Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 02:28 27.07.24 
Автомобили
   >> Audi
*Кратък преглед

Тема Ламбда сонданови  
АвторAlex (Нерегистриран)
Публикувано10.09.03 11:31



знае ли някой как ЛЕСНО и С ПОДРЪЧНИ МАТЕРИАЛИ мога да преценя дали ламбда сондата ми работи или не работи? питането ми е породено от следния парадокс- тръгнах да обикалям диагностики на едното място един ми вика Ламбдата ти работи "мудно"- какво ще рече това само тий си знае; на другото място един ми вика абе момче твоета ламбда дава един непрекъснат сигнал, който не се мени....това много ме изненада...абе майстори!

ако някой знае къде правят добра диагностика да ме упъти- имам предвид да се закачи за PC-то на колата и да се направят всички параметри такива, каквито трябва да бъдат.



Тема Re: Ламбда сонданови [re: Alex]  
Автор coolman ()
Публикувано10.09.03 15:56



лесно - да но не и с "подръчни материали" - трябва ти нещо с което да можеш да видиш как се изменя напрежението от ламбда сондата във времето. най-лесно с осцилоскоп може и с PC+звукова карта ...
така трабва да излеждата осцилограмите:





Тема Re: Ламбда сонданови [re: Alex]  
Автор silent (някакъв)
Публикувано10.09.03 19:33



аз карам пасат да уточня предварително но предполагам че сондите са с идентични характеристики..........един начин грубо да прецениш дали ламбдата е в час е да измериш напрежението с обикновен мултицет........при работещ двигател без да и откачаш буксата напрежението трябва да се движи в интервала 0,1-0,9 волта...........за съжаление не по малко важна е и формата на това напрежение но ти питаш за лесен начин.........уточнявам че напрежение извън границите почти сигурно ти казва че ламбдата е за боклука но също така напрежение в границите не означава че е читава.......

незабележим


Тема Re: Ламбда сонданови [re: silent]  
Авторivo (Нерегистриран)
Публикувано12.09.03 15:24



Probvai v DUNEV



Тема Re: Ламбда сонданови [re: Alex]  
Автор Stevek ()
Публикувано12.09.03 17:33



Както са споменали колегите трябва осцилоскоп или нещо подобно, съвсем с подръчни материали няма да стане.

При запален двигател на празен ход се закача осцилоскопа на сигналният извод на сондата и се гледа колко пъти в секунда (или друг интервал) сондата сменя фронтовете на сигнала. Трябва да се провери и по каталог за дадената сонда каква е стойността за да се провери дали е в норма.

Чувал съм че печен майстор може да закачи милтимер и по “шаването” на стойностите да каже дали сондата е станала мързелива, но той е правил това с един и същ уред много пъти и може би е възможен и този вариант.



Тема Re: Ламбда сонданови [re: Stevek]  
Автор lllubo (potamneni)
Публикувано12.09.03 18:01



i skalata da e sas strelka, a ne da e elektronen :)
i az sam chuval za takiva maistori



Тема Re: Ламбда сонда [re: lllubo]  
Автор Stevek ()
Публикувано12.09.03 18:50



По скоро с цифров тези със стрелките са много бавни и при смяна на фронта по няколко пъти в секунда едва ли ще може да покажат нещо, а цифровите са по бързички и може би с тях става.



Тема Re: Ламбда сонданови [re: Alex]  
АвторGuard (Нерегистриран)
Публикувано14.09.03 22:41



Защо искаш да проверяваш ламбдата си. Някакви дефекти дава ли ти мотора.
Питам те защото при мене случая е такъв веднага след като запаля е добре държи си 950 оборота, тръгвам и първите 1-2мин е добре но след това почва да ми гасне , не ми държи обороти и прекъсва. проверих си ламбдата с волт метър единия извод свързваш към сигналния извод на ламбдата , а масата към колектора, в моя случай ми даде 1.2V което в последствие разбрах че е недопостимо. Пълна техническа информация и полезни съвети въобще всичко за ламбда сондата там:http://future.quarta.ru/icars/injsys/o2nt-w.html





Тема Re: Ламбда сонданови [re: Alex]  
АвторGuard (Нерегистриран)
Публикувано14.09.03 23:00



Za diagnostikata da ti kaja moia sluchai mnogo prilicha na tvoia:
Hodih na zeli 4!!!!!! mesta kude li ne v Bosh servis otidah: Ne mojaha da diagnostizirat problem i reshiha che za smiana e t-ia datchik(Но за тяхна жалост не познаха въпросния датчик беше чисто нов), V dunev otidah, mnogo se izviniavam ama pulni bunazi , edin deto i 10 klass sigorno ne e zavurshil se zaslusha v motora i vika che datchika za polojenie na droselovata klapa e razvalen(toi se smeniava zaedno s agregata za zentralno vpruskvane) suotvetno mi iskaha 600lv za injekzion. Obache tozi datchik si e zdrav (Proveriava se s nai obiknoven Om-metur). Никой от тях обаче не позна че ламбда-сондата беше виновна.
P.S:Katocheli Юнитрейд са си най добри в диагностиката




*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.