Тема
|
GTech Pro rezultati ot onzi den...
|
|
Автор |
Lud Audi fen (пристрастен) |
Публикувано | 17.09.03 17:02 |
|
Hi!
Reshih da si post-na moite rezultati ot izmerwaneto onzi den, koeto kriwo lqwo e dobro, no ima wyrhu kakwo da se poraboti wse oshte.
Malko obqsnenie na kartinkite :
1. Braking.jpg - towa otrazqwa spirane ot 205.6 km/h do 0 km/h :) Cifrite sa otsrtani
2. Distance vs time.jpg - towa e izminat pyt w zawisimost ot wremeto
3. G vs time.jpg - Towa e uskorenieto na kolata izmereno w G-ta ot trygwaneto do pylnoto spirane.
4. HP vs time.jpg - towa e moshtnosta na kolelata + wyzdushnoto syprotiwlenie (towa obqsnqwa zashto HP-to pada sys skorosta). Otchetete che zagubite mejdu dwigatelq i kolelata sa mejdu 25% i 30%. Pik na moshtnosta e registriran an 2ra, 169.2 KW, koeto ako mu slojite da dopusneme minimalni zagubi e rawno na 225.6 KW, koeto e rawno na 306.8 HP.
5. RPM vs time.jpg - towa sa oborotite na dwigatelq wyw wremeto... losha rabota che ne mojah da kalibriram gtech-a dobre i oborotite sa leko preumaleni :)) ama nqmah nerwi da si igraq da kalibriram :)
6. Speed vs time.jpg - towa skorosta w zawisimost ot wremeto - tuka mojete da widite wremeto mi za uskorenie ot 0 do kolkoto wi e interesno.
Ako nqkoi ima nqkakwi wyprosi ili komentari - swirkaite :)
Pozdrawi,
Lud Audi fen - AUDI 4ever!
P.S.
Towa e sys dokrai otwinten wastegate ... ako go nategna shte postigna dosta po-dobri rezultati no ne iskam da si chupq fabrichnata turbina .. tq mi trqbwa pone za oshte nqkolko meseca :)Редактирано от Lud Audi fen на 17.09.03 17:04.
|
|
Тема
|
Re: GTech Pro rezultati ot onzi den...
[re: Lud Audi fen]
|
|
Автор |
KPEMATOP (FIAT Uno Turbo) |
Публикувано | 18.09.03 10:56 |
|
Kak si pusnal poweche goriwo da wliza w motora, sled kato si nadul taka turboto???
nali znaesh che bez goriwo shte ebnesh motora zawinagi...
trqbwa da naprawish malko transformacii s fuel pump i regulatora
|
|
|
Nikak... prosto zabrawqsh che moqta kola e Audi a ne fiat :)
Edinstwenoto koeto ima smisyl da se smenq sa injectorite no te sa za 340+ hp ... prosto prez fabrichnite ne moe da mine dostatychno benzin :)). Inak detonacii ne moe da ima shtoto imam knock senzori i umno ECU i to mnogo byrzo korigira situaciqta :)
Oswen towa - prosto si stiga benzina bre :)) wse pak imam chip ne zabrawqi :)
I oshte neshto - dori za 400-450 konq benzinowata pompa puska dostatychno tunja kolkoto i stranno da ti zwuchi nishto che e prawena za 230 konq dwigatel :)
I oshte BTW - pich, ne sym wcherashen i ne sym rasyl w saksia... a i da sym rasyl w saksia to pone sa me poliwali :)))
Aaaa i oshte neshto - ne si gi prawq az modifikaciite w garaja (moje bi shtoto nqmam garaj?) a hora det chatkat tezi neshta i nema da me ostawqt da si strosha dwigatelq shtoto inak shte im go strosha w tikfite :))
Pozdrawi,
Lud Audi fen - AUDI 4ever!
|
|
Тема
|
Re: GTech Pro rezultati ot onzi den...
[re: Lud Audi fen]
|
|
Автор |
KPEMATOP (FIAT Uno Turbo) |
Публикувано | 18.09.03 11:48 |
|
ne moje da srawnqwash dwe koli koito imat 10 godini razlika
a i men po-me kefi sam da si q prawq, a ne da q karam po servizi
|
|
|
Абе да ти кажа скивам че Г-Тека ти е на ролаут 30см. Това не е мноо добре щото дава супер грешно инфо така. направи го на 0см и така не лъже много. Ако ти е на 0см ролаут пак показва оптимистично, но мноо по вярно от колкото с ролаута.
Иначе да те питам колко ти е надува на около 6000-6500 оборота. В смисъл на тези обороти колко ти поддържа тази турбина ?
А това че на Аудито ЕКУто му е умно спор нема единственото му тъпо нещо е че има дебитомер и именно той много ограничава потока на въздуха при евентуален по сериозен тунинг. Именно за това едни от най яките тунинги са със стенд алоун ЕКУ което не изисква дебитомер и там ако искаш можеш да си сложиш и 15см диаметър тръба на входящия колектор .
При Магнет Марели инжекциите обаче този дебитомер отсъства и според мен те са доста по добри от Бошовските им събратя , естественно недостатъка им е че при нормална газ горят повечко бензинец .
|
|
|
sha si poigraq da ti kaja za tozi rollout no po moi spomeni sym go otebal ... a wij interesnoto e che na razlichni runs mi dawa razlichni rollouts bez da mu se pipat nastroikite :) Taka che towa ne znam kakwo obshto ima s rollout-a. Oswen towa izrichno e kazano w manual-a che rollout-a e neshto koeto ima znachenie samo kato polzwash gtech-a sys sfetofarcheta da te meri :) Nie winagi se merime w drugia rejim shtoto iskame da si praime wreme a ne da se mychime da naprawime dobra reakcia na start :) ... taka towa beshe za rollout-a.
