Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 13:09 01.07.24 
Хоби, Развлечения
   >> Авто-мото
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
Тема Re: И защо да не ги ползват.нови [re: jamie]  
АвторOпeлиcт (Нерегистриран)
Публикувано02.09.02 23:27



Не знам.. може и да са ги ползвали щом казваш, като са по прости.. евтини и надеждни, и при наличие на достатъчно простванство за тровене, и при наличие на гориво.. няколко хиляди литра, .. и все пак мисля че немските подводници са били четиритактови..... а немците винаги са по тарикати и по майстори:))))))))))



Тема Re: ДВУТАКТОВИЯТ ДВИГАТЕЛнови [re: ADH-Honda]  
АвторSgromolenko (Нерегистриран)
Публикувано03.09.02 00:59



Naj-goljamoto predimstvo na dvutaktovija dvigatel pred chetiritaktovija e po-goljamata litrova moshtnost na motora. Teoretichno trjabva da e 2 pati po-goljama, no v deistvitelnost e njakade okolo 1,7. Koeto ne e nikak malko.
Defakto ot po-malak dvigatel se poluchava po-goljama moshtost.
Povecheto izvanbordovi dvigateli sa dvutaktovi. Na djetovete sashto. Vapreki che v posledno vreme se sazdava tendenzija za uvelichavane dela na chetiritaktovite...
Poradi zatrudnenija v procesa na produhvane na gorivnata kamera ot izgorelite gazove i zasmukvaneto na prjasno rabotno veshtestvo (gorivovazdushna smes), dvutaktovija dvigatel ima po-losha gorivna ikonomichnost. Koeto pak e osnovnata prichina da ne se izpolzva chesto v avtomobilostroeneto.



Тема Тарикати те :-)нови [re: Oпeлиcт]  
Автор jamie (Обичащ)
Публикувано03.09.02 14:34



Бензинова подводница де си виждал бе !
Всичко е дизел и ток. Опелеееее :-)))))
А относно икономията - пак казвам хора, поогледайте се какво са днешните 2-тактови двигатели, не тези на Траби и Ханзи :-)))
Крайслер имаше концепт кар с 2500 кубика 2-тактов двигател с разход около 3 на сто.... Нещо да кажеш за хилядите литри бензин ?

UB40 !



Тема Пак остарели схващания !нови [re: Sgromolenko]  
Автор jamie (Обичащ)
Публикувано03.09.02 14:41



http://www.orbeng.com.au

и по-конкретно:

http://www.orbeng.com.au/orbital/orbitalTechnology/automotive/2stroke.htm

Между другото - руският камион МАЗ е оборудван с двутактов дизелов двигател с механичен компресор (тип РУУТС) и клапани за очистване на цилиндрите от изгорели газове. :-)
И определено не е някаква техническа новост !

UB40 !



Тема То му се вижда края :-)нови [re: Ивaйлo]  
Автор jamie (Обичащ)
Публикувано03.09.02 14:44



Елекродвигателите.
95% - 99% КПД. Чисти, еластични, имат рекуперация - въпрос на 5-6 годинки още е да се наложат масово. Още повече че преди 100-ина години те са били на почит точно в скъпите коли ! Но това не е широко известен факт ...

UB40 !



Тема Re: Пак остарели схващания !нови [re: jamie]  
Автор Caмo Дизeл (нинджа)
Публикувано03.09.02 15:32



Това е щото проектирането и изработката на нормален четиритактов дизел беше (и все още е) отвъд пределите на съветската наука и техника

Само Дизел


Тема Ne shashkaj horata s takiva moderni "shvashtanija"нови [re: jamie]  
АвторSgromolenko (Нерегистриран)
Публикувано03.09.02 22:25



che shte se shvanat. Faida njama...
Samo rusnacite sa takiva genii na prahosnichestvoto!!! Neka pripomnim na drugite uchastnici i za genialnata im ideq da pravjat kamioni s BENZINOV!!!!??!!! dvigatel! Waw wseki sluchaj dokazaha, che i takova neshto moje da se napravi. Njama da se uchudja i ako samo za ideqta napravat kosmicheski korab s paren dvigatel!!!
Za sajelenie dizela im e ostanal v minalija vek. I ne mi se vjarva w skoro vreme da izkarat neshto snosno na pazara... Oshte poveche neshto tolkova bezperspektivno kato dvutaktov diesel... Ama kakto pisah po-gore debrite na ruskija genii sa neizbrodimi...
Ja sega mi objasni po-podrobno kvo mu e predimstvoto pred chetiritaktovija. Popravi me ako gresha, no glavnata tzel na dizelovija dvigatel e ikonomichnostta. Neshto koeto si protivorechi s 2stroke-konzepzijata. Shtoto kato montirash edin dvigatel na 20t kamion primerno, ne te ebe osobeno dali dvigatelja e s 50 kila po-lek. Shte e dosta po-izgodno ikonomicheski da mu namalish razhoda s 20tina procenta.
No maj ikonomichnostta e tema, na kojata rusnacite sashto ne obrashtat osobeno vnimanie!!! Kakto i na ekologijata razbira se...
Verojatno pristrastieto ti kam dvutaktovite dizeli se dalji na fakta, che iskash da si interesen. Shte spodelish li kakvo tolkova te e vpechatlilo v rabotata im, che si im takav fen? Vijdal li si izobshto rabotesht takav dvigatel ili cherpish informazija ot flashcheta iz neta?



Тема Айде сега :-)нови [re: Sgromolenko]  
Автор jamie (Обичащ)
Публикувано04.09.02 10:04



За руския двутактов дизел - случи ми се да разглобявам точно такъв...
А работещ можеш да видиш на всеки МАЗ :-))) Има ги доста.
"Neshto koeto si protivorechi s 2stroke-konzepzijata" - да не искаш да ми кажеш че "2stroke-konzepzijata" има за цел да повиши разхода на гориво ? ;-)))
Дадох линк към един австралийски сайт - на Орбитал Енджин. Вземи се зачети там да видиш какво представлява "2stroke-konzepzijata" от 80-та година насам.
А за интересен - на кой му пука по дяволите ;-)))))))))))))))))
Само че май вие сте тези дето четете от НЕТ-а и не сте попипвали - повечето от вас поне де :-) Като сте виждали само Трабанти - що давате мнения за "2stroke-konzepzijata" ? А ? ;-)))))))))))))))

ПП: Относно икономичността на 2-тактовия дизел - ако беше осмислил наличието на клапани и на механичен компресор, щеше да пропуснеш тази част ... :-)))

UB40 !

Редактирано от jamie на 04.09.02 10:06.



Тема Maj ti ne si chuval:)))))нови [re: jamie]  
АвторOpelist (Нерегистриран)
Публикувано04.09.02 12:55



ТО ясно че са дизели ама ти май нещо бъркаш щата калофер и калифорния:)))
ДИзела и бензина са горива:))
Двутактовите и четиритактовите са принципи на работа на ДВГ.
Ако мислиш че дизела е само четиритактов , поразгледай малко повечко книжки:))))))



Тема А за другото:))нови [re: jamie]  
АвторOпeлиcт (Нерегистриран)
Публикувано04.09.02 12:58



Не говорим за концепти, а за реалности.
Щото концептите са за след 20-30 години като технология.
А реалността е че двутактовите за момента много харчат и са много мръсни:))))




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.