Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 00:39 20.04.24 
Автомобили
   >> Автомобилни газови уредби
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема Инжектори с фиксирани или с променящисе отворинови  
Автор nqkoi1 ® (плямпало ®)
Публикувано11.04.09 10:54



Темата е отворена за мнения,идеи и размисъл .Предложението ми е тук КОЛЕГИТЕ да не РЕКЛАМИРАТ, а да си говорим само професионално за отделните модели инжектори - проблеми,ремонти,обслужвания,начини на работа и всичко което може да ни е полза за наз като сервизи и за клиента като потребител на таз система.
МОЛЯ МОДЕРАТОРА ВСЕКИ ОПИТ ЗА РЕКЛАМА В ТАЗ ТЕМА ДА Е ИЗТРИВА И НИКОИ ОТ КОЛЕГИТЕ ДА НЕ СЕ СЪРДИ ЗА ТОВА .
ПРЕПРАТКИ КЪМ САИТОВЕ ДА НЕ СЕ СМЯТА ЗА РЕКЛАМА,АКО ИМА ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ,ОПИСАНИЯ, ПРИНЦИПИ НА РАБОТА И МНЕНИЯ НА КОЛЕГИ ПО ТАЗ ТЕМА.

Не питаи старо,а патило.
Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO

Редактирано от nqkoi1 ® на 11.04.09 10:55.



Тема Re: Инжектори с фиксирани или с променящисе отворинови [re: nqkoi1 ®]  
Автор nqkoi1 ® (плямпало ®)
Публикувано11.04.09 11:22



Инжекторите за газ ,като възел от газовия инжекцион за мен, като човек които прифесионално се занимава с това ,са на първо място в цялата система от които зависи правилната работа на агрегата в всичките му режими на работа с параметри зададени му от самия производител.Затова предложението на Р.Р. ми се вижда напълно удачно да има отделна тема .Но инжекторите едвали можем да ги разделим от софтуера

защото много от параметрите които променяме, пряко оказват влияние върху саммия инжектор.

Не питаи старо,а патило.
Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO

Тема Re: Инжектори с фиксирани или с променящисе отворинови [re: nqkoi1 ®]  
Авторp.p (Нерегистриран)
Публикувано12.04.09 00:20



Насажда се мнение, че инжекторите със сменяеми отвори тип „ реил” са с бързодействие на газови клапани. А инжекторите с фиксирани отвори са супер направо брилянтни .
и това беше така в първите версии на валтек до около 2005 когато бобините бяха 6.ом
и газово време за стабилна работа на празен ход около 6-8 ms в зависимост от отвора.
През това време „Кеихин” и „мед” разполагаха с инжектори при които необходимото минимално газово време за стабилна работа на празен ход бе около 2.5-3ms. Наистина поразяващи резултати за времето си.
Но технологиите се развиват 2005-2006 бобините на валтек вече са 3 ома и времето за стабилна работа на празен ход вече е 4.2ms което решава проблемите при автомобили от последователен тип , но все още има проблеми при коли фулгруп.
През това време ланди ренцо предлагат усъвършенстван инжектор на „ мед” което им осигурява стабилна работа на празен ход при 1.6 ms газово време с което пак изпреварват конкурентите.
2007-2008 Италианската компания RAIL наследник на „Валтек „ пуска на пазара инжектори тип реил със бобини 3,2,1.5 и 1 ом и стабилната работа на празен ход вече е съответно 4.2, 3, 2,1 и 1.9 ms
„Ланди” отново водят по бързодействие , но инжекторите на реил от 1,5 и 1ом решават всички проблеми. На практика газово време под 2ms не е необходимо. Или поне е така в 98% от случаите.
от тук нататък надпреварата за бързодействие заприличва на надпреварата при LCD телевизорите фирмите производителки рекламират опресняване на екрана от 4 до 6 mc ,а човешкото око не разпознава разлика под 8ms
Така че каква е разликата между инжектори с фиксирани отвори и такива на които се пробиват дупките. При едно и също бързодействие никаква , напротив предимство имат инжекторите със сменяеми отвори защото на сервиза не се налага да държи на склад от всички видове.

Инжекторите с фиксирани отвори залагат на идеологията , че поради голямото си бързодействие могат да регулират сместа в широки граници. Фирмите заложили на тази идеология произвеждат обикновено инжектори с три типа отвори за маломощни , средно и мощни агрегати. На практика изглежда, че „реил” със бобини със 1.5 и 1ом могат да работят със 3 отвора например 1.8 , 2.3 и 2.7 и тогава няма да има разлика между двата типа инжектори.
много от сервизите работят имено така без да го съзнават и стртегията им е успашна ако отворите на са близки до граничните стойности , но това разбира се не е най-доброто за клиента. Защото и инжектори с фиксирани отвори и тези с сменяеми отвори ако дупките са в граничните стойности не е възможно сместа да се регулира правилно във всички диапазони.
Пример за това което казвам е случаите при които е трудно да се пуснат маломощни коли с БРЦ инжектори със синя точка просто отворите са на границата и един от начините да се намери решение е да се навие жигльор от лада и да се разпробие като по този начин БРЦ инжектора се превръща в инжектор със сменяеми отвори.
Както казва колегата „някои 1” следва продължение



Тема Re: Инжектори с фиксирани или с променящисе отвори [re: p.p]  
Автор dudulia (непознат )
Публикувано12.04.09 10:20



Колега,знаеш ли колко мм е вътрешният диаметър (отвора) на "сините" инжектори на БРЦ или пък на навитите жиглъори приблизително какъв е отвора?



Тема Re: Инжектори с фиксирани или с променящисе отворинови [re: dudulia]  
Авторp.p (Нерегистриран)
Публикувано12.04.09 15:37



непомня вече опитно сме го правили, но гаранция става.
в момента когато издумка дори един единствен инжектор КЕИХИН или БРЦ сменяме с реика Реил 1.5ом (слагаме разпробиваме със съответните отвори и заспива) зашото е на същите пари и после подръжката е ефтина.



Тема Re: Инжектори с фиксирани или с променящисе отворинови [re: dudulia]  
Автор nqkoi1 ® (плямпало ®)
Публикувано13.04.09 07:42



Чака ме Христо тук да ни открехне, как се е преборил с гравитацията

и тогава ще си оправиш Фиатчето с нови дюзи ,за малко кинти и ще ти лапа малко.

Не питаи старо,а патило.
Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO

Тема винаги можеш да си поиграеш с наляганетонови [re: nqkoi1 ®]  
Авторk_j (Нерегистриран)
Публикувано14.04.09 07:34



налягането на редуктора е също фактор



Тема Re: винаги можеш да си поиграеш с наляганетонови [re: k_j]  
Автор nqkoi1 ® (плямпало ®)
Публикувано14.04.09 09:44



Да определено е така,но корекциите по налягане,ако има такива , оправят това.

Не питаи старо,а патило.
Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO



Тема Re: винаги можеш да си поиграеш с наляганетонови [re: nqkoi1 ®]  
Авторp.p (Нерегистриран)
Публикувано14.04.09 13:54



зависи интелигентните системи имат параметар които следи при какво деференциално налягане е направена регулировката и корекциите са на базата на тази стоиност.



Тема Re: Инжектори с фиксирани или с променящисе отворинови [re: nqkoi1 ®]  
Авторanonimen (Нерегистриран)
Публикувано14.04.09 18:56



Може ли някои да каже нещо за реика Horizon.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.