Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 01:08 22.06.25 
Хоби, Развлечения
   >> Авто-мото
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема Тестуване на УМ- универсалния модификатор...резултнови  
АвторБюpoтo (Нерегистриран)
Публикувано19.04.02 21:18



За изпитание на продукта УМ, бяха направени слудните масови тестове, които продължават и сега.
Миналата година, пред такситата, на две места в София,бяха извършети презентации.
На автомобил- Мерцедес 124 - дизел, 1986 година, беше източвано многократно,маслото от картера на колата и тя измина общо , около 18о километра без масло.
Така , без масло, заедно със случайно избраните шофьри-зрители, бяха обиколени няколко сервиза , и монтьорите от тях....с изненада и недоверие наблюдаваха че двигателя работи , и че двигателят е без пробки на картера.
Много недоверчиви таксиметрови шофьори, монтьори и зрители присъствуваха,някои доста недоверчиво наблюдаваха експериментите.
И някои от тях-"недоверчивите", , си тръгнаха с бутилка универсален модификатор на аванта,- награда от перзентациите.
Пробите и презетнациите, бяха обявени многократно по радия и телевизия.
Мерцедеса и до днес , е в движение и не му е правен ремонт.
В последствие,, беше направена ескперичентална установка, - авто ремарке, с монтиран двигател от Лада -1500, която установка е обиколила десетки сервизи и магазини в София....и беше изложена на Изложението в Пловдив.
Ежедневно, в присъствието на всеки интересуващ се, се източва маслото и двигателя се оставя да работи с часове, без масло, без да загрее или да блокира.
Сега този двигател, ЕЖЕДНЕВНО РАБОТИ на тротуара, на адрес :Бул Яне Сандански , блок 20...близо до вагон ресторанта.Това е в участъка, между булевардите "Комунистически манифест"- бившия и ..."Ал.Стамболийски" пред един магазин за авточасти.
.............................
В началото, преди двигателя ,да бъде третиран с модификатор, беше засечен разхода на гориво на час, при обороти около 2000 в минута.
После беше третиран двигателя, с УМ, и беше засечен отново разхода.
Имаше разлика в разхона, и то впечатляваща разлика.
Това беше в началото....сега ...това не е интересно.
Сега нещата са рутинни....всеки ден този двигател навърта поредните часове работа "на сухо"...вече никому от нас, не е интересно и не засича разход.
Дори , понякога ти омръзва да пъвтаряш десетки и стотици пъти, едно и също едно и също...едно и също....едно и също.
За да не "блокираме от повтаряне", на едно и също, от време на време, си пийваме универсален модификатор....разбира се това е на майтап....
Факт е , че този двигател ОЩЕ РАБОТИ ...с часове , когато се знае, че ладата блокира ...за десетина минути работа без масло.
В скоро време, двигателя ще бъде заменен с друг двигател, а този, ще бъде отворен за преглед.
Същия е резултата от работата на продуктите Моторъб Новослик и други продукти.Само че, те не са рекламирани толкова масово и ...цената им, в някои от случаите е по висока от тази на УМ.
В някои случаи, даже е по ниска, както е в случая с Ксерамика/холандстата добавка/...но хората не я търсят така масово.
Въпрос на реклама и на избор.
Разполагаме и със сервиз, в който сме отваряли двигатели , третирани преди това с УМ.
ПРави впечатление,че триещите части, са облепени от масло, което трудно се измива дори и с пароструйка.Проблемите с двигателя, наложили отварянето му, не са били свързани с употребата на модификатора.ПРимерно, един бус Мерцедес, 100 МВ е бил каран шест пъти ,до пергряване, в резултат на спукване на водно съединение, но не беше с блокиран.
Шест пъти , за дизелов двигател, това е много.
Но ризите не бяха надрани, въпреки спукано бутало и се мина , само със смяната на буталото.
Това не е единствения случай, в който е отваряна кола, третирана със УМ.
Не бих желал, това което четете, да се счита, за противопоставяне на УМ, със Новослика, Ксерамика , Моторъп, или друга реномирана добавка.
Напротив.
Това са сериозни разработки, които не могат да бъдат оклеветявани или противопоставяни една на друга.
Не е и нужно, макар това , да не е приемливо за някои от българските майстори.
Не за всички майстори става въпрос, защото , доста често , става точно обратното....майстора или приятеля консултира и води клиента си при нас.
Въпрос само на клиента е , да избере една от предлаганите добавки.
ТЕ СА МНОГО ЕФЕКТИВНИ продукти, които имат място за упатреба, особенно при износени автомобили.
Но не са за употреба, само за износени автомобили .
Силно намаленото триене, спестява двигателен ресурс и довежда до икономия на гориво и пари за ремонт.
Не е правилно да се мисли, че употребата на такива препарати, е целесъобразно , само за стари автомобили.
Това не е най правилното виждане по въпроса.
Заповядайте, ...поканваме ви, отново на адреса описан по горе.
Дори и да не купите добавката, това е полезно , за придобиване на поглед върху еветтуални възможности в бъдеще.
Не вярвайте на самозвани майстори и ....търчи лъжи.
Много майстори,както вече сповенах, вече сами водят клиентите си и ако ги попитате,някои ще ви споделят, че са закупили поне 10-20 такива добавки.
Закупувани са и са третирани с този продукт и тежки камиони.Днес например, една транспонта фирмо, купи първите две опаковки, за проба на един от камионите си.
Разбира се , има и обратните хора, които дори и да гледат, не вярват на очите си.
Не упрекваме никого.
Това, което сме направили е напълно достатъчно и силно ефективно.
На българския пазар, вече са реализирани около 40 хиляди бройки.
Внимавайте с "ментетата".
Тези дни, имахме случай, когато клиент купува модификатор от нас и след 15 минути, се връща и "рекламира" продукта, но вече,със съвсем друг цвят опаковка, със друг по цвят етикет.
ПРосто беше подменил шишенцето от кутията, с такова "менвте", вероятно закупено от друго място.
Разбира се, ....пред него изляхме и унищожихме "ментето" и му подарихме истински УМ....но беше изключително грозно, защото явно ставаше въпрос , за измама и подмяна.
За съжаление , има и такиво "клиенти", които се опитват да ни лъжат в очите и ние сме длъжни да ги търпим,, защото все пак са клиенти.
Добре е , че не всеки втори или десети е като тях.




