|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | (покажи всички)
Тема
|
vredno li e....?
|
|
Автор |
ScarefacE (the Explorer) |
Публикувано | 07.03.04 18:32 |
|
Kogato se spuskam po nadolnishte i resha da ne nabivam postoianno spirachki ,a da vkliucha na 3ta primerno,a nadolnishteto e po-strumno,tova vredno li e za avtomobila ili triabva da izkliucha i da spiram periodichno ?Pozdravi:)
My pleasure becomes my poweR
| |
Тема
|
Не е вредно
[re: ScarefacE]
|
|
Автор | suicidal (Нерегистриран) |
Публикувано | 07.03.04 19:25 |
|
Ами не е вредно стига да не "забодеш" оборотомера в червената зона.
На някой автомобили, примерно боксер мотор с въздушно охлаждане, ако изключваш от скорост рискуваш да го прегрееш, защото не може да се охлажда. А като спускаш по надолнище, даже да някои места в България си има и табели с надпис "ПРЕМИНИ НА ПО-НИСКА ПРЕДАВКА" . Това се прави с цел по-доброто спиране на автомобила т.е. да не ти прегреят спирачките от постоянно натискане.
| |
Тема
|
Re: Не е вредно
[re: suicidal]
|
|
Автор |
Vento (VW маниак) |
Публикувано | 07.03.04 19:42 |
|
Не само, че не е вредно, но е и препоръчително за лек автомобил И ЗАДЪЛЖИТЕЛНО за товарен да се спуска на същата предавка, на която се изкачва по съответното нанагорнище.
Освен това съм забелязал, че в Германия на курсовете за книжка им забраняват по какъвто и да е повод да карат по инерция. Явно има защо!
Единственото негативно е, че колата гори малко повече, отколкото по инерция! НО всичко друге е само в плюс!
| |
|
hmm tova za harcheneto ne e li samo pri pulnite injeccii,az karam skoda 120 l,pri neia mai ne e taka
i pravilno li da razbiram che skorostnata kutia ne se precakva i ne se muchi dvigatelia kato go polzvam za psirachka?
My pleasure becomes my poweR
| |
|
nee e li obratno kogato se spuskash na skoros da harci po malko ot kolkoto na svobodna?
zabelizal sam na edno bmv razhodomera kogato e po inercia sus 100km/h pokazva okolo 2-3l, a kogato e na skoros se zabiva na nula.
| |
|
При инжекциите, когато се спускаш на скорост и оборотите са над определен минимум, подаването на гориво се прекратява напълно, т.е. разхода е 0.
| |
|
hmmm e kakvo izliza che skodata,koato niama injeccia che na svobodna harchi mnogo poveche ot kolkoto kato e na skorost??????
My pleasure becomes my poweR
| |
|
ikvo izleze karburatora poveche li harchi na skorost po nadolnishte ili ne?
| |
Тема
|
Re: VENTO
[re: bolen]
|
|
Автор |
Vento (VW маниак) |
Публикувано | 07.03.04 22:56 |
|
Офффффффф пичове! Няма значение дали е карбураотр, инжекция или дизел!
Нали като е на свободна и по инерция мотора работи на 800-900 оборота - демек харчи съвсем малко! А като е на скорост работи на 2500-3500 примерно - т.е. вкарва доста повече гориво, отколкото на 800 оборота! Това няма да рече обаче, че като се изкачвате на 3та да речем с 2500 оборота и слизате на 3та пак с 2500 оборота на едно и също възвишение ще гори едно и също, защото на изкачване моторът се товари доста, а на спускане не само, че не се товари, ами и действа като спирачка на колелата, които искат да го развъртят на по-високи обороти!
| |
|
Е точно т'ва не мога да стопля!
Как да харчи повече на скорост? Нали не съм натиснал педала на газта, кой ще вкарва това гориво. Аз като не задавам на помпата той мотора си се върти с бедната горивна смес, която е зададена за 800 оборота. Все едно да изключа контакт и помпата ми няма ток (дизел, напр.). Тогава мотора надолу като включа трета пак ще се върти на 3500, но нафта няма да харчи грам.
________________________________
колата е кола, когато е МОЯТА кола
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | (покажи всички)
|
|
|