Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 21:09 10.05.24 
Хоби, Развлечения
   >> Авто-мото
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Запалваненови  
АвторMyyy (Нерегистриран)
Публикувано13.07.01 16:40



Как се регулира ъгъла на изпреварване на пълен инжекцион и регулира ли се въобще, или това става автоматично?



Тема Re: Запалваненови [re: Myyy]  
Автор The One (избраният)
Публикувано13.07.01 17:24



В повечето случай това се регулира автоматично, но зависи какъв ти е Блока за Управление. Или един вид, гориво-запалителната система.
Имам механични инжекциони. Не с механични инжектор, а цялата система няма ECU (Electronic Control Unit или оня блок).
В тоя случай, едва ли има такова нещо.
Но примерно, повечето инйекцион на Bosch имат такова нещо. Стига да са със CIS-E-Motronic за ECU.
Това е датчик, наречен Knock Sensor (на немски беше нещо от рода Knopf Sensor). Монтиран е на блока и следи детонациите на горивото. По него ECU-то определя кога да подава искрата.

Погледни какъв тип ти е инжекциона и потърси в мрежата информация за него.

Wipe them out! All of them!


Тема Re: Запалваненови [re: Myyy]  
Автор Estelle 1O5 (Шкода-маниак:))
Публикувано13.07.01 20:25



Хил...
Ако имаш делко ... може би ... в повечето случаи ... използва се СТРОБОСКОП
Дай нещо по-конкретно и може да ти кажа даже колко трябва да е базовия ъгъл





Тема Re: Запалваненови [re: Estelle 1O5]  
Автор The One (избраният)
Публикувано16.07.01 10:23



То така е, но това се регулира само веднъж. Вероятно в завода производител, или ако се прави някакъв сериозен ремонт.

Но как става, просто... нямам идея. Знам само че се регулира един вид грубо, колкото да не се подава искра когато се всмуква още горивото.
Финното регулиране става чрез ECU-то.

Доста от инжекционните системи имат самодиагностика, както и борд компютър който ти дава код на грешка. Обикновенно, един от тези кодове е че предварението е много голямо, изън обхвата.

Така, че вероятно със стробоскопа няма да настроиш запалването добре, защото ECU-то после ще го промени със сигурност.

Wipe them out! All of them!


Тема Re: Запалваненови [re: Estelle 1O5]  
АвторMyyy (Нерегистриран)
Публикувано16.07.01 12:16



Горното го написах по повод едно твое иявление, че при газта ъгълът на изпреварване трябва да е ок. 12 градуса. Иначе при лада ми е чсно как става със стробоскопи, лампички и т.н. Колата е Ескорт 1.6 EFI и затова се питам-той сам ли си променя ъгъла при каране на газ или трябва да се врътне ръчно.



Тема Re: Запалваненови [re: Myyy]  
Автор Estelle 1O5 (Шкода-маниак:))
Публикувано16.07.01 16:41



Че тя твоята кола има ли изобщо делко ?
Тези които съм виждал са с т.нар. DIS система - две двойни бобини. При тях нямаш никакъв шанс за ръчна настройка. А дали се променя сам базовия ъгъл... зависи дали има детонационен датчик. Ако няма, ъгъла си стои постоянен и еднакъв без значение какво е горивото. Съответно двигателя работи както трябва само на 95Н

Редактирано от Estelle 1O5 на 16.07.01 16:43.



Тема Re: Запалваненови [re: Estelle 1O5]  
АвторMyyy (Нерегистриран)
Публикувано16.07.01 18:06



Нямам идея какво има и какво не:) Аз за това питам. А тоя детонационен датчик къде се намира-на видно място ли е или?



Тема Re: Запалваненови [re: Myyy]  
Автор Estelle 1O5 (Шкода-маниак:))
Публикувано17.07.01 17:54



Проследи кабелите от свещите до къде отиват. В единия вариант до дистрибутор(делко),където стават 5, а в другия до кутия(две кутии) от където излизат много тънки жици.
Детонационния датчик представлява метален цилиндър с накрайник с резба, навит в средата на главата или горната част на блока. Обикновено и в двата случая е от обратната на колекторите страна, т.е. като отвориш капака би трябвало да ти извади очите.





Тема Re: Запалваненови [re: Estelle 1O5]  
Автор The One (избраният)
Публикувано18.07.01 11:01



Така едва ли ще го види. Може около него да има 2 датчика за масло (както е при мен) и тогава увисва. Едва ли ще може да му се обясни така.
Според мен, би било добре да си вземе една книга (или някакъв друг вид документация) за автомобила му и там да провери за какво точно става въпрос.

Ако автомобилът му е Ford Escort, вероятно е с инжекционна система на Bosch.
Зависи от годината на производство. Ако е някъде около 88-90, вероятно е KE3-Jetronic със CIS-E-Motronic за ECU. Поне доста от Фордовете 1.6 през тези години са екипирани с този тип.

Wipe them out! All of them!


Тема Re: Запалваненови [re: The One]  
АвторMyyy (Нерегистриран)
Публикувано18.07.01 12:02



Кабелите ми отиват в дистрибуторна капачка. Нея не съм я свалял и не знам какво има отдолу. А тоя детонационен датчик горе-долу като ламбда сонда ли изглежда? Защото май съм мярвал нещо подобно по двигателя (сега нямам възможност да сляза да погледна).
Лошото е, че не разполагам с никаква книжка за колата. Та в тая връзка-ако знаете нещо из нета, споделете. Колата е мод. 11.'91. Мерси!




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.