Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 11:40 25.04.24 
Автомобили
   >> Audi
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Sravnenieнови  
Автор keksy (™)
Публикувано21.09.03 17:46



Zdraveite,narode.
Imame spor s edin kolega - kakva e razlikata mejdu mehanichen injection (multi-point) i pulen injection na Audi 80 B4, 1,8S motor?
Pls, njakoi razbirach neka obqsni razlikite (ako ima takiva) :)
Blagodaria predvaritelno!

Zeleniat cviat uspokojava oshte po-zelenite mi ochi


Тема Re: Sravnenieнови [re: keksy]  
Автор lnjector (man)
Публикувано21.09.03 20:39



Mehani4en inj. e pulen inj. /multi point/ ,a ima i "mono inj." - ima v BG mnogo autos s takiva . Audi 1.8S e karburator , 1.8E e pulen inj.

4injectors & 16valves

Редактирано от lnjector на 21.09.03 20:41.



Тема Колата по принцип няма значение:нови [re: keksy]  
Автор imitev (питомен OpelFan)
Публикувано21.09.03 20:56



Механичен ижекцион - няма компютър (ECU). Бензиновата помпа помпи бензина, а един механичен регулатор на дебит докарва количеството в зависимост от положението на педала на газта , оборотите и т.н. Малко като дизел... Горивото се пръска в колекторите върху клапаните чрез разпръсквачи... Първият вариант на инжекцион. Доста е надежден, затова има ауди 80 92 г. с него. Икономията на гориво в сравнение с карбуратора е малко съмнителна, ама поне върви повече.

Пълна инжекция - многоточково впръскване, контолирано от компютър. Варианти - дюзите пръскат всяка преди всмукване на конкретния цилиндър, по двойки 2 пъти на такт или всички заедно (последното е пълна моноинжекция:)))...

Моно инжекция - ефтин заместителна пълната. Изглежда като карбуратор и си е карбуратор, само че функцията на жигльорите се изпълнява от ECU и 1 дюза над дроселовата клапа. Слага се обикновено на малки двигатели. Голямо време за реакция след натискане на педала на газта - е далечко е дюзата все пак... Пример - Опел Вектра 1,8 моно 90 коня и Опел Аскона 1,8 пълна 115 коня - последната е просто самолет и гори почти еднакво с моното...

Ако бъркам - поправете ме - в спора се ражна истината!




Тема Корекциянови [re: keksy]  
Автор TheSaint (SUPERSONIC)
Публикувано22.09.03 00:17



За Б3 иде реч.

"Не карай по-бързо отколкото твоя ангел пазител може да лети!"


Тема Re: Корекциянови [re: TheSaint]  
Автор Audimania (Judas)
Публикувано22.09.03 13:57



Значи първо е Бош К- Jetronic - чист механичен инжекцион и той е пълен - за всеки цилиндър - дюза( слага се на Ауди, Фолксваген, Мерцедес и Волво), след това на Ауди става КЕ- Jetronic - добавен е компютър за управление на запалването и на инжекциона са добавени потенциометри ,ламбда сонда и т.н. електронни елементи, също датчик за детонации на някои модели. Моно инжекциона е в две версии - Моно-Jetronic и Моно-Мотronic - първия е с механична дюза, а втория с електрическа, след това за почват да се монтират и навите системи Бош - Мотроник и Сименс - Дигифант пълен инжекцион ,който е електронен.
На Ауди има 1.8 двигател с пълен инжекцион 90 и 112 к.с., като на този със 112 к.с. има версия със катализатор и ламбда и такъв без тях- и двата двигателя са с означение DZ и се монтират на коли на които отзад пише 1.8Е( на Б3 и GTE на Б2 - без компютър), А на 1.8S се слагат двигатели с карбуратор, моноинжекцион и пълен инжекцион, но с 90 к.с. мощност

Щом те влече


Тема Re: Корекциянови [re: Audimania]  
Автор silent (някакъв)
Публикувано22.09.03 15:17



мономотроник е модифициран вариант на моно джетроник........разликата е конструктивна а не принципна и двете системи си имат елктронен блок на управление който определя продължителността на отваряне на дюзата.......дигифант е разработка и производство на фолксваген........а предполагам че симос е на сименс поне по името като гледам.................

незабележим


Тема Re: Корекциянови [re: Audimania]  
Автор TheSaint (SUPERSONIC)
Публикувано22.09.03 16:43



...след това на Ауди става КЕ- Jetronic - добавен е компютър за управление на запалването и на инжекциона са добавени потенциометри ,ламбда сонда и т.н. електронни елементи, също датчик за детонации на някои модели.

Това с датчика и потенциометъра на клапата е КЕ3- Jetronic, ако не греша. Иначе аз съм с КЕ- Jetronic и нямам потенциометър, нито датчик за детонациите, имам само датчик за положението на клапата - отворено/затворено.

"Не карай по-бързо отколкото твоя ангел пазител може да лети!"


Тема Re: Корекциянови [re: TheSaint]  
Автор1.8S (Нерегистриран)
Публикувано22.09.03 16:53



Nqma takova 1.8S s pulen injektion , bati i Audi fanovete . Me4tateli , karat moskvi4i a se pravqt na filosofi , ha ha ha hja rrrrrrrrr ovci



Тема Re: Корекциянови [re: 1.8S]  
Автор Audimania (Judas)
Публикувано22.09.03 17:22



Със Датчик за детонации са 3А, 6А, PM, и NG двигателите ( всички които са без Вакуум регулатор на делкото). Отделно има и поколения КЕ -Jetronic, последното мисля ,че е КЕ3Имаше един сайт в който беше описано как да се преработи системата за запалване и да се добави въпросния елемент. А на глупака подписал се като 1.8S ще кажа само да отвори някоя книга и да се образова на тема Ауди и да дойде да пише отновао в клуба

Щом те влече


Тема Re: Корекция [re: TheSaint]  
АвторGuard(Arriva)) (Нерегистриран)
Публикувано22.09.03 18:45



Abe hora az imam VW, ama to VW i Audi gore dolu sa s ednakvi КСУД.
Къде го измислихте този Ке-джетроник тъкъв дзвер нема, има Ке-мотроник(поне за VW). има К-джетроник, вземете си по една книга и четете(поне тези който могат).




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.