нататък, ако имаш хидравлични повдигачи, вече щеше да знаеш отговора на въпроса си дали има проблем. Но като цяло, според мен при инцидентно както казваш падане на оборотите не би трябвало маслото да светне - това показва че така или иначе имаш налягане, на ръба на датчика.

А, и може просто датчика да се е сдухал.

it's not a matter of you vs. me


Тема Re: Светва лампатанови [re: jamie]  
Автор Turtey ()
Публикувано07.04.04 14:46



taka i triabva - pod 500 rpm za dat4ika dvigatelia ne raboti (naliaganeto e nisko i slevtva lampata)



Тема бели кахъринови [re: jamie]  
Автор Bibass (хитропостроен)
Публикувано07.04.04 15:30



провери следното:
1. запали двг и го остави да работи малко (да подкачи масло)
2. загаси двг. лампата за маслото кога ти светва? (тази за акумулатора веднага, а за маслото след малко, когато се стече от датчика и в него влезе вуздух?, нали така?)...

още ли мислиш, че нещо по колата не е наред...

нивото на маслото нали си е където трябва да е! не се коси!

П.П. Джейми имам едно питане: дали си попадал на документация за Карбуратор Солекс (2 камери), който се монтира на Ситроен ЗетХ 1.4, 1991г. ... знам, че си много навътре в карбураторите, та познаваш ли и човек дето може да го регулира/центрова както трябва, щото нещо не пали добре на бензин в последно време, а на газ е като кибритче... от раз! 10х

лека и полека!


Тема Това и направих -нови [re: Sag]  
Автор jamieМодератор (Bad to the bone)
Публикувано07.04.04 15:46



масло СИНТЕТИКА (!) 15В50, температура наоколо 10 градуса, двигател сравнително студен (тъкмо след изключил автоматичен смукач - не студен но не и добре загрял), няма хидравлични повдигачи.
Така и така обаче предстои скорошно отваряне на мотора за смяна гарнитури сегменти и лагери - ще проверя и клапана на маслената помпа тогава. Мерси за съветите !

UB40 !



Тема Аминови [re: Bibass]  
Автор jamieМодератор (Bad to the bone)
Публикувано07.04.04 16:01



да не се окаже че имаш напукани мембранки в карбуратора от това че не е помирисвал бензин дълго време ?
Инак за документация - ще проверя, а за реглаж - хвалят ми много Италия Ауто - под моста на 4-ти километър на колелото.
ПП: Отварял ли си го карбуратора да го чистиш ?

Нивото на маслото си е ОК, а и скоро ще сменям гарнитури че се олива гарнитурката на картера - та ще използвам случая да сменя както останалите, така и сегменти и лагери (евтини са а имам съмнения че моите са поизносени).

ППП: Плийз пусни една обява във вашето клубче - купувам предни спирачни апарати заедно с жило за ръчна спирачка за тях но за модели с вентилирани дискове отпред... че не ми се влиза пак с чужд ник

UB40 !



Тема Терца,нови [re: jamie]  
Автор Bibass (хитропостроен)
Публикувано08.04.04 10:18



1. сменял съм мембрана на пусково устройство (каквото и да е това)...
2. всички гарнитури на карбуратора + почситване преди 20к
3. почистване на жигльорите, утайки и т.н.н + настройка преди 5к
4. използвам добавка в бензина СТП Фуел Карба Клинер, като сипвам по малко, а зареждам и от читави бензиностанции, вече...
5. Основният проблем след трудното палене е: когато е студен мотора (не добре загрял 60-80, работна му е 95) при потегляне заглъхва, и все едно не му стига бензин, ако подадеш повече газ и тръгнеш на полусъединител става, но иначе гасне, подскача - различно (ако си на полу/смукач - няма такова нещо, ако съм на газ - няма такова нещо)... ? единственото мнение, което някой е посмял да изкаже е, че дърпа въздух системата отнякъде и/или бензинопровода от помпата до карба не е в ред... ? Идеи...

ППП> не ме карай да правя такива неща, Цитроен_маниак, такъв!
не ми се вярва да има някой, който да свърши работа. В Анкол мисля, че имаше някоя и друга Ксантия и при Мето в Павлово висят няколко разпарчетосани...

лека и полека!



Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.