|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема
|
добре бе хора...за или против газ уредба за инжекц
|
|
Автор |
изпpocтял c вac (мноу прост) |
Публикувано | 15.06.01 15:42 |
|
изчетох цялата тема за слагане на газова уредба........разбрах за плочки клапи
кихавици и прочие......обаче вашето мнение не разбрах като цяло..........защо да защо не........как евентуално да се направи като хората..........аз лично карам
пасат с мономотроник система за впръскване........замислям се защото навъртам
голям километраж дневно предимно градско...... гори около 10,5 бензин........обаче пък и имам около 60-70 паления на мотора на ден което означава палене на бензин минаване на газ.......разход и на бензин.........основното което ме притеснява е...........евентуални повреди или
усложнения по инжекциона при работа на газ.......а евентуалният ремонт е
свързан с доста средства.........притеснява ме да не почне да загрява колата в
големите жеги тъй като газта при горенето отделя повече топлина.........и
може би основното .........не ми се ще да правя цигански работи........вчера видях
една чероки натъпкано с електроника сигурно струва 50 хил долара.......и представете си с газова уредба.........явно това си наша българска черта.....
евтини на брашното скъпи на триците........
ще се радвам да чуя вашето мнение........вашият съвет.........
колко простотия Оди боже по тая зЕмя....
| |
|
Ако питаш мен ... хич не се занимавай с глупости. Свястно газово за инжекторна система струва доста пари, които при този разход на гориво ще си изплатиш за около 70-80 хил. км. T.e. има смисъл ако колата ти е чисто нова. Друг вариант за голяма икономия се получава ако ти харчи примерно 20/100.
А досега не съм попадал на конвенционална газова уредба, сложена на инжекцион и колата да си е вървяла без проблеми дълги години.
Не съм против тези извращения. Трябва да има некадърници, които да чупят колите на хората... иначе ще остана без работа
| |
Тема
|
Re: добре бе хора...за или против газ уредба за инжекц
[re: Estelle 1O5]
|
|
Автор |
mdjudjev (непознат) |
Публикувано | 16.06.01 03:52 |
|
Да,за себеси Estelle си прав.Но както вече казах не веднъж при мене се получи много добре.Даже ми свали разхода от 15/100 бензин до 11/100 газ!!!Не е за вярване,но е така.А ти иначе предполагам,че говориш за БиФуел системите,при които има директно впръскване на втечнената газ директно във цилиндрите.Наистина не си заслужава това удоволствие.
Аз казвам на колегата да си сложи газ,но да внимава къде и при кого.Цялата работа е в емулатора.Трябва майстора,дето ще ти я слага да знае какъв е той за този автомобил и този компютър.
| |
Тема
|
Re: добре бе хора...за или против газ уредба за инжекц
[re: mdjudjev]
|
|
Автор |
Estelle 1O5 (Шкода-маниак:)) |
Публикувано | 16.06.01 18:50 |
|
Каква ти е колата ? Интерсно ми е ... не съм срещал добре настроен съвременен автомобил с такъв разход. Освен, може би, Аеростар-а на един познат, който гореше 18, но беше с V8 6-литров двигател.
| |
Тема
|
Re: добре бе хора...за или против газ уредба за инжекц
[re: изпpocтял c вac]
|
|
Автор |
TEDDA (femalka) |
Публикувано | 17.06.01 00:16 |
|
моно инжекцион ли ти е колата или пълен?
TEDDA
| |
Тема
|
Re: добре бе хора...за или против газ уредба за инжекц
[re: Estelle 1O5]
|
|
Автор | mdjudjev (Нерегистриран) |
Публикувано | 17.06.01 05:40 |
|
Ами парахода ми е Рено25 с двигател 2.2i около 135кончета в него.Инжекциона е Реникс,уредбата е Ловато,в това число и емулатора.
