|
|
|
Тема
|
JET SPARK - впечатления
|
|
| Автор |
gesh75 () |
| Публикувано | 19.05.06 16:46 |
|
|
здравейте,
наскоро си монтирах JET SPARK на газовата уредба.Колата върви с една идея по добре но имам упасение че гори повече.
има ли и други които са монтирали тази джаджа да споделят какво е общото впечатление.
мерси предварително
| |
|
|
|
Просто е невъзможно да гори повече. Абсолютно невъзможно е от пипане на предварение да върви по-добре и да гори едновременно с това повече.
| |
|
Тема
|
Re: JET SPARK - впечатления
[re: PRlNCE ZANDOR]
|
|
| Автор | lo6 (Нерегистриран) |
| Публикувано | 19.05.06 21:33 |
|
|
ako ti izgorqt bobinite ili bobinata,da znae6 4e e ot tazi "djadja":-))))
| |
|
Тема
|
Re: JET SPARK - впечатления
[re: lo6]
|
|
| Автор |
Любитeл (Лукав Благинар) |
| Публикувано | 20.05.06 09:26 |
|
|
Мойта бобина вече 3-4 години аха да изгори, ама не гори...
Иначе впечатления:
1. Колата върви по-добре, е не е да е станала болид, ама ина напредък.
2. Разхода падна минимално, но посоката все пак е надолу 
| |
|
Тема
|
Re: JET SPARK - впечатления
[re: Любитeл]
|
|
| Автор |
gesh75 () |
| Публикувано | 20.05.06 14:08 |
|
|
любител:
на каква кола е монтирана джажата?
мен само 2 бушона грумнаха , но с слагане на на по голям , върви, засега.
| |
|
|
|
до prince zandor:
засто да не може да върви по добре от ъгъла на предварението?
| |
|
|
|
С джаджата колата определено започва да гори повече, особенно в началото - досега колата е вървяла по зле и не е настъпвана, след като започне да върви повече собственникът се радва и педала хлътва обикновенно.
Аз нали се гледам - преди без ламбда контрол колата гори 12-13градско и не върви, сега гори пак толкова, но я настъпвам 3 пъти повече ... :)
| |
|
Тема
|
Re: JET SPARK - впечатления
[re: gesh75]
|
|
| Автор |
Любитeл (Лукав Благинар) |
| Публикувано | 20.05.06 14:38 |
|
|
Вектра А 2.0
ПП: Принца май точно обратното казва на това което си разбрал.
| |
|
|
|
Не, не не сме се разбрали нещо.
Имам предвид едно - колата ще върви по-добре с предварение за газ в това няма съмнение. Като цяло ъгъла за газ трябва да е по-голям отколкото този за бензин в целия оборотен диапазон. Със сигурност има смисъл от това.
Ако вече усещаш положителният резултат на по-добро вървене, не е възможно колата ти да харчи повече. Просто няма начин. По-доброто предварение означава че с по малко количество гориво се постига това което преди се е постигало с по-голямо количесво.
Та общо взето на вашето мнение съм
| |
|
|
|
|