Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 19:36 25.04.24 
Автомобили
   >> Автомобилни газови уредби
*Кратък преглед

Тема Проблем с центровка Ауди 80нови  
Автор varbandabov (непознат)
Публикувано02.05.12 21:26



Здравейте, имам проблем с центровката на газ. Колата е Ауди 80S 1.8 карбуратор Keihin I , 90кс.
Днес ходих на преглед и на бензин газовете ми са СО 1,2 до толкова гледах / може още да са паднали /, а на газ СО 5,04.Колата върви на бензин прекрасно,на газ малко по- лошо и е нормално. Не мога да разбера защо са толкова зле газовете. Газта е поставяна 2008г в Италия и колата не е на много километри визуално.Аз я купих началото на 2010.Преди да я центроват в Бг вървеше още повече и разхода беше литър повече. Филтър сменен , плочка с щуцери,електро всичко сменено. Остава да е дефектен изпарителя? В Аргус механика отначало и той се учуди много на показанията и даже прави някаква центровка и с шестограм на испарителя.Май успя да ги намали , но колата спря, не мога да изпреваря камион.В движение не мога да вдигна над 3000 об. В Брц Дружба също се учудиха защо са толкова високи показанията и центровката за момента е тяхна.Газовото устройство е БРЦ, а изпарителя е АТ 90 електрически.Не мога на студен двигател дори сега да запаля директно на газ. Моля за съвет.



Тема Re: Проблем с центровка Ауди 80нови [re: varbandabov]  
Автор BRC (LPG)
Публикувано02.07.12 23:07



Високо е налягането ма първа степен.



Тема Re: Проблем с центровка Ауди 80 [re: varbandabov]  
Автор varbandabov (непознат)
Публикувано03.07.12 23:42



От винт 2 - шестограм ли се регулира?
Аз постъпих така:
1 Винта за утайката не беше пипан- от там източих съвсем малко утайка под един сантиметър от дъното на стандартна пластмасова чашка за кафе.
2 Белязах щестограма и като го развих 1 оборот и той падна
Хода му е 6 оборота и 10 минути. Завих го до край и започнах да го развивам с по половин оборот, като шофирам за проба. На половин оборот си запали на студено, но ако не форсирам гасне. До 3 1/2 оборота работи добре,но като превключвам от малки предавки с малко газ- оборотите падат за секунда до 500 и се връщат пак на 1000. На 3 1/2 се оправи, но ми се стори бедна сместа при извън градско. Сега гледам състоянието на свещите при извън градско и съм на 4 1/2 оборота , като търся керемиден цвят - почти е такъв.
3 Винт 1 за празен ход съм настроил на най високи обороти - 1000 т.е. средата, повече не може.Не знам дали е правилно,но за зимата ще е добре заради многото консуматори, иначе трябва на моменти да ползвам смукача/така ли се казваше/.
Сега при 20-25 градуса мога да запалвам при студен двигател директно на газ
4 Тройника не съм пипал.
Имах Пежо ,моноинжк. и така беше центровано в БРЦ / в началото имах ядове с монтажа на смесителя /,че по погрешка съм палил при -14 без да сядам в колата. Явно таз баба няма да може,но здраве да е.

Редактирано от varbandabov на 04.07.12 00:06.




*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.