Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 18:02 26.04.24 
Автомобили
   >> Audi
Всички теми Следваща тема *Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема История  
Автор S_H_E_R_l_F_F (trafic police)
Публикувано22.08.03 10:21



Aко някой има по подробна информация да я добави.


Август Хорх
На границата между двата века-миналия и сегашния конструирането и производството на автомобили е престижна работа.Не са много личностите,които сме запомнили и чиито имена сега споменаваме с респект.Един от тях е Август Хорх,талантлив инжинер,енергичен предприемач,автомобилен състезател.

Най-старата марка ,която е в основата на това което днес е обединено зад четирите взаимно застъпващи се кръга,е Хорх-фирма ,основана през 1899г. и носеща името на нейния основател Август Хорх.Тя е просъществувала до Втората световна война като през цялото време е световно известна с производството си на луксозни автомобили.
Самият Хорх напуска през 1909г.създадената от него фирма след скандал.След като е принуден да напусне саздадената от него фирма нормално би било тои да е сломен,но той не е човек който се покорява лесно на обстоятелствата.Само след четири седмици,във същия този град Цвикау,основава нова фирма “August Horh Automobilwerke GmbH”!
Проблемите обаче не свършват –тъй като първата носела името “Horch”,новите и собственици подали иск в съда и спечелили делото.Хорх бил задължен да измисли друго име за новата си фирма.По този повод в дома на един от съдружниците се водели бурни дебати,измисляли се имена.Легендата гласи че в съседната стая синът на стопанина учел латински.Когато единият от акционерите възкликнал “Изслушаите и другата страна!”момчето дали на шега дали на сериозно превело тази фраза на латински”Аudiatur et altera pars!”Извднъж спорeщите съобразили че”horh”(в немския език слушай)на латински се превежда като Audi.Така новата фирма била кръстена и получила името
“Audi Automobilwerke GmbH”.
“При всички обстоятелства съм се стремил да създавам само големи и хубави автомобили
изработени от материали с наи-високо качество”-казал Хорх разработвайки дейността в новата фирма.Действително заводът започва да произвежда солидни и мощни автомобили.През 1910г. на пазара излиза Ауди А10/22.Четири цилиндровият двигател с работен обем 2612куб.см.развивал мощност 22к.с.Ето така на пазара се появява една от наи-известните и до днесмарки автомобили.
Веднага още през 1911г.фирмата представя много нови модели.Един от тях Ауди В10/28участва във второто Австрииско планинско рали , а Август Хорх се състезава като пилот.Отборът на фирмата завършва без наказателни точки .През същата година е произведен най-прославеният модел на фирмата-С14/35.Двигателят с работен обем 3500куб.см. му позвулява да достигне 100км/h.Този автомил Ауди С заради спечелените в състезания награди през 1912г. е наречен “Alpensieger”.-“Покорител на Алпите”От моделът С има 1116 брйкирпоизведени до 1925.1911г. става рожденна за моделите D и Е-типични конструкции за Ауди от това време.Последният предвоенен модел Г8/22 е с двигателс работен обем 2071 куб.см.и мощност 22к.с.Сравнително евтеният модел много се харесвали до 1926г.били продадени 1122 екземпляра.До граничната в историята 1914г. Хорх активни се занимавал с конструиране,но отношенията му със съдружницитеотново се изострят и водят до разногласия помежду им.През 1940г.фирмата е принудена да се преорентира във военно производство.В началото на 1 световна война известният,много популярен инжинер приема различни административни постовев държавни и обществени структориВ края на 1916г.Хорх заедно с доктор фон Опел и Й.Фолмер влиза в комисия по подготовка на произвидството на немските танкове.След воината се премества в Берлин.По същото време в Цвикау акционерите го отстраняват от непосредствено ръководство на фирмата.Той остава само член на оправителния съвет като от това авторитетът му не пострадал.През 1922г. Брауншвейгския технологичен институт му присъжда званието почетен доктор на инжинерните науки.В тези години Хорх постоянно присъства на различни публични мероприятия но до края на живота си не се връща към конструирането на автомобили.Икономическата криза в началото на 30-те години подтиква няколко немски фирми-DKW,Вандерер,Хорх и Ауди да създадат концерна “АУТО ЮНИОН”Бащата основател на две от тях не остава настрани и на 23 август 1932г. в качеството си на член на управителния съвет на новия концерн влиза в завода,носещ все още неговото име.Звучи като виц но от завода му подаряват…….Хорх,а на 23 август1932дори става негов директор.През следвоенната 1949г.старите партньори се събират отново за да възстановят своя”автомобилен съюз”със старото име АУТО ЮНИОН
И старата емблема като този път избират за своя централа Инголщадт.Започват с производството на двутактови модели типичен пример за което е новата ИФА,произвеждана в Чопау.За кратко време в Западна Европа стават много популярни камионът Schnelllaster F89L,моделите 3=6 с трицилиндров двигателс мощност 34 к.с. както и свтовноизвестните мотоциклети DKW.Скоро оба4е АУТО ЮНИОН престава да разпилява инжинерния си потенциал в производствотона малки коли и през 1965 се преориентира към 4-тактовите двигатели като пуска на пазара 1-я си сериозен автомобил
Станал по-късно известен като Ауди72.През 1969г.фирмата се слива с NSU от Некарсулм в ресултат на коетосе появява моделната палета Ro80 и ТТ.Върхови моменти за Ауди остават първото Ауди 80(1972),Ауди50(1974) и легендарното Quattro(1980).

