|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
Тема
|
ДВУТАКТОВИЯТ ДВИГАТЕЛ
|
|
Автор |
ADH-Honda (Honda-Maniac) |
Публикувано | 24.08.02 00:10 |
|
Стана ми интересно, като се зачетох в клуба VW за това какви са предимствата на Вартбурга, и по-точно - неговият ДВУТАКТОВ ДВИГАТЕЛ !
Къде ли не съм търсил информация - не съм намерил за това какво представлява този тип двигатели !
Има ли хора които биха обяснили какво представлява устройството и действието на един ДВУТАКТОВ ДВИГАТЕЛ - какви са плюсове и минуси !
Някой знае ли някой сайт където има подробности ?!
ПРЕДВАРИТЕЛНО ВИ БЛАГОДАРЯ
![](http://i.dirbg.com/clubs/icons/smile.gif)
| |
Тема
|
Re: ДВУТАКТОВИЯТ ДВИГАТЕЛ
[re: ADH-Honda]
|
|
Автор |
Eva* (и пак тя) |
Публикувано | 24.08.02 10:04 |
|
м,дам...... знаеш ли, за да не се изложа с някаква странна теория задай тоз въпрос в Трабант. и ще получиш точния отговор...
ей, тук има малко инфо за Трабант,
а тук още повече
и ей..... тук за
ади, успех
| |
|
...Адам ти благодари много ![](http://i.dirbg.com/clubs/icons/tongue.gif) ![](http://i.dirbg.com/clubs/icons/tongue.gif) ;-pppppp
Даже - единият от сайтовете е правен от един познат - за Вартбург-а
Мерси пак сестрицо !![](http://i.dirbg.com/clubs/icons/laugh.gif)
| |
Тема
|
Re: ДВУТАКТОВИЯТ ДВИГАТЕЛ
[re: Eva*]
|
|
Автор | Oпeлиcт (Нерегистриран) |
Публикувано | 26.08.02 18:31 |
|
Ей ти двутаквов:))
http://www.howstuffworks.com/two-stroke.htm/printable
Ето и четиритактов ...
http://www.howstuffworks.com/engine.htm/printable
А разликити оставяме за любознателните:)))))))))))))))))))))))))
| |
Тема
|
МЕРСИ БРАТЛЕ - "Опелист"...
[re: Oпeлиcт]
|
|
Автор |
ADH-Honda (Honda-Maniac) |
Публикувано | 26.08.02 23:30 |
|
...ЗА СТРАХОТНИТЕ - НЕВЕРОЯТНО ПОЛЕЗНИТЕ ЛИНКОВЕ ![](http://i.dirbg.com/clubs/icons/smile.gif) ![](http://i.dirbg.com/clubs/icons/smile.gif)
Страхотни са - много информация - много нещо
Още веднъж - МНОГО МЕРСИ
![](http://i.dirbg.com/clubs/icons/smile.gif) ![](http://i.dirbg.com/clubs/icons/smile.gif) ![](http://i.dirbg.com/clubs/icons/smile.gif)
| |
|
Потърси инфо за фирмата Orbital Engine.
Това са съвременните 2-тактови :-)))
Щото Траби и Ханзи са измислени като двигатели още ... 1929-та :-))
UB40 !
| |
Тема
|
Нямат избор:)
[re: jamie]
|
|
Автор | Oпeлиcт (Нерегистриран) |
Публикувано | 28.08.02 13:25 |
|
Значи по това което аз си мисля
1. Измислят бензиновия.
2. ДИзеловия.
3. Двутаквовите ( дизел и бензин ) (има едни трактови "Шаси" им викат е те са двутактов дизел)
3 1/2 Е и турбото е тук някъде 60-70 години. И ванкела е тук някъде.
4. Бензин - инжекцион (20 години развитие)
5. Дизел - Обща рампа и Помпа-дюза ( почнаха ги преди 5г значи още 5 ще има развитие)
6 Безинов с директно впръскване ( нещо като бензинов дизел:))))
И значи след 5 години вече няма да има какво да правят и ще почнат и двутактовите само дето с клапани и принудително продухване.
И после газовите турбини но високотемпературни. И електрическите естествено.
И така земята си се върти а ние си караме таралясниците:))))))))))
| |
Тема
|
Re: Нямат избор:)
[re: Oпeлиcт]
|
|
Автор |
jamie (Обичащ) |
Публикувано | 28.08.02 13:38 |
|
Като те чета и направо не ми се вярва че двутакторите двигатели са се ползвали за корабите и като тежки стационарни агрегати.....
UB40 !
| |
Тема
|
Re: Нямат избор:)
[re: jamie]
|
|
Автор | Ивaйлo (Нерегистриран) |
Публикувано | 29.08.02 23:36 |
|
И накрая като се изтровиме от всичките гадости ![](http://i.dirbg.com/clubs/icons/crazy.gif) ![](http://i.dirbg.com/clubs/icons/crazy.gif) ще има дийй-дийй.(връщане към природата) ![](http://i.dirbg.com/clubs/icons/cool.gif) ![](http://i.dirbg.com/clubs/icons/cool.gif) ![](http://i.dirbg.com/clubs/icons/cool.gif)
| |
|
Аз бих прибавил още 2 вида :
-горивни клетки - задвижване от ВОДОРОД !!! Всеки момент се пуска на пазара такова возило в СЕРИЙНО ПРОИЗВОДСТВО : Honda FCX-V4
-ХИБРИДИТЕ - конвенционалните бензионови 4-тактови двигатели + електродвигател, което довежда до свръх нисък разход на гориво, а оттам и много малко съдържание на вредни емисий Само ще спомена проттипа показан на миналогодишният Токийски Автосалон - Honda DUALNOTE/Acura DN-X - V6 3.5 DOHC i-VTEC (задвижващ предните колела) + IMA системата , т.е. електродвигателят използващ се при стартиране на двигателя и ускорение - когато се използва най-много гориво (той задвижва задните колела)! Така се получава СУМАРНА мощност - 400 (четеристотин) конски сили ! Масата на това 4-врати/4 местно спортно купе е около 1200 кила (материалите от които е изградено са алуминий, карбон, въглеродни нишки и т.н.) ! ТАка правете сметка какви са характеристиките на този автомобил ! И като се спомене разход от 5.5 (пет.пет) литра /100 км !!!! ЛУДА РАБОТА
Това е само прототип
Но - догодина, бъдещите Хонди като Legend i NSX - те ще бъдат с такава концепция, като NSX-a ще бъде ПЪЛНО копие на този прототип !!!
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
|
|
|