Тема Re: Тестуване на УМ- универсалния модификатор...резултнови [re: Бюpoтo]  
Автор silent (някакъв)
Публикувано19.04.02 21:32



къде да дойда да ми подарите едно шише кат сте толкоз дашни .........

незабележим


Тема Re: Тестуване на УМ- универсалния модификатор...резултнови [re: silent]  
АвторБюpoтo (Нерегистриран)
Публикувано19.04.02 22:53




Такива "разговори" и намеци, се водят десетки пъти....
Когато казвам, че на пазара в Бйлгария са навлезли десетки хиляди такива продукти, нека това, се разбира правилно.
Продукта вече е "наложен".....изпитан и приет.
Дали някой ще го купи или не, това е негово право.
Това е негов избор.
Някои от "майсторите", знаете има нагли същества, поставяха едво ли не "ултиматум"...дай да пробвам, за да повярвам.
Никого не убеждаваме да вярва или ...не се стремим да купим вярата му, със шишенце "модификатор".
Купена вяра...това е фалшива вяра.
Един път, за да покажа, че не става въпрос, за стиснатост,или за невъзможност да дам модификатор, съм изливал на земята течността, в отговор на подобни "закачки".
Ако сметнете набързо, при едно интензивно каране на автомобила, каква е икономическа ефективност от ползуването на препарата , какъвто и да е той,примелно за 50 хил или 100 хил км..... не би трябвало да се поставя въпроса....."подари ми една бройка"
За какво да подаряваме модификатор, когато дори ПОКУПКАТА Е ПОДАРЪК.
Има и други препарати, които се много по евтини, но се слагат , на всяка смяна на маслото.Такива добавки има във продуктите "САГА" и цената им е 4 лева на брой, за една смяна на масло-10 хил км.
Какво са 4 лева?
Десет билетчета за трамвай.
Но има хора и майстори- авантаджии, които живеят и пътуват "гратис"...и ако не могат така, се дразнят ужасно.
За стоте хиляди пробег, което значи грубо, десет смени на маслото, стойността на модификатора, за една смята на масло,е около 5.8 лева.
Нима това са пари, съпоставими, с ефекта?
Не са.
Разбира се, не сме институт, който има за задача, да тестува и окачествява подобни протукти.
Това, което направихме , свръх възможностите на една търговска фирма.
И разибра се, резултатите , от тези демонстрации....са впечатляващи, от гледна точка на "продажби"
Стигнахме дори , до 70 броя, продажби на ден.
Сега нещата се по спокойни.
Разбира се.....дори и това, че тази тема се коментира тук ...е вероятно и резултат, на ефекта от подобни демонстрации.
Десетки хиляди , вероятно са видяли или чули , за тези експерименти.
Дори и това е реклама, ако се търси рекламен ефект.
Благодаря ви, че прочетохте тези постинги.




