Тема
|
Никога повече Mitsubishi от Ratola
|
|
Автор |
ruark () |
Публикувано | 25.11.03 23:24 |
|
Здравейте искам да споделя горчивият ни фирмен опит с Ратола Моторс за да препазя други хора да си образуват ядове с парите си ставайки техни клиенти. Във фирмата в която работя имаме закупени 3 Mitsubishi-та - едно Pajero 3.3 DID и 3 Carismi 1.9 DID. Колите са закупени приблизително по едно и също време и ние мислиме, че не сме малък клиент на фирма Ратола (а дори и да сме малък пак би трябвало да получиме подобаващо обслужване). Проблемите с Ратола са следните - още при закупуване на колите на едната Carisma не и работеше скоростомера колегата се обади в сервиза и на другия ден отиде да го погледнат там го оправиха, но на връщане той забелязва че климатика на колата не работи (все пак нормално е това да не се гледа веднага по това време на годината понеже беше фефруари) и когато отива на другия ден в сервиза за да го покаже те му отговарят - "Ами да ние го видяхме, че не работи вчера ...." (видяли са и какво са решили, че може да почака до лятото ?). Другата Carisma беше с 2 изгоряла лампа на врътката на климатика (бели кахъри ще кажете и донякъде е така, но е неприятно човек да даде 30000лв за кола и да има проблеми още с излизането от магазина). С моята Carisma имаше други проблеми съединителя беше доста твърд и отлепяше на почти крайно положение след като карах така около месец (това ми е 1вата кола дефакто понеже съм карал форд ескорт но за малко време около 1000км) реших, че това не е нормално и пробвах Carismi-те на колегите там съединителите бяха ок. Отивам в Ратола и се оплаквам и те казват дай да я пробваме - перфектен бил съединителя и тн. Докарахме една от другите Каризми заедно с моята и те казаха да май има разлика взеха колата ми в сервиз да я "правят" следствие на което бях 10 дни без кола и след "приключването" на ремонта си взех колата - съединителя беше ок. За съжаление беше понеже след 2 дни си върна предишното състояние. За момента реших да изчакам малко понеже колата ми трябваше и тогава се появи дгуг проблем - скоростомера и уреда с показания за темературата на водата системно почнаха да отказват да работят след една седмица отидох пак в Ратола с новите си оплаквания и те приеха колата. След 10 дни отидох да си я взема и те казаха, че и съединителя и скоростомера са ОК. При съединителя промяна нямаше, скоростомера работи точно 1-2 километра от както си взех колата от сервиза им и пак спря. Когато оставих колата пак за съединител след 20 дни ни се обадиха, че съединителя бил износен и трябвало да се смени (подчертавам, че колата тогава беше на 5000км !!!) , на въпроса каква е причината според тях отоговора беше неправилно шофиране, било карано повече от 1500км на полусъединител !!! След като им казахме, че това са глупости и ги заплашихме със съд те казаха, че ще оправят колата. Докато пристигнат всички части и извършат ремонта (казаха че сменили всичко по трансмисията) колата беше 2 месеца и половина в сервиз (не искам да си мисля какво би станало ако тази кола я бяхме взели за такси да работи например или на лизинг за дейност с която да се изкарва печалба от нея). В случая нещата се задействахме когато стигнахме до ниво собственика на Ратола за да се оплачем от услугите на подчинените му. Колата си я взех съединителя работи вече нормално ...., но скоростомера продължава да не работи и това е вече 9ти месец .... Шефът ни имаше други проблеми с неговата кола (Паджерото) - дефектни главини на предните колела (оказа се, че тази пардтида джипове са с дефектни главини и дискове и му ги смениха чак когато се оплака - а не както е навсякъде по света след като се открие дефект автомобилите се изтеглят веднага). Да не говориме за мърлява работа от сорта като ти отворят таблото като го затворят така е затворено, че прозира светлина зад него, след смяна на масло бяха хванали пластмасовият капак на двигателя само с един от четерите болта и хлопаше яко. Не искам да споменавам неща като - ще ви се обадиме .... ( и се обаждат ... ама друг път), мотаене - утре ще е готова, утрето пък отива за другиден и тн ... Благодарение на огромните си старания фирма Ратола ни загуби като клиент и следващите 3 фирмени коли вече са VW и Пежо
|
|
Тема
|
Re: Никога повече Mitsubishi от Ratola
[re: ruark]
|
|
Автор | @$! (Нерегистриран) |
Публикувано | 25.11.03 23:38 |
|
Aman ot moshennici i dalaveradjii v taq durjava. Pu da mu e*a mamata .... neshtastnici...... :-(((( PFU....
Sorry che ste popadnali na takiva ............. jalko, zashtoto zaradi takiva se razvalq imidja na BG pred drugite durjavi....