Между другото и аз вече почнах да ръчкам по винтовете на изпарителя и тройника и най-лошия ефект е бил 13/100 градско.Но все пак разхода си зависи от големината на дясната обувка на шофьора.Като ми понатежи крачето и си похапва повечко,но дори и така пак не качва над 13.5-14/100.А освен всичко и си върви почти без никаква разлика с бензина.На магистралата вдигнах 210км/ч,като ме хвана шубето да я натисна до макс-220.А имаше мегдан!Така че определено съм доволен от газовата уредба.
| |
Тема
|
Re: добре бе хора...за или против газ уредба за инжекц
[re: изпpocтял c вac]
|
|
Автор | mdjudjev (Нерегистриран) |
Публикувано | 17.06.01 05:55 |
|
А иначе мисля,че и при моноижекторите задължително се слага автоматичен ключ,който винаги пали колата на бензин/задължително за инжекторите/ и при вдигане на около 2000 оборота превключва на газ.Освен това можеш да си сложиш ключ с електронен нивомер,който ти показва на самия ключ колко газ ти е останала.
Като цяло няма да ти яде почти нищо от бензина.Но за зимата ама задължително трябва да оставиш колата известно време да работи/движи на бензин,докато позагрее малко.Мисля че беше мин.температура за превключване на газ около 30градуса.При по-ниска си ебаваш изпарителя.И ще ти сдаде багажа прекалено рано.В зависимост от желанието можеш да сложиш допълнително към ключа на газовата уредба датчик за температурата на охлаждащата система.И тогава не се занимаваш с никакви превключвания.Освен когато ти свърши газта.Но всичко това би следвало да ти го обясни монтьора на уредбата.
Но като гледам колегата Estell/да ме извинява,ако не съм му написал правилно прякора/ е доста в час с темата,така че можеби той щете ориентира къде да ти я сложат.А ако искаш мога да те заведа при човека,който ми я слага на мен/в София/.Аз определено съм безкрайно доволен.
| |
Тема
|
Re: добре бе хора...за или против газ уредба за инжекц
[re: mdjudjev]
|
|
Автор |
Estelle 1O5 (Шкода-маниак:)) |
Публикувано | 17.06.01 23:25 |
|
Да ти кажа, за моно-инжекторните не е толкова критично, понеже са все пак близки по устройство до карбураторите. А и електрониката им е сравнително проста. Върши работа и по-конвенционален изпарител, с ръчно управление. Не че го препоръчвам. Все пак не искам да ме обвинявате мен после. Подчертавам върши работа, а не ,че е най-доброто решение. Колкото до паленето на газ... ,пример: Мой много добър приятел и колега има OPEL Capitan от шейсет и някоя. От двадесет и пет години колата му няма бензинов резервоар. Изпарителя му е Tartarini двойно-камерен. При температури под -15 градуса излива чайник гореща вода върху изпарителя, върти ... и на втория оборот запалва. И това 25 години. Така че зависи може би от качеството на изпарителя.
Емулатори за какво имаш предвид м-ду другото?
| |
Тема
|
Re: добре бе хора...за или против газ уредба за инжекц
[re: mdjudjev]
|
|
Автор |
Estelle 1O5 (Шкода-маниак:)) |
Публикувано | 17.06.01 23:54 |
|
Ако имаш ламбда сонда, вземи я провери с осцилоскоп, понеже реникса е много чуствителен към нея и ако не работи коректно много вдига градския разход. Aко е без ламбда, задължително имаш някъде потрнциометър за корекция на сместта. По книгите го водят "СО потенциометър". СИЛНО ЖЕЛАТЕЛНО е и в двата случая да се използва газ-анализатор, за да знаеш наистина какво се случва с ГВС след като изгори. Още нещо... много пъти съм повтарял, че топлинното число и дължината на свещта (с точност до 0,5mm) имат огромно значение за работата на двигателя. Освен това всички забравят че когато паленето на ГВС става с искра, тя трябва да има определени параметри и да гори определено време (не по-малко от 2ms). Всичко това зависи от запалителната система като цяло, така както я е замислил производителя, а не дай сега да сложим тука едни кабели за 5 лв. щото оригиналните струват 50 (това е масова практика в БГ).
Не казвам че си в тази група, не се обиждай, просто се опитвам да обясня, че когато разхода на гориво скочи, не винаги проблема е в самото гориво. Освен това е невъзможно двигател с изправни горивна и запалителна системи, да гори по-малко изпарен LPG отколкото бензин, при запазване на останалите му параметри.
| |
|
Ейй, това е голяма работа. Страшни са. Има един даже в Мюнхенския технически музей, а там са само подбрани коли. Панорамното му предно стъкло се дава като класически пример за начин да се намали слепия ъгъл образуван от предната колонка.
А кой модел има твоя приятел? Има едни по-стари...абе ето снимка:
Или по-новия:
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|