Тема Re: Тестуване на УМ- универсалния модификатор...резултнови [re: Бюpoтo]  
Автор silent (някакъв)
Публикувано20.04.02 17:09



еми така е аз съм си авантаджия.........пък вий май не сте толкоз дашни колкото са изкарвате.........трябва уловка да турите няква от типа вие получавете УМ но това не е всичко получавате/казваш че покупката от моя страна е едва ли не подарък от ваша / и боя за обувки ково напълно безплатно с която ще удължите пробега на вашите обувки и намалите разходите за нови обувки но това не е всичко напълно безплатно получавате и белина аче с която вашите дрехи ще ви надживеят и погребат но това не е всичко получавате и една гумена путка която ще ви предпази от спин венерически болести и излишни средства по подръжката на реална слива и всичко това за невороятно скромната сума само от 599,99лева без ддс и доставка........с нашето предложение вие решавате всички свои битови проблеми веднъж завинаги......кола дрехи жени........

незабележим


Тема Re: Тестуване на УМ- универсалния модификатор...резултнови [re: silent]  
АвторBoni (Нерегистриран)
Публикувано22.04.02 00:52



Абе не се заяждай с човека.Пробвал съм такива продукти и определено са невероятно ефективни>вече писах тук веднъж за SX6000.Не знам Модификатора на какъв точно принцип е ,но цвета на течността е подобна на
SX6000.



Тема Имам делово предложение...нови [re: Бюpoтo]  
Автор The One (избраният)
Публикувано22.04.02 10:38



Аз съм представител на световно известна фирма за производство на смазочни материяли. Основната дейност ни е производството на смазочни масла за леки и лекотоварни автомобили.

Четейки вашият постинг и наблюдавайки рекламите и прочее, бих желал да купя технологията за производство на вашият продукт. Желанието на нашата фирма е да произвежда възможно най-качествени масла, предпазващи двигателите максимално. Този продукт, може да доведе до по-добри качества на нашите смазочни материяли, затова желем да закупим този продукт.
Моля назовете цената на технологията. Цифрата е без значени за нас!

Или въпросът е:
Или защо големите фирми още не са откупили този продукт, ако наистина е толкова добър и толкова сполучлив ? При това на цената само на 1.5 литра от няй-качественото синтетично масло.

Wipe them out! All of them!