По време на третия райх Хорх не станал член на националистическата партия и това го спасило от преследване след войната.Умира на 3 февруари 1951г. в Мюнберг,Бавария.
Двете марки,които дължат съществуването си на Хорх не са забравени и днес.Хорх са сред най-известните автомобили на 30-тегодини,а съвременните автомобили Ауди имат завидна репутация в цял свят.



Тема Re: Историянови [re: S_H_E_R_l_F_F]  
Автор tsvet4O ()
Публикувано20.08.03 22:28



Благодаря!



Тема Re: Историянови [re: S_H_E_R_l_F_F]  
Автор TheSaint (SUPERSONIC)
Публикувано21.08.03 12:51



Thanx!!

"Не карай по-бързо отколкото твоя ангел пазител може да лети!"


Тема Re: Историянови [re: S_H_E_R_l_F_F]  
Автор HlTMANМодератор (The DarkSoul)
Публикувано22.08.03 10:21



Eto vi oshte malko istoria :)

Всичко започва на 12 октомври 1868 г. в семейството на ковача Хорх от градчето Вининген, разположено на брега на красивата Мозел, се ражда син, наречен Аугуст. По онова време една ковачница трудно можела да изхрани една голяма фамилия, затова още 13-годишно момчето е принудено да напусне училище и да започне да чиракува при баща си. След две години обаче това му омръзва, една вечер той събира оскъдния си багаж и се отправя да броди из Германия, за да търси щастието си. Работи какво ли не, обаче е толкова упорит, че успява да посъбере пари и се записва в Саксонското инженерно училище. А след като го завършва, има щастието да си намери работа в един лайпцигски завод. Точно там вижда и първия автомобил през живота си. Той го пленява толкова силно, че на 14 ноември 1899 г. младият инженер регистрира компанията Horch & Cie, която си поставя амбициозната задача да произвежда автомобили! И през 1901 г. първият автомобил на новата марка вече е факт. Той веднага привлича вниманието с редица интересни технически новости - оригинален двуцилиндров двигател с патентован карбуратор, предавателна кутия с постоянно зацепени зъбни колела и още много други.
През 1904 г. Horch & Cie се прехвърля в нов собствен завод в Цвикау и започва производството на автомобили с 4-цилиндрови двигатели с мощност 14 - 17 к.с. Три години по-късно Аугуст Хорх вече се чувства толкова уверен като конструктор и производител, че се захваща с реализацията на старата си мечта - автомобил с 6-цилиндров двигател. И на големия автомобилен салон в Париж е показан един огромен за времето си автомобил, който има именно 6-цилиндров 8,7-литров редови двигател с висящи клапани и мощност 60 к.с.! Само че един толкова голям и представителен автомобил за онази епоха все още е нещо твърде екстравагантно - за две години са произведени само 6 такива автомобила (наистина един от тях е поръчан лично от султана на о. Ява, но това не променя нещата). И на 19 юни 1909 г. останалите съдружници просто изгонват Хорх. При това му е изплатена компенсация от 20 000 - сума, за която тогава може да се купи един среден автомобил.
Инженерът предприемач обаче не унива и почти веднага регистрира нова фирма - August Horh AG. Това, разбира се, никак не се харесва на бившите му бизнеспартньори и те успяват да го осъдят, защото името Horh е останало като запазена марка на тяхната фирма.
Ползата от латинския език
Легендата разказва, че когато Аугуст и новите му съдружници обсъждали въпроса за ново име на тяхната компания, Хорх-младши, ученик в класическата гимназия, в съседната стая учел урока си по латински. И точно той дал идеята за Audi. Работата е там, че на старонемски хорх е повелително наклонение на глагола слушам, чувам. Казано с други думи, Audi си е все същият Horh, преведен на латински.
И в новата компания нещата не потръгват добре - поне за неяния основател. Изглежда той се е отличавал с доста опък характер и трудно се е сработвал с хората, защото само след няколко години е отстранен и от ръководството на Audi AG.
А в това време първата му рожба - Horch & Cie, преименувала се на Horch AG, се превръща в един от най-реномираните германски и изобщо европейски производители на елитни автомобили - т.е. точно в това, за което е мечтал нейният създател. В производствената програма на фирмата от Цвикау един след друг се появяват блестящи модели, като 375, 500 (през 1931 г.), 830, 830 BL, 850, 853, 930 V и накрая флагмана 951 А като пулман-кабриолет с каросерия на Glaser.
А най-голямата ирония на съдбата е, че през 1932 г. Audi се обединява с Horch и заедно с DKW и Wanderer образува Auto Union. Тогава, пак за малко, Аугуст Хорх, който междувременно е натрупал колосално богатство и е станал почетен доктор на университета в Брауншвайг, става член на управителния съвет на новото сдружение.

