|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
nai-dobriat akumulator ????
|
|
Автор | krank (Нерегистриран) |
Публикувано | 02.01.03 14:17 |
|
Hi gangz,
interesuva me vasheto mnonie koi e nai-dobriat akumulator kato marka
ACDelco, Exide, Bosch, Varta i t.n.
i ima li smisal vaobshte da se kupuvat markovi ili e po-dobre za gore dolu sashtite pari chovek da si kupi dva bulgarski?????
| |
Тема
|
Re: nai-dobriat akumulator ????
[re: krank]
|
|
Автор | airforce (Нерегистриран) |
Публикувано | 02.01.03 18:03 |
|
Preporu4wam MONBAT.
| |
Тема
|
Re: nai-dobriat akumulator ????
[re: airforce]
|
|
Автор |
Nasti () |
Публикувано | 02.01.03 18:50 |
|
Kolkoto i da e typo da go kaja, rodnite ni akumulatori ne sa dobri. Az lichno mnogo hareswah predi Silver seriata na BOSCH, no mnogo interesno zashto w BOSCH service predlagat AC Delco naprimer, daje na dosta mesta weche maxnaha BOSCH-ovete i pusnaha AC Delco, ne sym pital zashto e taka, no.... sigurno ima zashto
Po princip chujdite akumulatori do edin sa neobslujwaemi, nowite modeli sa suhi, osnownoto im predimstwo e che imat po-wisok puskow tok a towa opredeleno e strahoten plus! Spored men ako si w systoqnie, kupi si markow akumulator
My Crazy Red Arrow!!!
| |
Тема
|
Re: nai-dobriat akumulator ????
[re: Nasti]
|
|
Автор |
TheDrill (...Yes It is...) |
Публикувано | 02.01.03 21:49 |
|
Ne sum za bulgarskite akumolatori,dvama poznati si vzeha MONBAT ,nali sa po-evtini i 2-ta hodqt da gi vrushtat 4e problemi im pravili.
Za astrata -1.7D bqh vzel predi Bosch silver,s garanciq 2 godini,no na 2-ta godina i polovina otide
Sega i za Audito i za Astrata vzeh EXCIDE (mai taka se pisheshe) i zasgea sum dovolen.No koi znae...???
Preporu4vam ti da vzemehse nqkakuv vnosen ,a ne bulgarski
| |
Тема
|
Re: nai-dobriat akumulator ????
[re: Nasti]
|
|
Автор |
Жпpнчo (парий) |
Публикувано | 03.01.03 08:59 |
|
мога да ти кажа що бош магазините предлагат АС Делско вместо Бош акумулатори............... Представителите или вносителите (незнам точно кой) на Бош искат, за да ти важи гаранцията, да отидеш в незнам си кой сервиз, да ти проверят всичко по елсистемите дали е наред и ако е наред, тогава има гаранция................. това отблъсква клиентите с по-стари коли ( като нас) и затова магазините вече не ги предлагат................
инак, аз бях с Бош, сега съм с АС Делко ................. български не си купувам, откак ми се скапа един на 3-тия месец и то посред лято............
| |
Тема
|
За какво изобщо си говорим!
[re: krank]
|
|
Автор |
The One (избраният) |
Публикувано | 03.01.03 11:34 |
|
Когато българските акумулатори достигнат нивото на Бош - тогава ще си купувам български.
Най-важното в един акумулатор е пусковият ток (не амперчасовете). Този ток определено не го пише с голями буква на етикета на акумулатора. Това е максималният ток който може да даде акумулатора и няма нищо общо с амперчасовете на акумулатора. От големината на този ток зависи колко бързо и мощно ще ти върти стартера при палене, особено важно през зимата и още много по-важно за дизелите.
Аз карам със Бош Силвър 7С (75 Аh) вече 3-та зима. Дневно карам колата (най-вече през зимата) около 10-15 км. 5 до работат и 5 обратно на фарове.
Никакъв проблем нямам със акумулатора, както казах вече 3-та зима.
