Тема
|
Re: И защо да не ги ползват.
[re: jamie]
|
|
Автор | Oпeлиcт (Нерегистриран) |
Публикувано | 02.09.02 23:27 |
|
Не знам.. може и да са ги ползвали щом казваш, като са по прости.. евтини и надеждни, и при наличие на достатъчно простванство за тровене, и при наличие на гориво.. няколко хиляди литра, .. и все пак мисля че немските подводници са били четиритактови..... а немците винаги са по тарикати и по майстори:))))))))))
|
|
Тема
|
Re: ДВУТАКТОВИЯТ ДВИГАТЕЛ
[re: ADH-Honda]
|
|
Автор | Sgromolenko (Нерегистриран) |
Публикувано | 03.09.02 00:59 |
|
Naj-goljamoto predimstvo na dvutaktovija dvigatel pred chetiritaktovija e po-goljamata litrova moshtnost na motora. Teoretichno trjabva da e 2 pati po-goljama, no v deistvitelnost e njakade okolo 1,7. Koeto ne e nikak malko.
Defakto ot po-malak dvigatel se poluchava po-goljama moshtost.
Povecheto izvanbordovi dvigateli sa dvutaktovi. Na djetovete sashto. Vapreki che v posledno vreme se sazdava tendenzija za uvelichavane dela na chetiritaktovite...
Poradi zatrudnenija v procesa na produhvane na gorivnata kamera ot izgorelite gazove i zasmukvaneto na prjasno rabotno veshtestvo (gorivovazdushna smes), dvutaktovija dvigatel ima po-losha gorivna ikonomichnost. Koeto pak e osnovnata prichina da ne se izpolzva chesto v avtomobilostroeneto.
|
|
Тема
|
Тарикати те :-)
[re: Oпeлиcт]
|
|
Автор |
jamie (Обичащ) |
Публикувано | 03.09.02 14:34 |
|
Бензинова подводница де си виждал бе !
Всичко е дизел и ток. Опелеееее :-)))))
А относно икономията - пак казвам хора, поогледайте се какво са днешните 2-тактови двигатели, не тези на Траби и Ханзи :-)))
Крайслер имаше концепт кар с 2500 кубика 2-тактов двигател с разход около 3 на сто.... Нещо да кажеш за хилядите литри бензин ?![](http://i.dirbg.com/clubs/icons/tongue.gif)
UB40 !
|
|
|
http://www.orbeng.com.au
и по-конкретно:
http://www.orbeng.com.au/orbital/orbitalTechnology/automotive/2stroke.htm
Между другото - руският камион МАЗ е оборудван с двутактов дизелов двигател с механичен компресор (тип РУУТС) и клапани за очистване на цилиндрите от изгорели газове. :-)
И определено не е някаква техническа новост !
UB40 !
|
|
Тема
|
То му се вижда края :-)
[re: Ивaйлo]
|
|
Автор |
jamie (Обичащ) |
Публикувано | 03.09.02 14:44 |
|
Елекродвигателите.
95% - 99% КПД. Чисти, еластични, имат рекуперация - въпрос на 5-6 годинки още е да се наложат масово. Още повече че преди 100-ина години те са били на почит точно в скъпите коли ! Но това не е широко известен факт ...
UB40 !
|
|
Тема
|
Re: Пак остарели схващания !
[re: jamie]
|
|
Автор |
Caмo Дизeл (нинджа) |
Публикувано | 03.09.02 15:32 |
|
Това е щото проектирането и изработката на нормален четиритактов дизел беше (и все още е) отвъд пределите на съветската наука и техника ![](http://i.dirbg.com/clubs/icons/tongue.gif)
Само Дизел
|
|
Тема
|
Ne shashkaj horata s takiva moderni "shvashtanija"
[re: jamie]
|
|
Автор | Sgromolenko (Нерегистриран) |
Публикувано | 03.09.02 22:25 |
|
che shte se shvanat. Faida njama...
Samo rusnacite sa takiva genii na prahosnichestvoto!!! Neka pripomnim na drugite uchastnici i za genialnata im ideq da pravjat kamioni s BENZINOV!!!!??!!! dvigatel! Waw wseki sluchaj dokazaha, che i takova neshto moje da se napravi. Njama da se uchudja i ako samo za ideqta napravat kosmicheski korab s paren dvigatel!!!
Za sajelenie dizela im e ostanal v minalija vek. I ne mi se vjarva w skoro vreme da izkarat neshto snosno na pazara... Oshte poveche neshto tolkova bezperspektivno kato dvutaktov diesel... Ama kakto pisah po-gore debrite na ruskija genii sa neizbrodimi...
Ja sega mi objasni po-podrobno kvo mu e predimstvoto pred chetiritaktovija. Popravi me ako gresha, no glavnata tzel na dizelovija dvigatel e ikonomichnostta. Neshto koeto si protivorechi s 2stroke-konzepzijata. Shtoto kato montirash edin dvigatel na 20t kamion primerno, ne te ebe osobeno dali dvigatelja e s 50 kila po-lek. Shte e dosta po-izgodno ikonomicheski da mu namalish razhoda s 20tina procenta.
No maj ikonomichnostta e tema, na kojata rusnacite sashto ne obrashtat osobeno vnimanie!!! Kakto i na ekologijata razbira se...
Verojatno pristrastieto ti kam dvutaktovite dizeli se dalji na fakta, che iskash da si interesen. Shte spodelish li kakvo tolkova te e vpechatlilo v rabotata im, che si im takav fen? Vijdal li si izobshto rabotesht takav dvigatel ili cherpish informazija ot flashcheta iz neta?
|
|
|
За руския двутактов дизел - случи ми се да разглобявам точно такъв...
А работещ можеш да видиш на всеки МАЗ :-))) Има ги доста.
"Neshto koeto si protivorechi s 2stroke-konzepzijata" - да не искаш да ми кажеш че "2stroke-konzepzijata" има за цел да повиши разхода на гориво ? ;-)))
Дадох линк към един австралийски сайт - на Орбитал Енджин. Вземи се зачети там да видиш какво представлява "2stroke-konzepzijata" от 80-та година насам.
А за интересен - на кой му пука по дяволите ;-)))))))))))))))))
Само че май вие сте тези дето четете от НЕТ-а и не сте попипвали - повечето от вас поне де :-) Като сте виждали само Трабанти - що давате мнения за "2stroke-konzepzijata" ? А ? ;-)))))))))))))))
ПП: Относно икономичността на 2-тактовия дизел - ако беше осмислил наличието на клапани и на механичен компресор, щеше да пропуснеш тази част ... :-)))
UB40 !Редактирано от jamie на 04.09.02 10:06.
|
|
Тема
|
Maj ti ne si chuval:)))))
[re: jamie]
|
|
Автор | Opelist (Нерегистриран) |
Публикувано | 04.09.02 12:55 |
|
ТО ясно че са дизели ама ти май нещо бъркаш щата калофер и калифорния:)))
ДИзела и бензина са горива:))
Двутактовите и четиритактовите са принципи на работа на ДВГ.
Ако мислиш че дизела е само четиритактов , поразгледай малко повечко книжки:))))))
|
|
Тема
|
А за другото:))
[re: jamie]
|
|
Автор | Oпeлиcт (Нерегистриран) |
Публикувано | 04.09.02 12:58 |
|
Не говорим за концепти, а за реалности.
Щото концептите са за след 20-30 години като технология.
А реалността е че двутактовите за момента много харчат и са много мръсни:))))
|
|