Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 07:58 25.04.24 
Автомобили
   >> Автомобилни газови уредби
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема Защо така ставанови  
Автор J6B (непознат)
Публикувано06.03.06 00:18



Колата е Фиеста,93 г,изпарител Ловато,превключването става автоматично на около 1900 оборота,може и ръчно естествено,та проблема ми е следния :като я запаля на бензин и премина на газ и слет 3-4 мин е загася после няма палене нито на едно от горивата,ако позагрее малко пали веднага без значение на какво дали на бензин или газ дори без да и подавам газ...незнам нещо дави ли се и аз незнам.Ако я оставя примерно 1-2 часа и след това опитам пали веднага ...,и ми е станало много противно вече ако трябва да я запаля и след малко да я загася,принуждава ме ако я карам на късо да я карам на бензин....



Тема Re: Защо така ставанови [re: J6B]  
АвторTarbox (Нерегистриран)
Публикувано06.03.06 02:29



Когато я прехвърлиш на газ, понеже е работила само няколко минути, се получава обледеняване на свещите и трудно прехвърля искра. Следващото палене става много трудно и поради факта, че се опитваш да възпламениш втечнена, полузамръзнала газ. Сложи механичен превключвател и не прехвърляй на газ преди от парното да се усети лека топлина. Това, че караш по-дълго не е особен преразход, но не си съсипваш изпарителя и стартера!



Тема Re: Защо така ставанови [re: Tarbox]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано06.03.06 08:31



Какво обледяване на свещите колега ?!?!? Няма такива филми.

Според мен на бензин се дави защото изпарителя продължава да пуска газ в колекторите.




Тема Re: Защо така ставанови [re: imitev]  
Автор J6B (непознат)
Публикувано06.03.06 09:41



И какво се прави в този случай,май нищо,малко ми е гадно защото служебната лада пали при такова положение,не веднага но след 6-7 секунди въртене на стартера,да взема да вида изпаретеля ли.За мен не е нормално това,добре има течна газ това ясно но след като повъртиш малко трябва да изчезне и да запали на бензин но неще мама и.....



Тема Re: Защо така ставанови [re: imitev]  
Автор Любитeл (Лукав Благинар)
Публикувано06.03.06 11:57



така така, от това че не е загрял изпарителя става тая гняз, защото си шурти газ и колата се дави. При мен го лекувам, като ако ще гася докато е студена колата, мина на бензин и поработи малко, та да има време изпарителя да се "усефери"



Тема Re: Защо така ставанови [re: Любитeл]  
Авторkoko (Нерегистриран)
Публикувано06.03.06 13:18



Предполагам е електрически изпарителя? Провери дали клапана на изпарителя не изпуска газ.
Ако е така, изпарителя ще изпуска от газта която е останала преди клапана след като угасиш и колата се дави.
Когато колата преседи час два, тази газ се разсейва и проблема го няма. Когато е загряла е принципно по-трудно да се задави, оттам и проблема не се усеща, освен това възможно е клапана да пропуска повече когато изпарителя е студен.
Най-лесното е да се заслушаш веднага след като си бил на газ, колата не е загряла и спреш двигателя - дали се чува съскане от изпарителя.



Тема Re: Защо така ставанови [re: koko]  
Автор ШkoдaМодератор (Speedster)
Публикувано06.03.06 18:04



То и така ще вони на газ около колата........
"Лекуването" при мен е така - ако гася студен двигател, работещ на газ преминавам на неутрално положение и чакам да изгори газта от изпарителя. После си пали "като момченце"



Тема Re: Защо така ставанови [re: Шkoдa]  
Авторimitev (Нерегистриран)
Публикувано06.03.06 18:22



А аз нямам такива проблеми с Ренцото ?!?!?

Гася, паля без проблеми при всякакви температури на мотора (е не и при -10 на газ де) ...



Тема Re: Защо така ставанови [re: imitev]  
Авторkoko (Нерегистриран)
Публикувано06.03.06 22:49



Сещам се и друго - винтчето на ловатото дето с него се пуска "постоянно" газ за улесняване на паленето направо на газ. Дали пък не е прекалено развито?



Тема Re: Защо така ставанови [re: koko]  
АвторTarbox (Нерегистриран)
Публикувано07.03.06 01:25



Тоя филм, със заскрежаването на полюсите на свещите, го гледахме в заводите на " Bedini ", в Италия, инженерите на една от най-добрите фирми за газови уредби ни запознаха и с недостатъците на изпарителите при минусови температури. Беше ли с групата през 82-ра, Митев?




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.