Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 23:38 16.07.25 
Технически науки
   >> Авиация
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Антигравитационна технология'нови  
Автор FileO99 (оперативная )
Публикувано25.11.07 12:49



Ако ви прави сериозно впечатление през последните две десетилетия няма нови авиационни разработки като този факт важи с особена сила за руските аероконструкторски бюра. Вероятно става въпрос за разработка на изключително евтина антигравитационна технология с помощта на която един обикновен антигравитационен сателит който е в състояние даже да напусне орбита струва от порядъка само на 500 000 евро. Значи ако един такъв антигравитационен сателит струва толкова евтино си представям за какво става на въпрос след като най-евтините сателити костват от порядъка на 100 000 000 евро и дума да не става да вършат работата която върши антигравитационният сателит поради ограничените им орбитални параметри. А след като технологията на антигравитацията е започнала да се развива още през 20те години на 20 век благодарение на ученът Тоас Таусенд Браун който е и патентовал тази технология и учени и експериментатори в най-обикновени домашни условия успяват да постигнат успехи на експериментално равнище лесно мога да си представя американските и руските военни докъде са стигнали сега през 2007ма година. Това неизбежно ме навежда на подозрението, че голяма част от наблюдаваните НЛО са всъщност техни апарати и това мое подозрение е особено силно относно триъгълният тип НЛО наблюдаван над Белгия през 1990та година и над USA/Phoenix в края на март 1997ма когато даже триъгълникът е бил полувидим, а както ми се изясни преди няколко дни английските и американските военни са разработили технология за правене бойните машини предимно танковете на невидими посредством система от камери, проектори и отражатели. Изглежда съвременните антигравитационни технологии ще изместят конвенциалната авиация тогава когато тя се изчерпи по количество поради главно икономически съображения на нещата и точно тук намираме косвената индиция в неправенето и непроектирането на нови типове самолети от около 22 години насам. Примерно случайно руските аероконструктори да са измислили нещо по-модерно от МИГ-29? Не. МИГ-33 фактически представлява концептуално подобрение на МИГ-29, а МИГ1.42 руският стелт просто не го направиха защото и явно и няма смисъл от него и излиза твърде скъп и нецелесъобразен. Колкото до стратегическият бомбардировач Б-2 аз съм чел подозрения на авторитетни лица, че вътре в него има антигравитационен двигател паралелно на реактивните такива, а лично когато съвсем случайно наблюдавах през мощна зрителна тръба Air Force 1 на презизента Буш ми направи остро впечатление, че огромният четиримоторен БОИНГ летеше изключително изключително бавно над софийското небе в заходът си към летище София. Действително ставаше въпрос за подозрително малка скорост която нямаше начин да не ми направи впечатление.





Тема Re: Антигравитационна технология'нови [re: FileO99]  
Автор shadowx1 (неузнаваем)
Публикувано13.02.08 15:16



Боже, доста интересна информация. Жалко, че никой не ти е обърнал внимание. Така, и аз не съм чувала за развитие на авиацията и бих искала да разбера малко повече. Искам да следвам авиационна техника в ТУ но...после не знам къде ще се реализирам.

В България май няма особено много възможности.
Ти какъв си, защо се интересуваш от самолети?



Тема Re: Антигравитационна технология'нови [re: shadowx1]  
Авторboltik (Нерегистриран)
Публикувано09.03.08 13:59



да темата граничи с фантастиката.от случайни хора чувам каква ли не информация.аз си мисля,че по-горе написаното важи за миналия век.няма да се учудя,ако видя кола да лети.а защо никой не се интересува от това.отговора е прост.тези,които знаят и разбират за какво става въпрос са пенсионери.може ли един пенсионер да заделя средства за разработки???тук вжи,,старите знаят,но не могат-младите могат,но не-знаят,,да се върнем на темата.защо мисля така.още миналия век някакъв ссср журналист беше писал,че,,овчар в руската степ наблюдавал как два извън земни кораба летели блъскали се,но не-падали,,така,че според мен семолетостроенето-класическото е демоде,но е още доходуносно.теоретично какво е самолета?лист хартия духан от вятърът.оказва се,че земната гравитация е най-важния проблем.не само на земните,но на извън земните.темата,която разискваме е съвкупност от много-много още теми.лошото е,че всичко се върти около парите.и то много-пари.така мисля аз с моя житейски опит.бих искал да прочета още изявления,но не-знам къде.аз се интересувам от самолетостроене-раздел въртолети и робото техника-раздел ръка на робот.ако някой има интересни теми може да пише на скайпа:k_n_k_K_n_k



