|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Sravnenie
|
|
Автор |
keksy (™) |
Публикувано | 21.09.03 17:46 |
|
Zdraveite,narode.
Imame spor s edin kolega - kakva e razlikata mejdu mehanichen injection (multi-point) i pulen injection na Audi 80 B4, 1,8S motor?
Pls, njakoi razbirach neka obqsni razlikite (ako ima takiva) :)
Blagodaria predvaritelno!
Zeleniat cviat uspokojava oshte po-zelenite mi ochi
| |
|
Mehani4en inj. e pulen inj. /multi point/ ,a ima i "mono inj." - ima v BG mnogo autos s takiva . Audi 1.8S e karburator , 1.8E e pulen inj.
4injectors & 16valvesРедактирано от lnjector на 21.09.03 20:41.
| |
Тема
|
Колата по принцип няма значение:
[re: keksy]
|
|
Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
Публикувано | 21.09.03 20:56 |
|
Механичен ижекцион - няма компютър (ECU). Бензиновата помпа помпи бензина, а един механичен регулатор на дебит докарва количеството в зависимост от положението на педала на газта , оборотите и т.н. Малко като дизел... Горивото се пръска в колекторите върху клапаните чрез разпръсквачи... Първият вариант на инжекцион. Доста е надежден, затова има ауди 80 92 г. с него. Икономията на гориво в сравнение с карбуратора е малко съмнителна, ама поне върви повече.
Пълна инжекция - многоточково впръскване, контолирано от компютър. Варианти - дюзите пръскат всяка преди всмукване на конкретния цилиндър, по двойки 2 пъти на такт или всички заедно (последното е пълна моноинжекция:)))...
Моно инжекция - ефтин заместителна пълната. Изглежда като карбуратор и си е карбуратор, само че функцията на жигльорите се изпълнява от ECU и 1 дюза над дроселовата клапа. Слага се обикновено на малки двигатели. Голямо време за реакция след натискане на педала на газта - е далечко е дюзата все пак... Пример - Опел Вектра 1,8 моно 90 коня и Опел Аскона 1,8 пълна 115 коня - последната е просто самолет и гори почти еднакво с моното...
Ако бъркам - поправете ме - в спора се ражна истината!
| |
|
За Б3 иде реч.
"Не карай по-бързо отколкото твоя ангел пазител може да лети!"
| |
|
Значи първо е Бош К- Jetronic - чист механичен инжекцион и той е пълен - за всеки цилиндър - дюза( слага се на Ауди, Фолксваген, Мерцедес и Волво), след това на Ауди става КЕ- Jetronic - добавен е компютър за управление на запалването и на инжекциона са добавени потенциометри ,ламбда сонда и т.н. електронни елементи, също датчик за детонации на някои модели. Моно инжекциона е в две версии - Моно-Jetronic и Моно-Мотronic - първия е с механична дюза, а втория с електрическа, след това за почват да се монтират и навите системи Бош - Мотроник и Сименс - Дигифант пълен инжекцион ,който е електронен.
На Ауди има 1.8 двигател с пълен инжекцион 90 и 112 к.с., като на този със 112 к.с. има версия със катализатор и ламбда и такъв без тях- и двата двигателя са с означение DZ и се монтират на коли на които отзад пише 1.8Е( на Б3 и GTE на Б2 - без компютър), А на 1.8S се слагат двигатели с карбуратор, моноинжекцион и пълен инжекцион, но с 90 к.с. мощност
Щом те влече
| |
|
мономотроник е модифициран вариант на моно джетроник........разликата е конструктивна а не принципна и двете системи си имат елктронен блок на управление който определя продължителността на отваряне на дюзата.......дигифант е разработка и производство на фолксваген........а предполагам че симос е на сименс поне по името като гледам.................
незабележим
| |
|
...след това на Ауди става КЕ- Jetronic - добавен е компютър за управление на запалването и на инжекциона са добавени потенциометри ,ламбда сонда и т.н. електронни елементи, също датчик за детонации на някои модели.
Това с датчика и потенциометъра на клапата е КЕ3- Jetronic, ако не греша. Иначе аз съм с КЕ- Jetronic и нямам потенциометър, нито датчик за детонациите, имам само датчик за положението на клапата - отворено/затворено.
"Не карай по-бързо отколкото твоя ангел пазител може да лети!"
| |
Тема
|
Re: Корекция
[re: TheSaint]
|
|
Автор | 1.8S (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.09.03 16:53 |
|
Nqma takova 1.8S s pulen injektion , bati i Audi fanovete . Me4tateli , karat moskvi4i a se pravqt na filosofi , ha ha ha hja rrrrrrrrr ovci
| |
|
Със Датчик за детонации са 3А, 6А, PM, и NG двигателите ( всички които са без Вакуум регулатор на делкото). Отделно има и поколения КЕ -Jetronic, последното мисля ,че е КЕ3Имаше един сайт в който беше описано как да се преработи системата за запалване и да се добави въпросния елемент. А на глупака подписал се като 1.8S ще кажа само да отвори някоя книга и да се образова на тема Ауди и да дойде да пише отновао в клуба
Щом те влече
| |
Тема
|
Re: Корекция
[re: TheSaint]
|
|
Автор | Guard(Arriva)) (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.09.03 18:45 |
|
Abe hora az imam VW, ama to VW i Audi gore dolu sa s ednakvi КСУД.
Къде го измислихте този Ке-джетроник тъкъв дзвер нема, има Ке-мотроник(поне за VW). има К-джетроник, вземете си по една книга и четете(поне тези който могат).
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|