|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
Хмм...
Моята явно е феномен , ама като ми изтърва гарнитурата на страничния капак, минах има-няма 10 км... по инерция
Майтапа на страна ... незнам кога ми е свършило маслото, понеже там са сливни канали и няма налягане, обаче като ми светна лампата се движех със 140, температурата си беше 80градуса и няколкото секунди време за реакция направиха биелните лагери на парцали, а коляновия вал небесно син.
| |
|
Специално "Универсален модификатор" до неотдавна бил на въоръжение във Великата Съветска Армия.
| |
Тема
|
Re: Някой пробвал ли го е тоя
[re: TEDDA]
|
|
Автор |
Estelle 1O5 (Шкода-маниак:)) |
Публикувано | 13.07.01 19:57 |
|
Именно заради цената не ги слагат в нормалните масла
Аз лично се замислям дали да дам 100-тина лв за 5l масло или примерно 30
| |
|
Лада 1500, 190 000км карана като самолет... диша в картера за световно - разход на масло 3л/1000км, компресия 5-7-5-9.
Ей така, като теб, от любопитсво сложихме "Ремед" - руска измишльотина за която съм чувал предимно негативни отзиви...
В първия момент се чудеше дали да работи...
След 1000 км : разход на масло 1л, компресия 9-9-9-10 .
Още 1000 км : разход на масло 0,6л, компресия 9-9-9-9 .
Повече не съм я следил, обаче тоя тип още (3 г. по-късно) не е правил основен ремонт и кара една от малкото лади с маркуч за проветрение на картера сложен на мястото си и от двете страни...
| |
|
специално пък това за вдигането на компресията в такава степен ми е тотално необяснимо и не виждам никаква логика.........още повече пък да дигне от 5 или 6 на 9 ........пък и да я
изравни във всички цилиндри това не е физика и химия а направо виш разум.......
на кой му пука
| |
Тема
|
Re: Някой пробвал ли го е тоя
[re: Estelle 1O5]
|
|
Автор |
DAMON (минаващ) |
Публикувано | 14.07.01 01:11 |
|
Наистина може да се кара без масло малко. А това време зависи от много неща - от температура, от качеството на маслото което е било налято, от износеността на двигатеря. Наистина обаче тези реклами разчитат на този ефект - хората си мислят, че не може без масло. Друг е въпроса, че ако промием маслената система с кореселин например след това няма да може даже да запали мотора.
______________________
Keep Walking
| |
|
И аз се шашнах бе човек... обаче факт
Най-разумното обяснение, което чух по този повод беше за некви микро-частици и специални полимери с кошмарно дълги вериги, които правели реакция с някои от компонентите на отработилите газове...
Ама как точно разбират тия полимери къде да залепнат и къде не...
Пък и ако е така ми се вижда логично да има големи разлики в ефективността на тая боза в зависимост от горивото...
незнам...
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|