Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 10:22 29.06.24 
Хоби, Развлечения
   >> Авто-мото
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
Тема ДВУТАКТОВИЯТ ДВИГАТЕЛнови  
Автор ADH-Honda (Honda-Maniac)
Публикувано24.08.02 00:10



Стана ми интересно, като се зачетох в клуба VW за това какви са предимствата на Вартбурга, и по-точно - неговият ДВУТАКТОВ ДВИГАТЕЛ !


Къде ли не съм търсил информация - не съм намерил за това какво представлява този тип двигатели !

Има ли хора които биха обяснили какво представлява устройството и действието на един ДВУТАКТОВ ДВИГАТЕЛ - какви са плюсове и минуси !

Някой знае ли някой сайт където има подробности ?!


ПРЕДВАРИТЕЛНО ВИ БЛАГОДАРЯ






Тема Re: ДВУТАКТОВИЯТ ДВИГАТЕЛнови [re: ADH-Honda]  
Автор Eva* (и пак тя)
Публикувано24.08.02 10:04



м,дам...... знаеш ли, за да не се изложа с някаква странна теория задай тоз въпрос в Трабант. и ще получиш точния отговор...


ей, тук има малко инфо

за Трабант,
а тук още повече

и ей..... тук за

ади, успех



Тема Евичке...нови [re: Eva*]  
Автор ADH-Honda (Honda-Maniac)
Публикувано24.08.02 10:47



...Адам ти благодари много ;-pppppp


Даже - единият от сайтовете е правен от един познат - за Вартбург-а


Мерси пак сестрицо !



Тема Re: ДВУТАКТОВИЯТ ДВИГАТЕЛнови [re: Eva*]  
АвторOпeлиcт (Нерегистриран)
Публикувано26.08.02 18:31



Ей ти двутаквов:))
http://www.howstuffworks.com/two-stroke.htm/printable
Ето и четиритактов ...
http://www.howstuffworks.com/engine.htm/printable

А разликити оставяме за любознателните:)))))))))))))))))))))))))



Тема МЕРСИ БРАТЛЕ - "Опелист"...нови [re: Oпeлиcт]  
Автор ADH-Honda (Honda-Maniac)
Публикувано26.08.02 23:30



...ЗА СТРАХОТНИТЕ - НЕВЕРОЯТНО ПОЛЕЗНИТЕ ЛИНКОВЕ


Страхотни са - много информация - много нещо

Още веднъж - МНОГО МЕРСИ





Тема :-)))нови [re: ADH-Honda]  
Автор jamie (Обичащ)
Публикувано27.08.02 16:23



Потърси инфо за фирмата Orbital Engine.
Това са съвременните 2-тактови :-)))
Щото Траби и Ханзи са измислени като двигатели още ... 1929-та :-))

UB40 !



Тема Нямат избор:)нови [re: jamie]  
АвторOпeлиcт (Нерегистриран)
Публикувано28.08.02 13:25



Значи по това което аз си мисля
1. Измислят бензиновия.
2. ДИзеловия.
3. Двутаквовите ( дизел и бензин ) (има едни трактови "Шаси" им викат е те са двутактов дизел)
3 1/2 Е и турбото е тук някъде 60-70 години. И ванкела е тук някъде.
4. Бензин - инжекцион (20 години развитие)
5. Дизел - Обща рампа и Помпа-дюза ( почнаха ги преди 5г значи още 5 ще има развитие)
6 Безинов с директно впръскване ( нещо като бензинов дизел:))))

И значи след 5 години вече няма да има какво да правят и ще почнат и двутактовите само дето с клапани и принудително продухване.
И после газовите турбини но високотемпературни. И електрическите естествено.

И така земята си се върти а ние си караме таралясниците:))))))))))



Тема Re: Нямат избор:)нови [re: Oпeлиcт]  
Автор jamie (Обичащ)
Публикувано28.08.02 13:38



Като те чета и направо не ми се вярва че двутакторите двигатели са се ползвали за корабите и като тежки стационарни агрегати.....

UB40 !



Тема Re: Нямат избор:)нови [re: jamie]  
АвторИвaйлo (Нерегистриран)
Публикувано29.08.02 23:36



И накрая като се изтровиме от всичките гадости ще има дийй-дийй.(връщане към природата)



Тема Re: Нямат избор:)нови [re: Oпeлиcт]  
Автор ADH-Honda (Honda-Maniac)
Публикувано02.09.02 12:31



Аз бих прибавил още 2 вида :

-горивни клетки - задвижване от ВОДОРОД !!! Всеки момент се пуска на пазара такова возило в СЕРИЙНО ПРОИЗВОДСТВО : Honda FCX-V4

-ХИБРИДИТЕ - конвенционалните бензионови 4-тактови двигатели + електродвигател, което довежда до свръх нисък разход на гориво, а оттам и много малко съдържание на вредни емисий Само ще спомена проттипа показан на миналогодишният Токийски Автосалон - Honda DUALNOTE/Acura DN-X - V6 3.5 DOHC i-VTEC (задвижващ предните колела) + IMA системата , т.е. електродвигателят използващ се при стартиране на двигателя и ускорение - когато се използва най-много гориво (той задвижва задните колела)! Така се получава СУМАРНА мощност - 400 (четеристотин) конски сили ! Масата на това 4-врати/4 местно спортно купе е около 1200 кила (материалите от които е изградено са алуминий, карбон, въглеродни нишки и т.н.) ! ТАка правете сметка какви са характеристиките на този автомобил ! И като се спомене разход от 5.5 (пет.пет) литра /100 км !!!! ЛУДА РАБОТА

Това е само прототип

Но - догодина, бъдещите Хонди като Legend i NSX - те ще бъдат с такава концепция, като NSX-a ще бъде ПЪЛНО копие на този прототип !!!




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.