|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема
|
Защо така става
|
|
Автор |
J6B (непознат) |
Публикувано | 06.03.06 00:18 |
|
Колата е Фиеста,93 г,изпарител Ловато,превключването става автоматично на около 1900 оборота,може и ръчно естествено,та проблема ми е следния :като я запаля на бензин и премина на газ и слет 3-4 мин е загася после няма палене нито на едно от горивата,ако позагрее малко пали веднага без значение на какво дали на бензин или газ дори без да и подавам газ...незнам нещо дави ли се и аз незнам.Ако я оставя примерно 1-2 часа и след това опитам пали веднага ...,и ми е станало много противно вече ако трябва да я запаля и след малко да я загася,принуждава ме ако я карам на късо да я карам на бензин....
| |
Тема
|
Re: Защо така става
[re: J6B]
|
|
Автор | Tarbox (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.03.06 02:29 |
|
Когато я прехвърлиш на газ, понеже е работила само няколко минути, се получава обледеняване на свещите и трудно прехвърля искра. Следващото палене става много трудно и поради факта, че се опитваш да възпламениш втечнена, полузамръзнала газ. Сложи механичен превключвател и не прехвърляй на газ преди от парното да се усети лека топлина. Това, че караш по-дълго не е особен преразход, но не си съсипваш изпарителя и стартера!
| |
Тема
|
Re: Защо така става
[re: Tarbox]
|
|
Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
Публикувано | 06.03.06 08:31 |
|
Какво обледяване на свещите колега ?!?!? Няма такива филми.
Според мен на бензин се дави защото изпарителя продължава да пуска газ в колекторите.
| |
Тема
|
Re: Защо така става
[re: imitev]
|
|
Автор |
J6B (непознат) |
Публикувано | 06.03.06 09:41 |
|
И какво се прави в този случай,май нищо,малко ми е гадно защото служебната лада пали при такова положение,не веднага но след 6-7 секунди въртене на стартера,да взема да вида изпаретеля ли.За мен не е нормално това,добре има течна газ това ясно но след като повъртиш малко трябва да изчезне и да запали на бензин но неще мама и.....
| |
Тема
|
Re: Защо така става
[re: imitev]
|
|
Автор |
Любитeл (Лукав Благинар) |
Публикувано | 06.03.06 11:57 |
|
така така, от това че не е загрял изпарителя става тая гняз, защото си шурти газ и колата се дави. При мен го лекувам, като ако ще гася докато е студена колата, мина на бензин и поработи малко, та да има време изпарителя да се "усефери"
| |
Тема
|
Re: Защо така става
[re: Любитeл]
|
|
Автор | koko (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.03.06 13:18 |
|
Предполагам е електрически изпарителя? Провери дали клапана на изпарителя не изпуска газ.
Ако е така, изпарителя ще изпуска от газта която е останала преди клапана след като угасиш и колата се дави.
Когато колата преседи час два, тази газ се разсейва и проблема го няма. Когато е загряла е принципно по-трудно да се задави, оттам и проблема не се усеща, освен това възможно е клапана да пропуска повече когато изпарителя е студен.
Най-лесното е да се заслушаш веднага след като си бил на газ, колата не е загряла и спреш двигателя - дали се чува съскане от изпарителя.
| |
Тема
|
Re: Защо така става
[re: koko]
|
|
Автор |
Шkoдa (Speedster) |
Публикувано | 06.03.06 18:04 |
|
То и така ще вони на газ около колата........
"Лекуването" при мен е така - ако гася студен двигател, работещ на газ преминавам на неутрално положение и чакам да изгори газта от изпарителя. После си пали "като момченце"
| |
Тема
|
Re: Защо така става
[re: Шkoдa]
|
|
Автор | imitev (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.03.06 18:22 |
|
А аз нямам такива проблеми с Ренцото ?!?!?
Гася, паля без проблеми при всякакви температури на мотора (е не и при -10 на газ де) ...
| |
Тема
|
Re: Защо така става
[re: imitev]
|
|
Автор | koko (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.03.06 22:49 |
|
Сещам се и друго - винтчето на ловатото дето с него се пуска "постоянно" газ за улесняване на паленето направо на газ. Дали пък не е прекалено развито?
| |
Тема
|
Re: Защо така става
[re: koko]
|
|
Автор | Tarbox (Нерегистриран) |
Публикувано | 07.03.06 01:25 |
|
Тоя филм, със заскрежаването на полюсите на свещите, го гледахме в заводите на " Bedini ", в Италия, инженерите на една от най-добрите фирми за газови уредби ни запознаха и с недостатъците на изпарителите при минусови температури. Беше ли с групата през 82-ра, Митев?
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|