Този акумулатор струва 150 лева. Колкото 2-3 български подобни. Предполагам, че за това време щях да сменя вече 2 български.
Проблема не е в това, че като купиш български (2 или 3) ще спестиш 10-20 или 50 лева. Проблема е в това, че според законите за всеобщата гадост - няма да можеш да запалиш точно тогава когато най-много ти трябва колата.
Има 2ма-3ма колеги които си купиха МонБат преди около 2 години. И 2мата сега карат с Бош Силвър. И наистина точно тогава когато през зимата им се наложи да ходят някъде с колата - точно тогава неможаха да запалят. И парите които ги бяха спестили - отидоха за таксита.
Ами нервите ?
Работата е там, че получаваш много по-голяма сигурност за някакви си 50 лева.
Аз лично мисля, че Бош Силвър си струва парите, били те и 3 пъти по-скъпи от българските.
The shroud of the darks side has fallen.
| |
Тема
|
Защото пич....
[re: Nasti]
|
|
Автор |
The One (избраният) |
Публикувано | 03.01.03 11:36 |
|
... Боша струва колкото 3 Монтански акумулатори и много трудно се продава.
Върви обяснявай на дядката с жигуляка, че си струва да дадеш 100 лева отгоре за акумулатор.
The shroud of the darks side has fallen.
| |
Тема
|
Re: nai-dobriat akumulator ????
[re: krank]
|
|
Автор |
Spidercho (сияещ) |
Публикувано | 03.01.03 16:07 |
|
Моето Audi дойде с Varta и грижи нямам. Не съм гледал дали пише на колко време е, ама вече година и повече си бачка без проблем.
| |
Тема
|
Re: nai-dobriat akumulator ????
[re: krank]
|
|
Автор |
Coupe (Дупе) |
Публикувано | 03.01.03 23:26 |
|
Ако се замислим задълбочено, твоя въпрос може да излезе по-труден от философския въпрос за това кое се появило първо яйцето или кокошката.
Ето някои идеи от мен. Българските акумулатори са на няколко различни производителя Старт - Добрич, Монбат - Монтана, Пазарджишки и може и още някои да има. Те не могат да се сложат под общ знаменател. Но кой е по-добър не знам. Аз съм карал 3 коли по 4 години с български акумулатори и една с Бош Силвер. Точно тази с Бош (турбо дизел) миналата година в студа не запали, и акумулатора се скапа за 5-6 опита. Причината да не запали все пак не беше в акуто. Естествено Бош и Делко са най-добрите акумулатори. Но все пак едно от малкото неща, които могат да се произвеждат що годе добре в БГ, са акумулаторите. В заключение аз подкрепям българските като се съобразим с доста по-ниската цена, малко по-ниското качество. И купувайки български стимулираш малко икономиката , не може да живеем на внос. Коли, части, горива е още малко и хляб ще започнем да си внасяме. Тука идва контрата за свободната конкуренция. Ако наще правят скапани акумулатори няма да ги купуваме дори и за по 15 лв. парчето.
| |
Тема
|
Re: nai-dobriat akumulator - a ima li takuw?
[re: Coupe]
|
|
Автор | Akumulatora (Нерегистриран) |
Публикувано | 05.01.03 02:24 |
|
Българските акумулатори не са лоши, но трябва да се обслужват. Нормално е да се долива вода. Сега има и сухи Monbat, както и обслужваеми Monbat с повишен пусков ток.
Аз лично съм карал само с български акумулатори и досега не съм имал проблеми с тях. Но карам редовно - по 1000-1200км градско в София, без да броим извънградското.
Преди ползвах СТАРТ, но минах на новите Monbat ( карам 4 коли - Lada, Opel, VW, Audi)
Мнението ми е, че парите за много скъп акумулатор е по-добре да се дадат за ремонт на алтернатор, стартер, свещи, центровка и т.н. за да може двг. да пали "от раз". Тогава всеки акумулатор ще е достатъчно добър и разлика между Bosh и Monbat няма да може да се направи.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|