Тема Re: Тестуване на УМ- универсалния модификатор...резултнови [re: Бюpoтo]  
Авторlvanov (Нерегистриран)
Публикувано22.04.02 11:52



http://www.vtr.org/maintain/oil-additives.html



Тема Ето за това аз говорех: [re: Бюpoтo]  
Автор The One (избраният)
Публикувано22.04.02 15:05



Това са 2 откъса от статията, написана на адрес:
http://www.vtr.org/maintain/oil-additives.html

Нека хората/фирмите рекламиращи и разпространяващи този продукт да коментират и обяснята тези 2 факта:

1:
Since some of these demonstrations were conducted using Briggs and Stratton engines, the Briggs and Stratton Company itself decided to run a similar, but somewhat more scientific, experiment. Taking two brand-new, identical engines straight off their assembly line, they set them up for bench-testing. The only difference was that one had the special additive included with its oil and the other did not. Both were operated for 20 hours before being shut down and having the oil drained from them. Then both were started up again and allowed to run for another 20 straight hours. Neither engine seemed to have any problem performing this "minor miracle."
After the second 20-hour run, both engines were completely torn down and inspected by the company's engineers. What they found was that both engines suffered from scored crankpin bearings, but the engine treated with the additive also suffered from heavy cylinder bore damage that was not evident on the untreated engine.

2:
The major oil companies are some of the richest, most powerful and aggressive corporations in world. They own multi- million dollar research facilities manned by some of the best chemical engineers money can hire. It is probably safe to say that any one of them has the capabilities and resources at hand in marketing, distribution, advertising, research and product development equal to 20 times that of any of the independent additive companies. It therefore stands to reason that if any of these additive products were actu ally capable of improving the capabilities of engine lubricants, the major oil companies would have been able to determine that and to find some way to cash in on it.

Yet of all the oil additives we found, none carried the name or endorsement of any of the major oil producers.
In addition, all of the major vehicle and engine manufacturers spend millions of dollars each year trying to increase the longevity of their products, and millions more paying off warranty claims when their products fail. Again, it only stands to reason that if they thought any of these additives would increase the life or improve the performance of their engines, they would be actively using and selling them - or at least endorsing their use.

И още един въпрос от мен:
Защо не го направиха този тест на един чисто новичка S-Klasse, примерно V12 а го направиха на някакъв драглива таксимтрова 124-ка ? Нали са много сигурни в ефекта, що не рискува 150К ?

Wipe them out! All of them!


Тема Re: Имам делово предложение...нови [re: The One]  
АвторNaemnik (Нерегистриран)
Публикувано22.04.02 15:32



Zashtoto golemite firmi ne sa zainteresovani ot realiziraneto na ikonomii.
Primeri hilqdi:
petrolnite kompanii ne iskat koli koito sa ikonomichni ili s alternativni goriva,
ako smazochnite materiali stanat mnogo efektivni e jasno che shte spadne potreblenieto,
ako kolite ne gnijat i ne se troshat mnogo hora shte karat po 40 - 50 godini edna kola, ot tova avtoproizvoditelite shte falirat,
verigata e dylga i ima mnogo interesi i strashno mnogo pari.
Osnovnija interes e mravkite da rabotjat za blagopoluchieto na oligarhiite.
I az sym edin ot tezi koito se chudjat dali da poharcha nqkoj lev za takava prisadka, no ne sym sklonen da se poddavam na krajni mnenija.
Ako prezala drugija mesec pari za UM shte si kaza mnenieto.
Probval sym na predishna kola Nissan Sunny s Dura Lube v kombinacija s Castrol RS i ne moga da kaza che imashe chuvstvitelen efekt. Imam predvid che ne sym usetil promqna koqto da moga da otstojavam i da vodja diskusija sys silni argumenti. No ne moga da kaza che mi e i navredil.
Sigurno ako bqh iztochil masloto i da navyrtq nqkoi i drug kilometyr shtqah da stigna do istinata.



Тема Re: Ето за това аз говорех:нови [re: The One]  
Автор julys (непознат )
Публикувано22.04.02 15:40



hvyrlih i edno oko na statiata... ne e li ot 1992?
t.e. maj ima novovyvedenia ot tam nasam...

inache za dvigatelite...
ako masloto sled 20 chasova rabota ne se e naneslo po stenite, za kakvo e vyobshte:) spored po-pravilno shte da sa bili ostaveni da rechem pone 24-48 chasa i togava da vyrtiat nanovo....

ta ideiata mi e dali tozi sloj kojto se pravi i e tynyk i t.n. naistina si ostava tam kydeto triabva ili i toj se smykva podobno na masloto....




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.