|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема
|
Светва лампата
|
|
Автор |
jamie (Bad to the bone) |
Публикувано | 07.04.04 11:54 |
|
за маслото - при инцидентно падане на оборотите под 500.
Това нормално ли е или колата има проблем и трябва да отворя двигателя за ремонт ?
UB40 !
| |
Тема
|
Re: Светва лампата
[re: jamie]
|
|
Автор |
ГOCПOД (КОРУМПИРАН) |
Публикувано | 07.04.04 11:57 |
|
Според мен е напълно нормално.:-)
А оборотите не би трябвало да са толкова ниски.:-)))
Не е важно да си безсмъртен,важното е да не умреш от скука!
| |
Тема
|
Е аз ги
[re: ГOCПOД]
|
|
Автор |
jamie (Bad to the bone) |
Публикувано | 07.04.04 12:02 |
|
вдигнах с регулиране на карбуратора на 800 и проблема изчезна, просто се интересувах дали е нужно да обърна повече внимание на случката или мога да считам проблема за решен.
Мерси !
UB40 !
| |
Тема
|
Re: Е аз ги
[re: jamie]
|
|
Автор |
Totko (новак) |
Публикувано | 07.04.04 12:35 |
|
... нищо и няма - същото ми се случваше на един форман пикап - нищо не съм отварял - оттогава над 50 000...
| |
Тема
|
Re: Светва лампата
[re: jamie]
|
|
Автор |
Sag (sinner) |
Публикувано | 07.04.04 14:14 |
|
Ако се задълбочиш, ще прецениш с какво масло си - тънко или дебело, за съответната околна температура, също двг дали е загрял. После, дали нямаш тръгнал клапан на масления филтър, или помпата. Продължавайки нататък, ако имаш хидравлични повдигачи, вече щеше да знаеш отговора на въпроса си дали има проблем. Но като цяло, според мен при инцидентно както казваш падане на оборотите не би трябвало маслото да светне - това показва че така или иначе имаш налягане, на ръба на датчика.
А, и може просто датчика да се е сдухал.
it's not a matter of you vs. me
| |
Тема
|
Re: Светва лампата
[re: jamie]
|
|
Автор |
Turtey () |
Публикувано | 07.04.04 14:46 |
|
taka i triabva - pod 500 rpm za dat4ika dvigatelia ne raboti (naliaganeto e nisko i slevtva lampata)
| |
Тема
|
бели кахъри
[re: jamie]
|
|
Автор |
Bibass (хитропостроен) |
Публикувано | 07.04.04 15:30 |
|
провери следното:
1. запали двг и го остави да работи малко (да подкачи масло)
2. загаси двг. лампата за маслото кога ти светва? (тази за акумулатора веднага, а за маслото след малко, когато се стече от датчика и в него влезе вуздух?, нали така?)...
още ли мислиш, че нещо по колата не е наред...
нивото на маслото нали си е където трябва да е! не се коси!
П.П. Джейми имам едно питане: дали си попадал на документация за Карбуратор Солекс (2 камери), който се монтира на Ситроен ЗетХ 1.4, 1991г. ... знам, че си много навътре в карбураторите, та познаваш ли и човек дето може да го регулира/центрова както трябва, щото нещо не пали добре на бензин в последно време, а на газ е като кибритче... от раз! 10х
лека и полека!
| |
Тема
|
Това и направих -
[re: Sag]
|
|
Автор |
jamie (Bad to the bone) |
Публикувано | 07.04.04 15:46 |
|
масло СИНТЕТИКА (!) 15В50, температура наоколо 10 градуса, двигател сравнително студен (тъкмо след изключил автоматичен смукач - не студен но не и добре загрял), няма хидравлични повдигачи.
Така и така обаче предстои скорошно отваряне на мотора за смяна гарнитури сегменти и лагери - ще проверя и клапана на маслената помпа тогава. Мерси за съветите !
UB40 !
| |
Тема
|
Ами
[re: Bibass]
|
|
Автор |
jamie (Bad to the bone) |
Публикувано | 07.04.04 16:01 |
|
да не се окаже че имаш напукани мембранки в карбуратора от това че не е помирисвал бензин дълго време ?
Инак за документация - ще проверя, а за реглаж - хвалят ми много Италия Ауто - под моста на 4-ти километър на колелото.
ПП: Отварял ли си го карбуратора да го чистиш ?
Нивото на маслото си е ОК, а и скоро ще сменям гарнитури че се олива гарнитурката на картера - та ще използвам случая да сменя както останалите, така и сегменти и лагери (евтини са а имам съмнения че моите са поизносени).
ППП: Плийз пусни една обява във вашето клубче - купувам предни спирачни апарати заедно с жило за ръчна спирачка за тях но за модели с вентилирани дискове отпред... че не ми се влиза пак с чужд ник
UB40 !
| |
Тема
|
Терца,
[re: jamie]
|
|
Автор |
Bibass (хитропостроен) |
Публикувано | 08.04.04 10:18 |
|
1. сменял съм мембрана на пусково устройство (каквото и да е това)...
2. всички гарнитури на карбуратора + почситване преди 20к
3. почистване на жигльорите, утайки и т.н.н + настройка преди 5к
4. използвам добавка в бензина СТП Фуел Карба Клинер, като сипвам по малко, а зареждам и от читави бензиностанции, вече...
5. Основният проблем след трудното палене е: когато е студен мотора (не добре загрял 60-80, работна му е 95) при потегляне заглъхва, и все едно не му стига бензин, ако подадеш повече газ и тръгнеш на полусъединител става, но иначе гасне, подскача - различно (ако си на полу/смукач - няма такова нещо, ако съм на газ - няма такова нещо)... ? единственото мнение, което някой е посмял да изкаже е, че дърпа въздух системата отнякъде и/или бензинопровода от помпата до карба не е в ред... ? Идеи...
ППП> не ме карай да правя такива неща, Цитроен_маниак, такъв!
не ми се вярва да има някой, който да свърши работа. В Анкол мисля, че имаше някоя и друга Ксантия и при Мето в Павлово висят няколко разпарчетосани...
лека и полека!
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|