Тема
|
интерсно гаснене...
|
|
Автор | diko (Нерегистриран) |
Публикувано | 23.03.06 12:07 |
|
При спиране по рязко колата гасне.Какво ли не сме проверявали и нищо.Накрая смених и изпарителя с нов и...пак същия резултат.Не е от сервото.При спиране и с ръчна го прави.С новия изпарител има малка разлика че задържа колата запалена но с обороти близки до гаснене.Единственото което установихме (на 100%)че при тази ситуация колата се обогатява на гориво.НА БЕНЗИН НЯМА ПРОБЛЕМ.Колата е Рено 11 ТХ 1.7 карбуратор SOLEX(мисля че така се пише) плочката ми е във филтъра.Реших да се допитам до ВАС колеги че този проблем вече го влача 2 месеца.Ходене по майстори и всеки вдига ръце.От провинцията съм.ЩЕ БЪДА МНОГО БЛАГОДАРЕН ЗА СЪВЕТИТЕ ВИ.
|
|
Тема
|
Re: интерсно гаснене...
[re: diko]
|
|
Автор |
VladoR (любител) |
Публикувано | 23.03.06 14:01 |
|
Изпарителят да не е поставен с широката си част напред по посока на движение на автомобила?
|
|
|
100 на 100
ейй, аман от майстори и майсторчета
Rednecks in mirror are closer then they appear
|
|
Тема
|
Re: интерсно гаснене...
[re: Cтaниcлaв!]
|
|
Автор |
xr3 (непознат
) |
Публикувано | 23.03.06 15:22 |
|
6to vie dvamata li ste golemite maistori
|
|
Тема
|
Re: интерсно гаснене...
[re: xr3]
|
|
Автор |
Cтaниcлaв! (културтрегер) |
Публикувано | 23.03.06 15:41 |
|
съжалявам много, но аз АГУ не монтирам.
аз само карам
Rednecks in mirror are closer then they appear
|
|
Тема
|
Re: интерсно гаснене...
[re: diko]
|
|
Автор |
lvo_gg (непознат) |
Публикувано | 23.03.06 15:54 |
|
Колега, ако маркуча на въздушния филтър ти сочи напред към маската на колата - когато изключиш от скорост или започнеш да спираш мотора засмуква много въздух и се получава обеднена смес. Поради тази причина също може да гасне. Другата е както казаха колегите, че може да ти е обърнат изпарителя надлъжно.
|
|
Тема
|
Re: интерсно гаснене...
[re: lvo_gg]
|
|
Автор | Diko (Нерегистриран) |
Публикувано | 24.03.06 09:35 |
|
Изпарителя си е монтиран както трябва и въздуха не е променян.Филтър сменям редовно.Така си е работила повече от 5г.Значи не е нужно да засилвам колата много.Първа до около 30-35км/ч и по рязко спиране.Иначе дори и да карам със 100км/ч,изключвам от скорост,оборотите падат малко но си ги държи.Проблема е при спиране.Ако не изгасне мотора,като спра ми трябва около 30-40 секунди за да се оправят оборотите.Като изключа клапана на газ(давам ключа в неутрално положение) оборотите се нормализират много по бързо.Ако стисна маркуча който излиза от изпарителя се оправят оборотите моментално.Затова ви казвам че се обогатява горивната смес.
|
|
Тема
|
Re: интерсно гаснене...
[re: Diko]
|
|
Автор |
PRR (непознат
) |
Публикувано | 24.03.06 09:52 |
|
Колегите са ти го написали. Ако изпарителя е монтиран със широката част по посока на движението при спиране, а и при потегляне, мембраните се "натискат" от загряващата вода. При мен изпарителя е поставен така и при спиране се опитва да гасне защото обеднява сместа. Проблема съм си го решил като съм направил сместа една идея по-богата (само на празен ход).
Поздрави.
|
|
Тема
|
Re: интерсно гаснене...
[re: PRR]
|
|
Автор | Diko (Нерегистриран) |
Публикувано | 24.03.06 10:20 |
|
Или не мога да обеснявам или незнам какво.Писах вече, че изпарителя ми е МОНТИРАН както трябва и сместа ми се ОБОГАТЯВА.На повечето Вектри изпарителя се монтира на едно и също място и напречно при което пак си работят безпроблемно.Монтажа го изключета колеги.Проблема е някъде другаде.Все си мисля че ще е елементарно.(елементарните неща се решават най-трудно)
|
|
Тема
|
Re: интерсно гаснене...
[re: Diko]
|
|
Автор |
PRR (Гневен) |
Публикувано | 24.03.06 10:27 |
|
Добре де Приемаме, че е монтиран правилно.
Въпреки, че е малко вероятно ми идва идеята за пре...ан кабел.. Като натиснеш силно спирачката кабела се опъва от инерцията и прекъсва. Това е просто едно "щуро" предположение, но не е лошо да го провериш все пак...
Поздрави и успех! А, и да пишеш като го оправиш...
So What?
|
|