Otnosno ogranichawaneto koeto idwa ot debitomera - fabrichno kolata mi e 230 konq.. dokazano e che s fabrichnia debitomer spokoino mojesh da q naprawish 400 i da ne ti prechi toi. Chel sym che za 450+ e dobre prosto i lesno da go smenish s RS2 debitomer i mojesh da si katerish kolkoto si iskash oshte kone... da ne goworime che ne moga da si predstawq kola bez debitomer (moderna kola injection de). Ideqta na debitomera e da znae ECU-to kolko wyzduh wkarwash za da znae kolko chorba da pusne za da e optimalna smesta... ak ne znaesh kolko e wyzduha kk opredelqsh kolko benzin?
Pozdrawi,
Lud Audi fen - AUDI 4ever!
|
|
|
Oswen towa izrichno e kazano w manual-a che rollout-a e neshto koeto ima znachenie samo kato polzwash gtech-a sys sfetofarcheta da te meri
Брех че аз честно да ти кажа не съм чел подобно нещо в мануала, ама пак ще погледна. При мен лъжеше стахотно с ролаут и сега като го махна се оправи горе долу .
Nie winagi se merime w drugia rejim shtoto iskame da si praime wreme a ne da se mychime da naprawime dobra reakcia na start :) ... taka towa beshe za rollout-a
Не не реакшън тайма е друго. Той ти го смята но не ти го прибавя към общото време на 400м. Даже и 1сек да ти е времето за реакция то е отделно от самото време на рън-а. Но според мен ролаута на играе никаква роля при реакшън тайма на уреда, но пак ще пробвам за да съм сигурен в това де .
Otnosno ogranichawaneto koeto idwa ot debitomera - fabrichno kolata mi e 230 konq.. dokazano e che s fabrichnia debitomer spokoino mojesh da q naprawish 400 i da ne ti prechi toi. Chel sym che za 450+ e dobre prosto i lesno da go smenish s RS2 debitomer i mojesh da si katerish kolkoto si iskash oshte kone... da ne goworime che ne moga da si predstawq kola bez debitomer (moderna kola injection de). Ideqta na debitomera e da znae ECU-to kolko wyzduh wkarwash za da znae kolko chorba da pusne za da e optimalna smesta... ak ne znaesh kolko e wyzduha kk opredelqsh kolko benzin?
Абсолютно съм съгласен с това че колата може да стана достатъчно мощна и със оригиналния дебитомер. Мо има случаи когато примерно се вземе нова турбина чиито входен фланец е 4инча(101мм) и това значи че входния фланец на турбината ще е с по голям диаметър от този на дебитомера и се получава така че трябва да се прави обратен прехох, от нисък към висок диаметър и това до известна степен оказва влияние върху новата евентуално турбина и характеристиките и защото тя е направена да работи с минимум 4 инча смукателна част .
За идеята на дебитомера си прав, то е ясно каква е , въпроса е в друго а именно че примерно всички състезателни коли са без дебитомери. Това че като нема дебитомер не знаеш колко въздух влиза не е вярно да ти кажа. Значи това става така имаш примерно турбина с дебит 10 кила въздух при налягане 0.5 бара и 20 кила въздух примерно при 1бар. Измерваш налягането с МАП сензора и по зададената таблица за положението на дросела, оборотите и МАПа се намира по таблицата точната стойност колко гориво му требе на мотора в момента и колко аванс на запалването съответно за да го изгори. Това естествено е казано в най общ вид, защото ме мързи да пиша, но ако помислиш ще се убедиш наистина че е така.
Има обаче една мнооо тъпа слабост в тези ЕЦУта които работят без дебитомер. Ако сложиш примерно турбина с коренно различни характеристики ще ти трябва коренно различен софтуер за управление, или по точно казано такива ЕКУта се програмират за строго определена хардуерна конфигурация и при всяка промяна трявба нов мапинг.
Това обаче не е така при твоята кола примерно или при моя Опел. При нас ЕКУто е със closed loop boost control и е абсолютно без значение кво турбо слагаш, стига то да не е толкова огромно че когато дебитомера измери въдуха минал през него да нема такава стойност в мапинга и ЕКУто да се шашне . Така че предимствата на единия вид ЕКУта са недостатъци при другия и обратното. Аз лично обаче предпочитам да немам дебитомер който да ми се мотае из коша на мотора , за съжаление обаче немам още лев за стенд алоун ЕКУ за това по необходимост дебитомера си стои
|
|
|
Hmmm eba li go ...
Razbrah te za debitomera.... az wse pak si misle che moqta kola shte se sprawq po-dobre sys nego :))
Kakyw opel imash s turbo ti ?
Pozdrawi,
Lud Audi fen - AUDI 4ever!
|
|
|
За дебитомера предлагам да не спорим повече . Щом от фирмата са го сложили значи си требе както казва един от тукашните "майстори" .
А пък за моя оРел да с турбо е...... Вектра с турбо ККК к16 . Турбото ми е големо колкото на Голф дизел мухахахахахахх. маняшка работа ти казвам
|
|
|
Che koi e kazal che sporime .. ne sporime :)
Taka ... a twoeto do kolkoto razbiram e 2.0 turbo koeto beshe okolo 200 konq fabrichno nali? Towa K16 kolko e golqmo? Mene fabrichno mi e K24 i sha go smenqm ili sys K26 ili hibrid K26/K27 che moeto mi idwa mnogo malko ... ti prawil li si nekfi tuningi na twoeto? Ako si - kakwi?
BTW ne znaeh che ima vectra s turbo .. za calibra znam ama ne i za vectra.
Pozdrawi,
Lud Audi fen - AUDI 4ever!
|
|