Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 19:34 16.07.25 
Технически науки
   >> Авиация
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема Курсове за любители пилоти на свръхлеки самолетинови  
Автор Skydancer (непознат )
Публикувано11.12.03 17:48



http://www.airsport.bg/

Еър Спорт предлага: Курсове за любители пилоти на свръхлеки самолети; Развлекателни полети на достъпни цени за всички; Аерошоу изпълнения с Pitts S2-B; Екстремни полети с фигури от висшия пилотаж за всички желаещи; Обучение във фигурен и висш пилотаж;



Тема Re: Курсове за любители пилоти на свръхлеки самолети [re: Skydancer]  
АвторИвaнoв (Нерегистриран)
Публикувано14.12.03 10:51



Ей това е много яко. Бих се записал ако нямах 3 диоптъра



Тема Re: Курсове за любители пилоти на свръхлеки самолетинови [re: Skydancer]  
АвторGlG (Нерегистриран)
Публикувано16.12.03 12:29



Не са ли малко дебели цените?



Тема Re: Три диоптъра проблем ли са?нови [re: Ивaнoв]  
Автор Skydancer (непознат )
Публикувано16.12.03 12:49



3 диоптъра са на границата на изискванията за любител пилот и обикновено не са проблем, все пак медицинската комисия решава след преглед.
Можем да уредим предварителен преглед само с очния лекар от комисията, за да не преминаваш всички прегледи ако няма смисъл.
Ако имаш желание пиши ни на info@airsport.bg
Колкото до развлекателни полети с инструктор, диоптрите не са от значение.
Еър Спорт
Стефан - SKYDANCER



Тема Re: Цените...нови [re: GlG]  
Автор Skydancer (непознат )
Публикувано16.12.03 12:57



Не не са, дори са малко по ниски от цените предлагани от другите училища в България.
Еър Спорт



Тема Re: Цените...нови [re: Skydancer]  
АвторGlG (Нерегистриран)
Публикувано16.12.03 13:17



Според мен цените за PPL-SA са високи, а за обучението за фигурен пилотаж - не знам дали някой друг в България го предлага.
Стефане пусни информацията на форума на www.krile.net (когато заработи).
И дано имате успех в начинанията.



Тема Re:Re: Цените...нови [re: GlG]  
Автор Skydancer (непознат )
Публикувано16.12.03 14:22



Прав си, в България за сега сме първите които предлагат обучение във фигурен пилотаж.
Колкото до цените за PPL(SA) курсовете (говоря от името на всички училища в страната), поддържането на учебните самолети е свързано със завишени изисквания, за да се гарантира безопасността и от там със сериозни разходи за всеки пролетян час, към това прибави нем на хангар, учебни помещения, летателен и технически персонал и много, много други... Проблемът не е в цената на една качественна услуга, а в това, че за съжаление сравнително малко българи могат да си я позволят в момента. Така или иначе летенето е скъпо хоби по цял свят. Надявам се нещата в България по-скоро да се оправят, а междувременно за тези които много искат, но не могат да си позволят да изкарат курса за любители пилоти в момента, предлагаме на достъпна цена развлекателни полети с инструктор, за да могат да изпитат поне за малко тръпката.
ОК, ще го постна и в krile.net.
Благодаря ти за пожеланието!
Еър Спорт
SKYDANCER



Тема Re:Re: Цените...нови [re: Skydancer]  
АвторПитaщ (Нерегистриран)
Публикувано17.12.03 03:33



А търсите ли механици за работа?



Тема Re:Набирате ли механици?нови [re: Питaщ]  
Автор Skydancer (непознат )
Публикувано18.12.03 11:12



В момента не, но при следващото разширение (догодина) ще набираме. Изпрати ни повече информация за контакт и подробности за професионалния си опит на info@airsport.bg .
Поздрави,
SKYDANCER



Тема Още 1 въпрос за диоптрите [re: Skydancer]  
АвторTcд (Нерегистриран)
Публикувано21.12.03 15:18



Добре де, доколкото знам, например в САЩ нямаха изисквания за диоптрите, когато става дума за курсове за любители пилоти; мисля, че се изискваше определена от FAA острота на зрението, независимо от необходимостта от корекция - т.е. независимо, дали си със/без очила или контактни лещи. Условието беше да ги носиш по време на полета, естествено.

Каква е пречката и в България да е така, когато става дума наистина за любител-пилот?

Аз например, имам точно такъв проблем - 8.5 диоптъра късогледство, нося лещи от десет години и зрителната ми острота, когато съм с контактни лещи, е 1.0, с нормално цветовъзприемане. (И имам шофьорска книжка.)
Какъв точно е смисъла да има ограничение на диоптрите за любител-пилот, когато съм с лещи и остротата на зрението ми с тях е като на човек без късогледство? И, естествено, нося лещите си по време на полет : )

Или, може би, има начин? Пари под масата или нещо подобно?
Дайте всички възможни варианти, моля ви
И говорим за кандидат-любител-пилот, не за нещо повече.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.