След Втората световна война
Цвикау остава в съветската окупационна зона и по-късно в ГДР бившият завод на Аугуст Хорх е преименуван във VEB Sachsenring Kraftfahrzeug- und Motorenwerk Zwickau/Sa. А във Федералната република е възстановена производството най-напред на DKW, сетне и на Audi. По-късно DKW прекратява дейността си и днес за Auto Union ни напомня само емблемата на Audi. Но и това не е самостоятелна фирма, а част от огромната индустриална империя на Volkswagen.
А самият Аугуст Хорх прекарва последните години от живота си в усамотение и умира в дълбока старост - на 3 февруари 1951 г., когато отдавна вече и той, и делото му отдавна са се превърнали в страници от историята на германското автомобилостроене.

WWell BE COOL



Тема Re: История podrobnoнови [re: S_H_E_R_l_F_F]  
АвторMarshal (Нерегистриран)
Публикувано11.10.03 15:21







Тема Re: Историянови [re: S_H_E_R_l_F_F]  
Автор Kиpo пишмaн-aдмин и тyлyп (непознат )
Публикувано05.04.09 01:43



Казвам се Иво и съм от видинските села.
Родих се и отраснах всред добитък – домашни животни в семейство и род на скотовъдци и земеделци. Обикнах земята и добитъка и се чувствувам особено привързан към тях. Казват, че съм „първосигнален” т.е. психически и духовно недоразвит, защото за мен са най-важни единствено първосигналните инстинкти – да оцелееш физически като се натъпчеш до пресита, да препиеш и да се освободиш от излишните хормони чрез секс. Е, в нашето село немаше много моми като бех млад та използувах дом. животни за „отпускане на жилата”
докато ги пасях по баирите. Що овце и др. животни съм „оправил” вече не помня. Нашият род не се слави с кой знае какви умове, но всички беха и са много практични ора и винаги са се нагаждали към ветъра, който духа. Т.е. към „силните на деня”. Защото така се оцелява най-лесно. „Бъди със силните на деня и ще имаш всякакви облаги!” е нашият девиз. Ако требе ще викаме „Слава на БКП!” или „Да живее БСП” пък....ако утре сините станат на власт ще викаме за тех. И тъй аз съм много романтичен по природа. Например много се привързвам към домашните животни и ми е кеф като ме видят да идвам с храната им да се завъртат около мен и да блеят и кудкудякат и се омилкват. Драго ми е от техната любов към мен. Но, най-драго ми става като взема ножа и го наостря добре и хвана некое от добичетата и му прережа глъцмуля и се оплискам целия в кръв и го гледам как се мята и агонизира докато предаде Богу дух – Густо, густо...... Това ми е най-върховния кеф. Става ми едно такова.... романтично...романтично и поетично...И чувството, че съм си осигурил с какво да си тъпча шкембето. Ах колко романтично ми става.... Ама аз споменах думичката „Бог”.... Чакайте да се разберем – аз не вервам в никакъв Бог. Нито съм религиозен нито ми требе. Щом имам добитък и лозя и овошки не ме интересуват никакви богове и други измишльотини.
Та с др. Жеглов собственика на Дира и неговата мафия имам близки връзки. Съселяни сме и ги снабдявам с мезета и ракии и вина от доста време. Те пък ме направиха админ на техните клубове и това ме изкефи върховно. Ми сега кво? Как да управлявам толкова клубове и много от тях със странна тематика – напр. „Религия и мистика” ? Чета из вестниците, че в БГ навлизала некаква си „демокрация”. Туй пък чудо що ли е? Всеки да имал правото свободно да изказва мнения по всякакви въпроси без да бъде санкциониран и преследван и пращан в лагери и избиван. Нема да стане! За мен „демокрация” означава „всеки да може свободно и безпрепятствено да изказва всякакви хвалебствия и възхищения по мой адрес”
И тези, които го правят ги наградих с модераторски пагон. Да работят за мен и моята идея
„В клубовете има само 1 диктатор и самовластец – АЗ Киро админа”. „За мен не важат ни закони ни правила, нито каквито и да било ограничения! Защото работя за мафията на др.Жеглов, а в него са парите и силата.” Обвиняват ме, че съм развратил цяло едно поколение и съм наложил анархия в Клубовете. Кой му пука? Аз си имам син и трябва само за него да се грижа. А стадото „овце” из клубовете нека си пасат сами и се избиват един друг както си искат. Ич не ми е през кура. Аз като представител на селската ентелигенция се чувствам призван да работя и правя всичко за запазването на древните български традиции по тези земи:
Да се псува и ругае наред
Да се пише негрАмотно и на диалекти разни
Да се напада всеки, който не мисли като мен
Да не се признават никакви правила, закони и ред – и всеки да си прави квот муй кеф
Да се правиш на дървен философ и специалист по всичко макар и да си пълен лаик и лумпен в една или друга област
Да нямаш морал и задръжки и се нагаждаш според силните на деня
Да се запази иерархията от комунизма и шуробаджаначеството....

