|  | | Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
 
| 
           
             | 
                 
                   | Тема |  Това не е РЕКЛАМА ! Просто..   |  |  | Автор | injection (lpi service) |  | Публикувано | 30.09.09 19:11 |  |  | 
           
 Искам да запозная колегите от форума с нещо наистина НОВО !Четете ,питаите........... много е интересно абсолютно ново ниво на ГИ!
 www.lpgbg.com
 
 Пак повтарям не искам да рекламирам
 
 
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Чудесно,
 Още не е "Оплюта" ,но в сайта няма цени.
 И не е посочено за неразбиращите каква е разликата му стандартните ГИ и тази уредба. С какво е по добра?
 
 
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Re: Това не е РЕКЛАМА ! Просто..  [re: berborov] |  |  | Автор | injection (lpi service) |  | Публикувано | 01.10.09 14:27 |  |  | 
           
 Разликата е голяма !Няма в света друг такъв редуктор !Редуктора е електронен ,няма мембрани, лостове и т.н гумени елементи ,което води до по- голям живот в сравнение с известните досега редуктори !На практика е необслужваем!Въз основа на неговата работа ,уникалните газови инжектори (съпоставими с бензиновите) като времена за отваряне и затваряне,софтуера на блока АГАТ ..........се получава обсолютно ново ниво на газова инжекционна система  !Ако обърнахте внимание на (скриншорта) системата на празен ход работи с налягане 0 Атм ,съответно времената на газовите инжектори са къде къде по комфортни ,сравнени с налягания от порядъка на 0,6-1.2 Атм .В режим на натоварване наляганията отново са така конфортни че газовите инжектори работят с времената на бензиновите !!!Софтуера подържа функцията самоубочение ,което липсва в по известните ГИ от този клас .Монтажа на системата е елементарен ,не се изискват големи технически умения .Настройката на системата е сведена до минимум операции от страна на монтажника .Блутут връзката със системата не обвързва настройките и оживяването със  специализирано работно място,(адаптери OBD-CAN) Цената е съпоставима с горния клас ГИ от порядъка БРЦ,Ланди Ренцо,Ловато,AGsystem!
 Мога да напиша подробности на е-маил ако Ви интересува .
 
 
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Re: Това не е РЕКЛАМА ! Просто..  [re: injection] |  |  | Автор | Stan (Нерегистриран) |  | Публикувано | 02.10.09 13:01 |  |  | 
           
 Голяма глупост.Само изпарителя е интересен като идея.А всичко друго което си написал на мен ми говори че се занимаваш с газови инжекционни системи от вчера.
 
 
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Re: Това не е РЕКЛАМА ! Просто..  [re: Stan] |  |  | Автор | injection (lpi service) |  | Публикувано | 02.10.09 14:13 |  |  | 
           
 Stan дръж се по възпитано !След като не познаваш хората не се изказвай неподготвен !Не знам кое е глупаво за Теб ...можем да по дебатираме по темата ,но хората който ме познават не биха се изказали така !А с газови инжекцион системи се занимавам от времето когато всичко тепърва се измисляше !Първо се регистрирай във форума като човек ,пък после давай мнения!
 Чакам да изясним кое е простотия според Теб!
 
 
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Re: Това не е РЕКЛАМА ! Просто..  [re: injection] |  |  | Автор | Stan (Нерегистриран) |  | Публикувано | 02.10.09 16:55 |  |  | 
           
 Как така на празен ход работи на 0 атм?Защо му е самообучение на газовото ЕКУ?Как така не се пробива колектора-заменяш бензиновите дюзи с тези ли ?
 Какво имаш предвид с това че времената са близки до бензиновите?В момента се предлагат на пазара газови инжектори които са достатъчно бързи да подържат инжекторни времена от порядъка на 1-1,2 мс.
 
 
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Re: Това не е РЕКЛАМА ! Просто..  [re: Stan] |  |  | Автор | injection (lpi service) |  | Публикувано | 02.10.09 18:21 |  |  | 
           
 Как така на празен ход работи на 0 атм?
 Ми просто работи на 0 Атм (относително "избиточно""манометрично") налягане пердполагам знаеш какво е това налягане
 Това му е иновацията на VRTec -ка !
 
