|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
abe na moito pejo bardolinito na 5500ob zabivse I go napraviha da gori I gaz I benzin I se opravi ama nad 5000 oborota minava na benzin mnogo gadno bravo maistori xvalete se
| |
|
не веднъж съм бил свидетел как след смяна на бавни инжектори с бързи клиента остава приятно изнененадан, а преди това си е мислел, че колата "става". Така , че "става" не е достатъчно има закони на физиката ама не ми се разписват сега. По добре обяснете зашо пускате "някои" коли след 5000 оборота на бензин или това е част от рецептата за "става".
ps. 3 омов инжектор при газово време под 3.8-4Ммс е краино нестабилен и шуми(неравномерна работа на отделните инжектори) това се познава по накъдрената ламбда сонд но кои ли ги връзва тия неща за да види нали "става"
| |
Тема
|
Re: изигас -каргас
[re: p.p]
|
|
Автор | oнзи (Нерегистриран) |
Публикувано | 05.06.09 09:58 |
|
Специално за "р.р." ще повторя, защото чукча писател, чукча не читател ?
Със бързи дюзи е най-добре ( моля прочетете това няколко пъти ) , но ако НЯМАТЕ такива, при добра настройка МОЖЕ да се направи и със каквито дюзи имате и да работи добре.
Преди да ИЗМИСЛЯТ бързи дюзи с какви дюзи правехме Пежо 406 а, ами преди да измислят газовия инжекцион с какво правехте Пежо 406 а, със най-обикновено Ловато, много се глезите ми се струва господа теоретици !
| |
|
Razbiram ot “onzi” 4e sam preeban razbrah 4e tova bardolini ne se otliqava mnogo ot staroto lovato , no lovatoto pone ne mi gorese benzin . No ne razbiram sto mi go napraviha da preminava na benzin sled 5000 oborota tad a mi go dona4ukat
| |
Тема
|
Re: изигас -каргас
[re: pecata]
|
|
Автор |
nqkoi1 ® (плямпало ®) |
Публикувано | 06.06.09 09:04 |
|
Леле и не се маитапиш ,над 5000 оборота си юркаш на бензин ,с малко по-добри настроики и дузите на газ остават маи постоянно отворени и затова аре на бензин
Не питаи старо,а патило.
Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO
| |
|
nisto ne razbrah ste mi onjsni li njkoi zasto kolata ja napraviha da minava na benzin
| |
Тема
|
Re: изигас -каргас
[re: pecata]
|
|
Автор | oнзи (Нерегистриран) |
Публикувано | 08.06.09 01:04 |
|
Щото пич си объркал сервиза , тези хора не бива да поемат ангажимент който не е по силите им, и като не могат да докарат високите обороти включват една опция (която е създадена за съвсем друг случай) като по този начин маскират незнанието си.
Скочи до Краси от Видин и си готов .
| |
|
Sled kato gi razbiras ikam da doida pri teb 4e mi pisna ot servizi , I otkade go izmisli vidin sto ne varna naprimer da mi e po vatresno.
Ti mojes li da mi opravis kolata ako da pisi kade da te namerja
Dai mi aders I telefon (tuk ili na imeil pecatasf@mail.bg)
| |
Тема
|
Re: изигас -каргас
[re: oнзи]
|
|
Автор | p.p (Нерегистриран) |
Публикувано | 08.06.09 22:01 |
|
едно скромно питане - за каво е направено онова дето се включва да минава на бензин над определени обороти (простете , не съм запознат със софтуера на Бардолини и Каргас) тее. кога се налага да се ползва
| |
Тема
|
Re: изигас -каргас
[re: pecata]
|
|
Автор | oнзи (Нерегистриран) |
Публикувано | 08.06.09 23:36 |
|
Пеца, не зная от къде си и затова се шегувам за Видин, бате Краси видински не ги люби тези системи, иначе със сигурност може да ти помогне.
Пиши от къде си все пак ?
А онази опция за преминаване на бензин се ползва при японските машини с идеята да охлаждат и запазват клапаните, над зададени обороти работи на бензин а под тях на газ.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|