|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема
|
Курсове за любители пилоти на свръхлеки самолети
|
|
Автор |
Skydancer (непознат
) |
Публикувано | 11.12.03 17:48 |
|
http://www.airsport.bg/
Еър Спорт предлага: Курсове за любители пилоти на свръхлеки самолети; Развлекателни полети на достъпни цени за всички; Аерошоу изпълнения с Pitts S2-B; Екстремни полети с фигури от висшия пилотаж за всички желаещи; Обучение във фигурен и висш пилотаж;
| |
Тема
|
Re: Курсове за любители пилоти на свръхлеки самолети
[re: Skydancer]
|
|
Автор | Ивaнoв (Нерегистриран) |
Публикувано | 14.12.03 10:51 |
|
Ей това е много яко. Бих се записал ако нямах 3 диоптъра 
| |
Тема
|
Re: Курсове за любители пилоти на свръхлеки самолети
[re: Skydancer]
|
|
Автор | GlG (Нерегистриран) |
Публикувано | 16.12.03 12:29 |
|
Не са ли малко дебели цените?
| |
Тема
|
Re: Три диоптъра проблем ли са?
[re: Ивaнoв]
|
|
Автор |
Skydancer (непознат
) |
Публикувано | 16.12.03 12:49 |
|
3 диоптъра са на границата на изискванията за любител пилот и обикновено не са проблем, все пак медицинската комисия решава след преглед.
Можем да уредим предварителен преглед само с очния лекар от комисията, за да не преминаваш всички прегледи ако няма смисъл.
Ако имаш желание пиши ни на info@airsport.bg
Колкото до развлекателни полети с инструктор, диоптрите не са от значение.
Еър Спорт
Стефан - SKYDANCER
| |
Тема
|
Re: Цените...
[re: GlG]
|
|
Автор |
Skydancer (непознат
) |
Публикувано | 16.12.03 12:57 |
|
Не не са, дори са малко по ниски от цените предлагани от другите училища в България.
Еър Спорт
| |
Тема
|
Re: Цените...
[re: Skydancer]
|
|
Автор | GlG (Нерегистриран) |
Публикувано | 16.12.03 13:17 |
|
Според мен цените за PPL-SA са високи, а за обучението за фигурен пилотаж - не знам дали някой друг в България го предлага.
Стефане пусни информацията на форума на www.krile.net (когато заработи).
И дано имате успех в начинанията.
| |
Тема
|
Re:Re: Цените...
[re: GlG]
|
|
Автор |
Skydancer (непознат
) |
Публикувано | 16.12.03 14:22 |
|
Прав си, в България за сега сме първите които предлагат обучение във фигурен пилотаж.
Колкото до цените за PPL(SA) курсовете (говоря от името на всички училища в страната), поддържането на учебните самолети е свързано със завишени изисквания, за да се гарантира безопасността и от там със сериозни разходи за всеки пролетян час, към това прибави нем на хангар, учебни помещения, летателен и технически персонал и много, много други... Проблемът не е в цената на една качественна услуга, а в това, че за съжаление сравнително малко българи могат да си я позволят в момента. Така или иначе летенето е скъпо хоби по цял свят. Надявам се нещата в България по-скоро да се оправят, а междувременно за тези които много искат, но не могат да си позволят да изкарат курса за любители пилоти в момента, предлагаме на достъпна цена развлекателни полети с инструктор, за да могат да изпитат поне за малко тръпката.
ОК, ще го постна и в krile.net.
Благодаря ти за пожеланието!
Еър Спорт
SKYDANCER
| |
Тема
|
Re:Re: Цените...
[re: Skydancer]
|
|
Автор | Питaщ (Нерегистриран) |
Публикувано | 17.12.03 03:33 |
|
А търсите ли механици за работа?
| |
Тема
|
Re:Набирате ли механици?
[re: Питaщ]
|
|
Автор |
Skydancer (непознат
) |
Публикувано | 18.12.03 11:12 |
|
В момента не, но при следващото разширение (догодина) ще набираме. Изпрати ни повече информация за контакт и подробности за професионалния си опит на info@airsport.bg .
Поздрави,
SKYDANCER
| |
Тема
|
Още 1 въпрос за диоптрите
[re: Skydancer]
|
|
Автор | Tcд (Нерегистриран) |
Публикувано | 21.12.03 15:18 |
|
Добре де, доколкото знам, например в САЩ нямаха изисквания за диоптрите, когато става дума за курсове за любители пилоти; мисля, че се изискваше определена от FAA острота на зрението, независимо от необходимостта от корекция - т.е. независимо, дали си със/без очила или контактни лещи. Условието беше да ги носиш по време на полета, естествено.
Каква е пречката и в България да е така, когато става дума наистина за любител-пилот?
Аз например, имам точно такъв проблем - 8.5 диоптъра късогледство, нося лещи от десет години и зрителната ми острота, когато съм с контактни лещи, е 1.0, с нормално цветовъзприемане. (И имам шофьорска книжка.)
Какъв точно е смисъла да има ограничение на диоптрите за любител-пилот, когато съм с лещи и остротата на зрението ми с тях е като на човек без късогледство? И, естествено, нося лещите си по време на полет : )
Или, може би, има начин? Пари под масата или нещо подобно?
Дайте всички възможни варианти, моля ви
И говорим за кандидат-любител-пилот, не за нещо повече.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|