А, забравих да спомена, че чрез Интернет се запознах с разни много интересни сайтове за секс м/у мъже и много ме привлече това и пробвах и ми харесА и днес съм определено казано хомосексуалист или педерас както им викат. Пропагандирам този вид секс из Клубовете и най-любимият ми клуб е този, където се събират такива като мен да се псуват на мъжки дупета. Ох густо! И много романтично.
„Клуб за попържни” е моят любим клуб. А всекакви клубове с някакви абстрактни тематики като тези от „Религия и мистика” трябва да ги закрият и аз работя усилено по въпроса като наслагах анти фенове на тематиката им – все атеисти и първосигнални гьотферени като мен за мъдеклатори в тези клубове... Те дебнат денонощно някой да не напише нещо по тематиката или позитивно за Бог, религия и духовност и др. подобни глупости и го трият и му слагат бан. Също те се грижат да съсипват тези клубове като ги задръстват с всякакъв спам и простотии и цинизми и интриги... Някои ме обвиняват, че съм налагал „Диктатура на простака” ама нека цитирам моя солташак, който ми прави минети Last Roman, на който съм дал карт бланш да осира всички клубове със спам и идиотщини и съм му дал пагон на модератор също и той обясни, че това не е „диктатура” – а е „олигархия”.....
Та, тва съм АЗ – Киро/Декстър/Бисмарк и всякакви др. никове вкл. клониращ никове на мои опоненти и пишещ от тяхно име мои простотии и идиотщини. И ако на нeкой му хрумне да протестира против анархията и диктатурата ми, която налагам из клубовете и се оплаче в клуб „Въпроси и помощ” – автоматично ще го санкционирам като преместя оплакванията му в.....”Клуб за попържни” където са моите хавери педераси, които ще го съсипят от псувни и ругатни.... А аз ще клонирам ника му, за да пиша свои идиотизми от негово име и ще пускам линкове към педераски сайтове – моите най-любими. Ех това било компютърни престъпления и било забранено – но кво ми дреме на кура.... Нал съм сол ташак и хавер на др.Жеглов собственика на дира – никой не мож мa пипна. Ха-ха-хааааааа АЗ съм най-великият Диктатор и никой не може да ми каже „копче”. „Цензура и отнемане на думата на инакомислещите” – това бе мотото на комунистите и аз продължавам тази традиция с всички сили и средства.
Ами тъй де – как смее някой да ми опонира? Аз коля, аз беся в клубовете.
Аз и моята селска простотия и кретенизъм.

Ето моите идоли – аз се старая да прилагам техните методи в Клубовете на Дира:





Яяяяя някой се опитва да хвърля моите камъни по моята глава проста.... И да пише от мое име.... Хммм това ич не ми аресва.... Я да трия и да банвам, че станах за резил из клубовете вече....





Ако някой иска да стане мод под моето ръководство ето как:



Хайде чао за сега, че трябва да нахраня кокошките и прасето и магарето в обора....

Ваш админ: Иво-Киро-Декстър номенклатурко от видинските селца.

****************************

Юзър със здрав разум:

Хей гьотферен, лумпен залупен, Иво-Киро-Декстър и др...

Жалък видински селяндур-скотовъдец и Те-ке-зе-сар, атеист и първосигнален простак-олигофрен без морал и възпитание и лишен от всякакво чувство за отговорност.

