| 
	
 | 
 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     кое е по- правилно??? + още едно питане
 | 
 
 |  
| Автор | Дeлчo (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 25.03.08 12:11 |  
             |  
           | 
            
           
  Здравейте,
 
 Имам монтирана АГУ Заволи с Ламбда Газ Контрол- Заволи модел 300/не е програмируема, настройката се прави от изпарителя/.
 Та въпросът ми е-
 Коя от следните две настройки на изпарителя  е по- правилната.
 ПЪРВАТА- така си беше настроена от сервиза след монатажа на АГУ-то.
 След форсиране  докато вдига  3000об/мин ЛГС отчита само богата смес и чак след няколко секунди/5-10сек/, когато вече оборотите са постоянни, започва да мени сместа бедна-богата през около1-2сек. На ПХ беше настроена  на богата смес .
 ВТОРАТА- си е моята настройка. Според инструкцията на производителя
 След форсиране докато вдига оборотите до 3000об/мин. първо отчита богата смес за около секунда две и после започва много бързо да мени сместа бедна-богата през интервал оп- малък от  0.5сек.
 А ПХ е настроен така, че ЛГК регулира сместа.
 Изводите са ми че:
  Имам регулране в динамичния режим - при форсиране на двигателя от ПХ до 3000-3500об/мин при ВТОРАТА настройка
 и
 Регулирането е в статичен режим- при постоянни обороти, при ПЪРВАТА настройка.
 Лично за мен е по-добра ВТОРАТА настройка защото като че ли колата е малко по- пъргава а и с постоянни обороти е почти невъзможно.
 Но все пак реших да попитам тук за по-компетентните ваши мнения.
 
 Сега за второто ми питане.
 
 На същата ЛГК има потенциометър описан в схемата като REG. OSSIGENO- Уравновесител,
 Та въпросът ми е каква е функцията и как се настройва това "нещо".
 Питах при официалния вносител но ми казаха да не пипам защото не всеки могъл да го настрой, а мен продължава да ме човърка. Ако не е за настройка защо тогава е изложено на схемата на ЛГК?
 Ако някой знае моля да сподели знанията си с мен.
 Предварително благодаря на всички.
 
 Делчо
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: кое е по- правилно??? + още едно питане 
[re: Дeлчo]
 | 
 
 |  
| Автор | Дeлчo (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 02.04.08 11:01 |  
             |  
           | 
            
           
  Айде бе хора.
 Никакви мнения ли нямате.
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: кое е по- правилно??? + още едно питане 
[re: Дeлчo]
 | 
 
 |  
| Автор | Дeлчo (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 14.04.08 18:20 |  
             |  
           | 
            
           
  М да явно никой не ще да дава мнение по "трудните" въпроси.
 
 Равносметката след около 1000 и повече километри е следната.
 при ПЪРВАТА настройка рядко пада под 9л/100км извън градско а в града около12,5-13л/100км. Но пък оборотите ми на ПХ бяха желязни- не мърдаха.
 
   Докато при моята си ВТОРАТА настройка разхода ми е 7,5-8л/100км извън града
 /оня ден дори паднах на 7,2л/100км/ а в града около 11,5-12,5л/100км. Но пък нещо все не мога да уцеля настройката на ПХ- просто от време на време когато карам в града и чакам при светофарите ми пропадат оборотите и по някой път дори гасне и започва да смърди на газ.
 Най доброто нещо на тази ЛГК система е че ръчно се настройва. Така че не се ядосвам с разни т.н. "МАЙСТОРИ".
   П. П.
 Все още приемам мнения и всякъкви съвети за настройка на ПХ.
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: кое е по- правилно??? + още едно питане 
[re: Дeлчo]
 | 
 
 |  
| Автор | 
4oko (член) |  
| Публикувано | 14.04.08 21:44 |  
             |  
           | 
            
           
  по принцип по-правилна е втората ти настройка, какъв е изпарителя има ли настройка чувствителност?
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: кое е по- правилно??? + още едно питане 
[re: 4oko]
 | 
 
 |  
| Автор | Дeлчo (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 15.04.08 08:58 |  
             |  
           | 
            
           
  Цялата АГУ с ЛГК е Заволи.
 Изпарителят е от серията ГЕС- ако не се лъжа, релгулира се празния ход и макс. на дебита на газ. А иначе не знам дали има такава настройка на чувствителността. Аз по принцип все още не съм търсил дори къде е пробката за източване на маслото което се събира вътре но това е друг въпрос.
 Поздрави:
                Делчо
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: кое е по- правилно??? + още едно питане 
[re: Дeлчo]
 | 
 
 |  
| Автор | 
4oko (член) |  
| Публикувано | 15.04.08 16:00 |  
             |  
           | 
            
           
  сори не го познавам този редукто/изпарител
  
           
  
             |   |  
  |   
 
 
 |  
 |   
 |