Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 09:16 28.04.24 
Автомобили
   >> Автомобилни газови уредби
*Кратък преглед

Тема ДЕТОНАЦИИнови  
АвторBraynoff (Нерегистриран)
Публикувано05.02.10 13:03



Изчетох общо взето темите, свързани с детонациите, но все пак пускам тема и ще бъда благодарен за всяко мнение. Колата е Форд Мондео 94-та год, 1,8, 16V. Газовата е Ланди Ренцо, монтирана в Италия. Моделът за момента не мога да кажа какъв е.
Ето и предисторията на проблема. Лятото скъсах ангренажен ремък. Направихме ремонт и колата работеше добре на бензин. При превключване на газ правеше детонация, в резултат на която колата директно гаснеше. Проверихме свещите, и въпреки че бяха сменяни преди няма и 1000 км, се оказа, че на две от тях керамиката е повредена - на едната се беше отчупило парче, а другата беше напукана - марка Беру. Сменихме ги, като ми доставиха отново същата марка. Проблемът с детонациите изчезна и колата работеше като по часовник. В един момент спря да обръща на газ. Отидох в сервиза в Хаджи Димитър. Там оправиха проблема - някакъв клапан бил блокирал, раздвижили го и така. Седмица след това, колата все още работеше като по часовник. И в един момент започнаха детонации. Появяват се при опит за потегляне. Колкото и внимателно да подавам газ, то по маршрута от офиса до вкъщи - около 25 км, гърми няколко пъти. Имам усещане, че се случва след като е загряла вече. Вчера я закарах отново в същия сервиз. Направихме ремонт на изпарителя, който така или иначе имаше нужда от такъв, тъй като за 4 год. откакто имам колата, такъв не беше правен. Замериха кабелите и свещите - всичко ОК. Кабелите съм ги гледал на тъмно - не прехвърчат изкри, макар, че това едва ли е толкова сигурен критерий. Свещите са на 1 месец. Майсторът каза, че повече от това не може да помогне и да отида да ми направят качествена диагностика на двигателя.
Според една от темите във форума на Форд може да е бобина. Вие какво мислите?



Тема Re: ДЕТОНАЦИИнови [re: Braynoff]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано05.02.10 14:44



Може да гърми от бедна смес, от кофти запалителна система или от не добре затварящ смукателен клапан.




Тема Re: ДЕТОНАЦИИнови [re: imitev]  
АвторBraynoff (Нерегистриран)
Публикувано05.02.10 15:47



За сместта е ясно. Ако беше от не добре затварящ смукателен клапан, щеше да гърми и на бензин, не само на газ.



Тема Re: ДЕТОНАЦИИнови [re: Braynoff]  
Автор ГA3CEPBИ3 EUROGAS (професионалист)
Публикувано05.02.10 16:13



Първото което ме смущава е марката свещи която си избрал- Беру ???

Тази кола се кара с Моторкрафт и се купуват от Мотопфое, цената им е 50 лева за комплекта, с тях никога няма да имаш проблеми и няма да им пада керамиката на 1000 км., освен това с тях няма гърмежи.

Второ ако все още имаш катализатор е време да се разделиш с него, от запушен катализатор също може да гърмиш.

Трето, ако първа и втора точка не помогнат е време наистина да посетиш някой добър сервиз за диагностика.



Тема Re: ДЕТОНАЦИИнови [re: ГA3CEPBИ3 EUROGAS]  
АвторBraynoff (Нерегистриран)
Публикувано05.02.10 16:33



Мдааа, мен марката вече също ме смущава. Там е работата, че такива ми донесоха, а трябваше да са нещо "магнети", както и да е. Явно ще се пробва с Моторкрафт, но се притеснявах от ценовата брадва в Мото Пфое и тая цена от 50 лв. при тях ми се струва невъзможно ниска. Другия месец ще опитам.
Не, катализатор няма - купих я без него.



Тема Re: ДЕТОНАЦИИ [re: Braynoff]  
Автор ГA3CEPBИ3 EUROGAS (професионалист)
Публикувано05.02.10 17:10



Гарантирано струват 50 лева, а кабелите са ти към 70 лева оригинални пак на Моторкрафт, придържай се към тази марка и няма да имаш проблеми.



Тема Re: ДЕТОНАЦИИнови [re: ГA3CEPBИ3 EUROGAS]  
Автор nqkoi1 ® (плямпало ®)
Публикувано05.02.10 17:41



Свещи,кабели,бобини много вероятно 90% проблема да е от там.
Уредбата щом е слагана от колегите в Италия трябва да е Ламбда контрол- LCS A1/V05 .Така ли е или не е така ,дай малко повече информация,Колата мисля ,че е и с пласмасови колектори.

Тук съм за да разговарям с философи, а с овце си в кошарата ми - говоря на друг език!


Тема Re: ДЕТОНАЦИИнови [re: nqkoi1 ®]  
Автор stelll_ (2.5 24V)
Публикувано07.02.10 01:01



Здравейте малко по прясно инфо за мото пфое и аз имам такова мондео с този мотор с газов инжекцион само в това е разликата вече в мото пфое не продават свещи на моторкрафт с платинен електрод сега има само обикновени на цена 32 лева а кабелите на моторкрафт мисля че не си заслужават парите защото купих такива първото което ме смути беше че не бяха 4 в кутия а всеки беше опакован и сякаш се продаваха и един по един (не попитах) сложих ги на колата и същата вечер ги проверих натъмно и прехвърчаха искри ест не като старите ми но все пак имаше достатъчно и не смятам това за нормално явление с чистонови кабели цената им беше 75 лева.Струва ми се кабели на Бош ще са по добре мой колега с астра 93г сложи такива едно че вечер не се виждат искри друго че се наложи да му навият по няколко витки на всеки кабел понеже само от единия не можа да хване импулса за газовата това говори колко добра изолация имат и са с 10 15 лева повече от тези от форд което не е чак толкова много.За детонациите можеш също да провериш да не смуче въздух от някъде обикновено това се случва в кутията от въздухопровода над дросела има един О пръстен който уплътнява околу дросела другото място е входа на маркуча (пак в същата кутия) за газта след изпарителя ако там не е уплътнено добре има голям шанс да ти пука често но като цяло и аз мисля че имаш проблем в запалителната система и оттам идва целия проблем.А изпарителя какъв е сигурен ли си че всичко му е в ред един газанализатор няма да е излишен провери и куплунга на бобината да не е пълен с масло ако ти е заминала гарнитурата на капака маслото си тече директно върху нея




*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.