 Защо му е самообучение на газовото ЕКУ?
 За да ти работи колата както на бензин ,но с различни съставки и качество на газовото гориво !Имаш си бензинова кола в паметта на AGAT-та и системата се стреми въпреки всички лоши и добри фактори да достигне работата като на бензин
 
 Как така не се пробива колектора-заменяш бензиновите дюзи с тези ли ?
 Нищо не си гледал на картинката !!! нямаш вакум включен към редуктора ,намаш отклонения за измерване на газовото налягане !!!
 
 Какво имаш предвид с това че времената са близки до бензиновите?
 Ми наляганията са такива че в режим натоварване газовите инжектори работят с времената на бензиновите!а не с 25-26 мСек
 
 В момента се предлагат на пазара газови инжектори които са достатъчно бързи да подържат инжекторни времена от порядъка на 1-1,2 мс.
 Пак некомпетентност "колега" !!!Газовите инжектори на Славгаз работят с такива времена ,а неподържат инжекторни времена 1-1,2 мс когато работи колата на газ РАЗЛИКАТА е ОТ НЕБЕТО ДО ЗЕМЯТА !!
 Я кажи че нещо не мога да се сетя кой са тези инжектори по  света ?
 Кейхен са равни на Славгаз,АГсистем са малко по бавни но .....има логика има логика !!!Некои други че не се сещам !!!????
 
 ТА НЕРАЗБРАХ КЪДЕ Е ПРОСТОТИЯТА "КОЛЕГА"
 Ако си коректен трябва да се извиниш!!!
 
 
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Re: Това не е РЕКЛАМА ! Просто..  [re: injection] |  |  | Автор | nqkoi1 ® (плямпало ®) |  | Публикувано | 02.10.09 20:30 |  |  | 
           
 Я кажи че нещо не мога да се сетя кой са тези инжектори по света ?
 MED на Омегаз на Ланди Рензо работи на 1,2 милисекунди и мога да го докажа ..
 
 При нула налягане както и ще да го наричаш теоретически и парактически значи, че е равно на атмосферното налягане и следователно няма движение на флоида .За да има движение в природата въздушните маси се преместват от място с високо налягане към място с ниско налягане  и затова има вятърследователно ти си измислил нещо което е различно от природните закони, а такива неща меко казано нестават  законите на физиката базирани на заобикалящата ни природа са в основата на всичко измислено от човека ,затова няма и перпетомобиле
 
 П.С.А как мериш МАПА на смукателя  и изчисляваш натоварването на двигателя, което е различно при бензин и газ ,по простата причина ,че енергията отделена за еденица количество гориво е различна  при двете горива и от тук следва че и въртяшия момент на агрегата се променя .
 
 Не питаи старо,а патило.
 Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Re: Това не е РЕКЛАМА ! Просто..  [re: injection] |  |  | Автор | nqkoi1 ® (плямпало ®) |  | Публикувано | 02.10.09 20:36 |  |  | 
           
 Ми наляганията са такива че в режим натоварване газовите инжектори работят с времената на бензиновите!а не с 25-26 мСек
 
 До сега сам монтирал и ремонтирал доста марки и модели газови инжекциони, но още не сам срещал кола с ГИ  да работи на тез времена на газ и при пълно натоварване времена от порядака на 12....16 мс сам срещал,но 25...26 мс трябва ти да ме открешнеш кой е тоз агрегат и с какво ГИ работи нормално така
 
 Не питаи старо,а патило.
 Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Re: Това не е РЕКЛАМА ! Просто..  [re: nqkoi1 ®] |  |  | Автор | Aз (Нерегистриран) |  | Публикувано | 02.10.09 21:53 |  |  | 
           
 Колега,да не се получи като с ГИГ-а? Много хубава система, която почти никога не работи поради някаква причина. Поради неправилен монтаж,може би,но едва ли,  50% от монтажите бяха ваши и вие полагахте големи усилия. Заразлика от" бавните "италански,български и турски уредби. И защо са ви нужни толкова бързи нжектори, защо е нужно системата да работи с различни делта Р-та.Цялата идея изглежда сложна и ненадежна и не виждам предимство.Ако може малко повече информация за системата
 
 
 
 
 |  |  |  |  
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички) |   | 
 |