| 
	
 | 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     МАЛКО СМЕТКИ 
 | 
 
 |  
| Автор | k_j (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 08.05.08 18:36 |  
             |  
           | 
            
           
  Заслужава ли си при разлика от 700 лв да се монтира обикновена уредба вместо ГИнжекцион на кола която с ГИ ще харчи като  на бензин , а с обикновена АГУ с 2 литра повече , ще колебае обороти и при изключване от скорост над 100км/ч ще гасне а ида не забравяме детонационното горене с проблемите които води след себе си?
 Времето е пари бе хора
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Не не си заслужава.
 Само две пояснения без да се засягате.
 Има и ГИ при който разликата обикновена газова - ГИ е към 400лв - т.е. изцяло работата отива в полза на ГИ.
 Няма ГИ който да харчи колкото на бензин на тази планета.
 Между другото има - като си намалиш времената на инжекторите толкова че колата да не може да качи наклона на Драган Цанков - ама това е друг въпрос.
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: МАЛКО СМЕТКИ 
[re: k_j]
 | 
 
 |  
| Автор | Y_Z (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 08.05.08 20:57 |  
             |  
           | 
            
           
  Малки сметки, ама неверни. Щом измерваш разхода в литри и супер газов инжекшън да сложиш, разхода на газ пак ще е по-голям от тоя на бензин и не защото времето е пари, а защото законите на физиката са железни 
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: МАЛКО СМЕТКИ 
[re: k_j]
 | 
 
 |  
| Автор | дaнчo (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 08.05.08 22:53 |  
             |  
           | 
            
           
  малко сметки от друг ъгъл
 сега ще слагам една уредба на един пасат,моно и мисля да си я сложа както аз си знам и няма да харчи +2 литра повече и няма да гасне като пускам по инерция на празен ход .
 цялата уредба с бутилка на мястото на резервната гума ще ми дойде 
 около 300 лв
 няма да има проблем който да не мога да отстраня в бъдеще ,не завися от ТПС
 сензор,ламбда сонда
 ако си с ГИ и колата почне да прави проблеми и вече не си в гаранция ?
 молиш се газаджията да не извади секирата да та заколи че става капитан падналими.
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: МАЛКО СМЕТКИ 
[re: k_j]
 | 
 
 |  
| Автор | 
VladoR (любител) |  
| Публикувано | 09.05.08 08:34 |  
             |  
           | 
            
           
  Къде е тая ГИ дето харчи като на бензин? Дай я да я видим и да се пообразовме малко !
 
 Между другото, все си мислех, че вече са измрели баламите, дето се ловят на сладки приказки от рода: ГИ постига литров разход като на бензин. Ама явно не!
 
 П.С. Ако майсторът, който монтира/настройва ГИ, е толкова добър, колкото този, дето ще монтира конвенционалната АГУ, дето ще харчи с 2 литра отгоре (айде, това точно с разхода при определени "италиянски" условия може да го премълчим), ще колебае обороти и ще гасне при каквито и да било условия ... то тогава ГИ-то само по себе си не гарантира никак светло бъдеще, щото 2-те леви ръце на майстора, заврени в г**а, цакат всички преимущества на ГИ спрямо конвенционална АГУ.
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Проблема и при двете е в монтажа, както могат да се о..кат и с едното така и с другото, разликата е че при обикновенната АГУ много по лесно се отстранява проблема, докато при ГИ всичко е свързано с комп, а не са много хората които могат да работят с него.
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: МАЛКО СМЕТКИ 
[re: дaнчo]
 | 
 
 |  
| Автор | Гeoprи (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 10.05.08 18:25 |  
             |  
           | 
            
           
  Може ли Данчо да даде повече подробности? Град, телефони или фирма, която извършва тази услуга.
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: МАЛКО СМЕТКИ 
[re: Гeoprи]
 | 
 
 |  
| Автор | дaнчo (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 10.05.08 21:58 |  
             |  
           | 
            
           
  да ,аз сам ще си я сложа вече съм слагал 2 броя,правил съм си много експерименти и с дифузори, и с изпреварване на запалване и разход и вървене
 и настройки и смятам че може да се постигне разход като на бензин,с малко по-лошо вървене или да гори повече и да върви като на бензин.
 още нещо ,поради екология вероятно изпреварването на запалването на 
 индентични мотори е различно-пример: фиат типо 1.4 карбуратор
 има 10 градуса на бензин на газ с 12 върви перфектно и гори колкото на бензин.
 същото типо с 1.4 моно е с изпреварване 4 градуса ,гори 13 градско газ  
 и 9-10 на дълго и е куц кон
 а моторите са им еднакви само ,че тези новите не можеш да им регулириш
 изпреварването ,става само с аванс процесор
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  а и чесно има толкова много измислици кръстени "ГИ" че хората вече изкукаха защото да ме извините ама "ГИ" без корекция по мап и t на рейла си е моно инжекцион от първо поколение ( а повечето на пазара са такива ). За да се постигне " еднакво " харчене са необходими неща като по-голяма компресия ? еднаква газ навсякъде и др. трудно , разбирай не изпълними условия
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: МАЛКО СМЕТКИ 
[re: 4oko]
 | 
 
 |  
| Автор | 
VladoR (любител) |  
| Публикувано | 12.05.08 09:13 |  
             |  
           | 
            
           
  Ами при мен корекциите по мап и температура на рейла ги има и пак свръхразходът на газ ми е 10-15%. Това е за да върви колата нормално, иначе със сигурност така посочения свръхразход може да се минимизира.
 
 При това колата работи повече от перфектно на бензин - вчера като я превключих на бензин за демонстрация пред един приятел, той в първия момент реши, че колата е изгаснала - скоростния лост се обездвижи като залепнал -никакво притрепване, а оборотомерът - като нарисуван.
 
 И въпреки това - на газ 10-15% върху бензиновия разход. При това по-голямата разлика е в извънградското, което уж трябваше да е типично за конвенционалните газови уредби, но не и за ГИ.
 
 Въобще - по въпроса за идетнтичния разход при ГИ като на бензин ... 
 1. блаженни са верующите  ...
 2. някои колеги тук (и не само) са много силни в дициплината "преразказ по картинка"
  
           
  
             |   |  
  |   
 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
 |  
 |   
 |