| 
                   Тема
                    | 
                     problem s audi 80 
 | 
 
 |  
| Автор | krasi (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 11.08.04 15:57 |  
             | 
           | 
            
           
  Naskoro kupih audi 80, 1.8 kub. 90hp 90 godina 
 Dosta 4asti sa smeneni po kolata, izglejda e imala problemi v minaloto.
 V momenta kolata zagrqva do 90-100 gradusa pri karane na po-niski predavki, tova normlno li e za tozi dvigatel?
  
           
  
             | 
 | 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: problem s audi 80 
[re: krasi]
 | 
 
 |  
| Автор | Noble (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 12.08.04 09:42 |  
             | 
           | 
            
           
  Мисля че е нормално. Оригиналният антифриз (G11) кипи чак на 108 градуса.
  
           
  
             | 
 | 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: problem s audi 80 
[re: krasi]
 | 
 
 |  
| Автор | 
Tod () |  
| Публикувано | 20.08.04 15:20 |  
             | 
           | 
            
           
  Хе хе хе, аз като си купих моето ауди също мислех че загрява доста, но като поразпитах тук там и като прочетох това онова, се оказа че това е нормалната работна температура за тези двигатели. Моето на дълъг път работи на 90 градуса, а градско на по ниски предавки отива към 100, но не трябва да надвишава тази температура.
  
           
  
             | 
 | 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: problem s audi 80 
[re: Tod]
 | 
 
 |  
| Автор | kuftak (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 28.03.05 18:50 |  
             | 
           | 
            
           
  absoliutno nqma6 povod za pritesnenie.az su6to misleh 4e ne e normalno pri polojenie 4e na ba6ta mi opela raboti na 70-75 gradusa pri tezi usloviq a moito audi 80 1.8s 88g raboti na 100!!no vposledstvie ot maistori i ot sobstven opit razbrah 4e e normalno.vse pak cqlo lqto rabotih s tazi kola. predimno v centura sum karal po 5-6 4asa i pove4e bez spirane vse na 100 gradusa puk ot tova nikakuv problem ne izleze
  
           
  
             | 
 | 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: problem s audi 80 
[re: kuftak]
 | 
 
 |  
| Автор | 
DOHC (непознат) |  
| Публикувано | 01.04.05 13:05 |  
             | 
           | 
            
           
  странна работа....тази температура въобще не е нормална, нормална е между 85 и 95 повече не. Би било добре да си провериш термостата и да го смениш при нужда.САМО ОРИГИНАЛЕН.
 Иначе аз имам 100-ка инжекцион КЕ-Jеtronik не ми работеше термостата и релето да включване на вентилатора на радиатора. С разваления термостат я прегрях...вече не помня колко пъти на 110 градуса, после го махнах и понеже съм много умен и мързелив си включих перката с един бутон на таблото та да си я включвам ръчно като ми загрее, хубаво само дето понякога забрявах и резултата беше 110 градуса(и така съм карал наколко пъти продължително преди да забележа).
 Това което искам да кажа е че двигателя е железен. Гарнитурата на главата държи без проблем, колата все още върви перфектно, нямам колебания на празния ход или захуба на охладителна течност.
 
  
           
  
             | 
 | 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: problem s audi 80 
[re: krasi]
 | 
 
 |  
| Автор | baruta (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 02.04.05 17:57 |  
             | 
           | 
            
           
  znaete li kak se rediat kabelita na distributornata kapa4ka na audi80
  
           
  
             | 
 | 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: problem s audi 80 
[re: baruta]
 | 
 
 |  
| Автор | ivangk (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 03.04.05 17:47 |  
             | 
           | 
            
           
  1-3-4-2, едно е цилиндара най-близо до радиатора
  
           
  
             | 
 | 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: problem s audi 80 
[re: Noble]
 | 
 
 |  
| Автор | baruta (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 04.04.05 14:11 |  
             | 
           | 
            
           
  kupuvam leti djanti za audi80 obarnati,do 200lv.
  
           
  
             | 
 | 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: problem s audi 80 
[re: ivangk]
 | 
 
 |  
| Автор | Plevenski (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 30.05.05 11:47 |  
             | 
           | 
            
           
  DOHC zna4i sled kato imash zaguba na ohladitelna te4nost vse pak ti e mradnala garniturata na glavata - imah BMW edno vreme i kato mu otvoriha dvigatelia ot 3 cilindar izliaha 200-300 gr. antifriz   puk i kato smenih vodata s antifriz  zapo4na da pushi i da mirishe po drug na4in. po dobre si napravi perkata da se vkliu4va kato dadesh na kontakt - prosto napravi edin most s edna ji4ka mejdu dvata kabela na termo dat4ika (ako e s tri vij koi e masata i napravi mejdu masata i tozi za po visokata skorost na perkata)  ili si kupi nov   za moiata 80-tka na morga struva 15lv.  puk i temperatura ot 100 gradusa mi se vijda viso4ka   moeto raboti na 85-90 ama nikoga ne gi e prehvurlialo
  
           
  
             | 
 | 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: problem s audi 80
[re: Plevenski]
 | 
 
 |  
| Автор | Alex (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 03.06.05 23:17 |  
             | 
           | 
            
           
  Температура от 90 до 110 градуса е напълно нормална при Б4-ката при 110 градуса се включва третата скорост на вентилатора това е по книга.
  
           
  
             | 
 |