Тема Re: Антигравитационна технология'нови [re: FileO99]  
Автор pennev (непознат )
Публикувано13.03.08 19:41



Не съм съгласен, че от 22 години насам няма нови самолети, ще ти дам няколко примера от руска страна: Су-34 (1990); Су-37 (1989); Су-47(1997)



Тема Re: Антигравитационна технология'нови [re: FileO99]  
АвторAнти (Нерегистриран)
Публикувано16.03.08 18:05



И в БГ се работи по въпроса:







Тема Re: Антигравитационна технология'нови [re: FileO99]  
Автор microfone (непознат)
Публикувано20.03.08 10:56



Не вярвам в антигравитацията. При кацане на Boeing 747 (Air force 1 )площа на крилата за сметка на елероните се увеличава с около 30% и тези самолети наистина могат да кацат много бавно.Усещането за бавно кацане се засилва и от размерите на този наистина много голям самолет, просто един вид оптическа измама. За антигравитация се пише много но самата природа на гравитацията е взаимодейстие на 2 или повече маси и тук нищо не може да се измисли,промени или добави.За нови модели самолети- наистина темповете на нови разработки не са такива като 40-70 те години но за това има обективни причини. За 30-35 години бяха направени достатъчно научни разработки \аеродинамика,реактивни двигатели,авионика и т.н.\ че авиацията от края на ХХ и началото на ХХI век да забави темповете на развитие.



Тема Re: Антигравитационна технология'нови [re: FileO99]  
Авторpastora (Нерегистриран)
Публикувано28.03.08 08:33



Air force one кацна със съвсем нормална скорост. Бях на работа :)



Тема Re: Антигравитационна технология'нови [re: pastora]  
Авторboltik (Нерегистриран)
Публикувано10.06.08 22:14



Извинявам се,че влизам като не-регистриран,но не ме пуска да вляза като регистриран.Та какво бих желал да ми обясните.Днес наблюдавахме с още двама като се приземяваше този новия самолет аербъз ли как точно се произнася не-знам.На всички ни направи впечетление,че много-бавно летеше.И още летеше много по-ниско от следващите кацащи самолети.Дайте някакво обяснение.



Тема Re: Антигравитационна технология'нови [re: boltik]  
Автордpyroтo бaтe (Нерегистриран)
Публикувано14.06.08 03:17



Приемам, че си бил на крупно летище с опашка от няколко кацащи самолети. Новият Еърбъс ("Ербюс" ако си франкофил) е 800-местен и мащабно изглежда по-бавен от по-малки самолети, макар да лети с еднаква скорост. Че бил по-ниско от следващите не е за чудене - остава му по-малко време до кацането от тия "следващи", които са по-далеч от точката на кацане и следователно по-високо разположени по "глисадата".

Ако пък си бил в България, най-много да си видял някой 150-местен Еърбъс, а разликата в скоростите и височините да ти се е привидяла.

То не, че не няма разлики и в скоростите, и във височините на заход на разните самолети. Има и то какви! Но при голямо натоварване на летището или лошо време РВД се намесва активно налага нужните за безопасност и доста сходни скорости и височини.



Тема Re: Антигравитационна технология'нови [re: FileO99]  
Авторcccc (Нерегистриран)
Публикувано09.08.08 09:52



В края на 60те в СССР провеждат наглед обикновен експеримент с помощта на 100МВт МХД генератор измращат мощни(100МВТ) импулси дълбоко в земната кора за да изследват строежа й, но страничният ефек ги изненадва - получава се слаб 2-3 по Рихтер земен трус!(чак до края на Студената война това е пазено в тайна)
Наистина слаб и не би причинил разрушения, но какво би станало ако се използват едновременно няколко такива генератора - разрушитерно земетресение, а ако се монтират на на спътници и се олъчи даден участък с мощни електломагнитни импулси?
Ето и следните земетръси:
-при първото посещение на Кондя Райс в София 13 минути след кацането й
-в разгара на бунта в Тибет в същите бунтовни провинции, но този път е наистина разрушително и потушава бунта по добре от цялата армия на КНР
- тази сутрин... предупреждение,защото ние сме най близкия потенциален приятел на Грузия, който може да и прати оръжие като при предишната криза?
Решете сами!
ПС добре е за Грузинците че са твърде близко до руските протежета в Кавказ и самите руски бази иначе щеше да се очаква разрушително земетресение в Казказ




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.