Ebasi..... nemam dumi..............
|
|
Тема
|
Re: Никога повече Mitsubishi от Ratola
[re: ruark]
|
|
Автор |
lllubo (potamneni) |
Публикувано | 26.11.03 08:32 |
|
Edin savet - vmesto Пежо, vzeme si Audi
A kolkoto do onezi kreteni ot Ratola Motors - masovo "majstorite" sa takiva
|
|
Тема
|
Re: Никога повече Mitsubishi от Ratola
[re: ruark]
|
|
Автор |
Mилeн (минаващ) |
Публикувано | 26.11.03 09:13 |
|
... кофти работа, а аз си мислех че щом колата е чисто нова, това значи човек да няма проблеми през първите 3 години ...
|
|
Тема
|
Re: Никога повече Mitsubishi от Ratola
[re: lllubo]
|
|
Автор |
silent (някакъв) |
Публикувано | 26.11.03 12:56 |
|
ти пък се изказа...........кой ще ти вземе ауди за служебно магаре освен ако не вози гъза на шефа..............
незабележим
|
|
Тема
|
Re: Никога повече Mitsubishi от Ratola
[re: silent]
|
|
Автор |
lllubo (potamneni) |
Публикувано | 26.11.03 13:01 |
|
e, taka e, zavisi za kakvo se izpolzva slujebnata kola
|
|
Тема
|
Re: Никога повече Mitsubishi от Ratola
[re: Mилeн]
|
|
Автор |
Recycler (Онзи) |
Публикувано | 26.11.03 13:44 |
|
Ако ти напиша един списък първата година на служебното ми Канго какво му е сменяно гаранционно ...
The universal tool : чук & "майката ..."
|
|
Тема
|
Re: Никога повече Mitsubishi от Ratola
[re: Recycler]
|
|
Автор |
Mилeн (минаващ) |
Публикувано | 26.11.03 16:20 |
|
... е вие както се казва убихте детското в мен ... а това Канго къде е правено - да не сглобявано в Турция - щото някъде бях чел че има голяма разлика в качеството между Рената, сглобявани във Франция и тези от Турция. Другото ми обяснение е че като е служебно го яхат на смени 4-5 колеги и нали е служебно всеки изпробва върху него състезателните си умения и за 1 г. е навъртяло 100 К км.... е тогава нема нячин да не му се разхлопа нещо ... Мъйтап бе - кажи какво сте му сменяли - нещо важно ли?
|
|
Тема
|
Re: Никога повече Mitsubishi от Ratola
[re: Mилeн]
|
|
Автор |
Recycler (Онзи) |
Публикувано | 26.11.03 17:01 |
|
за 1 година - 60К. Първите 2 месеца - 3-ма човека, после само двама - един колега и аз. Смея да твърдя, че с колегата не сме "дървари"
Какво му е сменяно ли ?
1. Кормилни щанги
2. Лагери на скоростна кутия
3. Лагери и зъбни колела на 5-та скорост
4. Електрическата помпа на сервото - "виеше"
5. Реле мигачи
6. Задна ключалка горна
...
да продължавам ли ?
The universal tool : чук & "майката ..."
|
|
Тема
|
Re: Никога повече Mitsubishi от Ratola
[re: Recycler]
|
|
Автор |
Mилeн (минаващ) |
Публикувано | 27.11.03 14:43 |
|
Е вие направо сте го сменияли цялото :о(....A къде е сглобявано - да не е в Турция - щото специално за 19-ките бях чел в някакъв руски сайт - че има голямо разминаване в качеството между "турските" и "френските" Рено19
|
|
Тема
|
Re: Никога повече Mitsubishi от Ratola
[re: Mилeн]
|
|
Автор | m (Нерегистриран) |
Публикувано | 13.12.06 16:49 |
|
nqkoi ne6to moje li da kaje za rabotnata atmosfera tam
|
|
Тема
|
Re: Никога повече Mitsubishi от Ratola
[re: m]
|
|
Автор |
Earendil (непознат
) |
Публикувано | 18.12.06 20:05 |
|
Нашето семейство има 3 Митсубишита от "дарс ауто" - Бургас.
вече 3та година без нито един единствен проблем и при 3те.
За консумативи ти дават точен час и като я закараш ти казват точен час малко по-късно да си я вземеш.
всичко е на 6 и сме много доволни и от дилъра и от колите
Редактирано от Earendil на 18.12.06 21:18.
|
|
Тема
|
Re: Никога повече Mitsubishi от Ratola
[re: m]
|
|
Автор | paтoлa (Нерегистриран) |
Публикувано | 30.01.08 22:18 |
|
Да!Изключително неприятна!
Потърпевш
|
|
Тема
|
Re: Никога повече Mitsubishi от Ratola
[re: ruark]
|
|
Автор |
_Mepakлия_ (Инженер) |
Публикувано | 31.01.08 10:25 |
|
Вчера един собственик на джип Митсубиши ми каза ча джипа му след изтичане на гаранцията(1 месец) двигателя му блокира. проблема се оказал че по незнайни причини му изтича антифриза, а не му е показал датчика прегряваме на двигателя, и от сервиза му казали че датчиците за тепмпература си били така(калпави), и идва въпроса за какво има датчик аза температура като при настъпване на повреда вместо да те предопреди двигателя блокира.
|
|