Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 06:43 24.06.24 
Хоби, Развлечения
   >> Авто-мото
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | (покажи всички)
Тема vredno li e....?нови  
Автор ScarefacE (the Explorer)
Публикувано07.03.04 18:32



Kogato se spuskam po nadolnishte i resha da ne nabivam postoianno spirachki ,a da vkliucha na 3ta primerno,a nadolnishteto e po-strumno,tova vredno li e za avtomobila ili triabva da izkliucha i da spiram periodichno ?Pozdravi:)

My pleasure becomes my poweR


Тема Не е вреднонови [re: ScarefacE]  
Авторsuicidal (Нерегистриран)
Публикувано07.03.04 19:25



Ами не е вредно стига да не "забодеш" оборотомера в червената зона.
На някой автомобили, примерно боксер мотор с въздушно охлаждане, ако изключваш от скорост рискуваш да го прегрееш, защото не може да се охлажда. А като спускаш по надолнище, даже да някои места в България си има и табели с надпис "ПРЕМИНИ НА ПО-НИСКА ПРЕДАВКА" . Това се прави с цел по-доброто спиране на автомобила т.е. да не ти прегреят спирачките от постоянно натискане.



Тема Re: Не е вреднонови [re: suicidal]  
Автор Vento (VW маниак)
Публикувано07.03.04 19:42



Не само, че не е вредно, но е и препоръчително за лек автомобил И ЗАДЪЛЖИТЕЛНО за товарен да се спуска на същата предавка, на която се изкачва по съответното нанагорнище.
Освен това съм забелязал, че в Германия на курсовете за книжка им забраняват по какъвто и да е повод да карат по инерция. Явно има защо!
Единственото негативно е, че колата гори малко повече, отколкото по инерция! НО всичко друге е само в плюс!



Тема Re: Не е вреднонови [re: Vento]  
Автор ScarefacE (the Explorer)
Публикувано07.03.04 20:03



hmm tova za harcheneto ne e li samo pri pulnite injeccii,az karam skoda 120 l,pri neia mai ne e taka
i pravilno li da razbiram che skorostnata kutia ne se precakva i ne se muchi dvigatelia kato go polzvam za psirachka?

My pleasure becomes my poweR


Тема Re: VENTO [re: ScarefacE]  
Автор bolen (lud)
Публикувано07.03.04 21:31



nee e li obratno kogato se spuskash na skoros da harci po malko ot kolkoto na svobodna?
zabelizal sam na edno bmv razhodomera kogato e po inercia sus 100km/h pokazva okolo 2-3l, a kogato e na skoros se zabiva na nula.



Тема Re: VENTO [re: bolen]  
Автор Resurrector (бивш МиГ)
Публикувано07.03.04 21:46



При инжекциите, когато се спускаш на скорост и оборотите са над определен минимум, подаването на гориво се прекратява напълно, т.е. разхода е 0.





Тема Re: VENTO [re: Resurrector]  
Автор ScarefacE (the Explorer)
Публикувано07.03.04 22:07



hmmm e kakvo izliza che skodata,koato niama injeccia che na svobodna harchi mnogo poveche ot kolkoto kato e na skorost??????

My pleasure becomes my poweR


Тема Re: VENTOнови [re: ScarefacE]  
Автор bolen (lud)
Публикувано07.03.04 22:39



ikvo izleze karburatora poveche li harchi na skorost po nadolnishte ili ne?



Тема Re: VENTOнови [re: bolen]  
Автор Vento (VW маниак)
Публикувано07.03.04 22:56



Офффффффф пичове! Няма значение дали е карбураотр, инжекция или дизел!
Нали като е на свободна и по инерция мотора работи на 800-900 оборота - демек харчи съвсем малко! А като е на скорост работи на 2500-3500 примерно - т.е. вкарва доста повече гориво, отколкото на 800 оборота! Това няма да рече обаче, че като се изкачвате на 3та да речем с 2500 оборота и слизате на 3та пак с 2500 оборота на едно и също възвишение ще гори едно и също, защото на изкачване моторът се товари доста, а на спускане не само, че не се товари, ами и действа като спирачка на колелата, които искат да го развъртят на по-високи обороти!



Тема Re: VENTO [re: Vento]  
Автор diesel power (paveltankov)
Публикувано07.03.04 23:16



Е точно т'ва не мога да стопля!
Как да харчи повече на скорост? Нали не съм натиснал педала на газта, кой ще вкарва това гориво. Аз като не задавам на помпата той мотора си се върти с бедната горивна смес, която е зададена за 800 оборота. Все едно да изключа контакт и помпата ми няма ток (дизел, напр.). Тогава мотора надолу като включа трета пак ще се върти на 3500, но нафта няма да харчи грам.

________________________________
колата е кола, когато е МОЯТА кола



Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.