Ти си мислиш, че като те направиха "админ" - това означава, че си нещо като Абсолютно освободен от всякаква отговорност Диктатор и можеш да си правиш каквото си искаш из клубовете.... и никой няма да може да ти каже нищо, защото ще го триеш и слагаш банове и го преследваш....

Уви! Не си познал тъпи олигофрене задръстен от преяждане и препиване и псувни!!!

1.Ти триеш всички неудобни за теб теми и постинги, които те изобличават в долнопробна дейност на хакер - триеш мнения на юзъри и ги заменяш със свои простотии използувайки тяхните никове - КОМПЮТЪРНО ПРЕСТЪПЛЕНИЕ И ФАЛШИФИКАЦИЯ!!! Заменяш линкове към сериозни сайтове с такива на порно сайтове с педераси.

2.Разпространяваш порно в нета КОЕТО Е НАКАЗУЕМО.

3.ПСУВАШ БЕТЕР ХАМАЛИН ИЛИ ЦИГАНИН И ЕЗИКА ТИ Е ОТВРАТИТЕЛЕН.
Вместо да отговаряш на оплакванията на юзърите в "Клуб за въпроси и помощ" - което ти е първо и основно задължение - ти местиш всяко оплакване в "Клуб за попържни" където глутницата психопати като тебе са инструктирани от тебе да се нахвърлят да псуват този, който се е оплакал от безчинствата на един или друг мод.

4.Назначил си във всеки клуб от "Религия и мистика" за моди - само атеисти и спамаджии, които да пречат да се говори и дискутира на духовни теми.
Най-отвратния спамаджия и досаден атеист-безбожник Last Roman си сложил за мод на "Клуб Религия". Тоя вилнее и сере по всички клубове спам, за да бъде на първо място по спамене... За моди на "Клуб Йога" си поставил двама анти-йоги, единият вампирист а другия кръчмарски плъх, които направиха от клуба една селска кръчма и т.н. и т.н.

5.Всичко което вършиш като админ е обратното на това, което трябва да бъде, за да функционират нормално клубовете. Наложил си пълна анархия и преследваш с хайката си идиотчета-моди всяка разумна тема и мисъл. За да се установи "Диктатурата на простака" както беше при комунизма. Или "Опак Форум" - където всичко е обърнато с главата надолу.

6.Пожелаваш смъртта на юзъри и ги пращаш на гробищата.
Забравяйки че "Който копае гроб на другите - сам пада в него"

7.Когато се откри този форум имаше "Правилник за модераторите" и те трябваше да го спазват. Днес тези на които си дал тази длъжност дерибействат и вилнеят из клубовете и ги задръстват със спам и интриги и всичко срещу което трябваше да се борят като моди.

АНАРХИЯТА Е ПЪЛНА!

ДИКТАТУРАТА НА ПРОСТАКА Е НАВСЯКЪДЕ!

На твоята съвест тежи отговорността за съсипването на психиката на цяло едно поколение млади българчета-прощъпулници, които тук в Клубове се научиха да нямат морал и задръжки и да псуват и ругаят като хамали-цигани.

ВЪЗМЕЗДИЕ ИМА И ТО ЩЕ ТЕ ЦАПАРДОСА ПО ПИЯНАТА ТИКВА ДЪРВЕНА ВИДИНСКА И ТОГАВА ЩЕ ИЗТРЕЗНЕЕШ И СЕ СЪБУДИШ.

За теб може да няма по-висша сила от др. Жеглов, но на практика има такава Сила и никой не може да избегне от Възмездието за свинските си дела.


Тежко ти и горко тъпи скотовъдецо самозабравил се!



"Дай на кьоравия тояга /власт да ти счупи главата...." нар.поговорка


Можеш да банваш кокошките си в курника. Истината не подлежи на банване тъпо говедо - дебелосерко!









Тема Re: Историянови [re: S_H_E_R_l_F_F]  
Автор ПЪTниka (Оня)
Публикувано19.08.13 21:22



проба

Мнението е позиционирано и няма нищо общо!


Тема Re: Историянови [re: S_H_E_R_l_F_F]  
Автор Лафка (Sitzilia)
Публикувано07.01.20 09:30



проба

На ръката средният


Тема Re: Историянови [re: S_H_E_R_l_F_F]  
Автор НУТ (ot ada)
Публикувано29.01.20 10:24



ПРОБА



Тема Re: Историянови [re: НУТ]  
Автор НУТ (ot ada)
Публикувано29.01.20 10:28



ПРОБА?




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Всички темиСледваща тема*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.