|
Тема
|
Включва, изключва по баир надолу
|
|
Автор | Питaщ (Нерегистриран) |
Публикувано | 10.03.06 12:24 |
|
Значи, сложиха ми на новата ми Лада 2131 (Нива дълга база, пълна инжекция) газова. Обаче, като се спускам по баир надолу, между 2500 и 3000 оборота, газовата почва да превключва, да "цъка" между бензин и газ. Тия ганчовци и техни колеги, които я слагаха ми обясняват, че колата била пълна инжекция и компютъра й по баир надолу затварял нещо си, за да пести бензин и съответно газта се изключвала така като нямало къде да отиде. Прави ли са или това нещо може да се коригира така, че като включа веднъж на газ, да си стои на газ независимо от каквито и да било? Освен това как може да се направи така, че газовата да включва на газ при по-ниски обороти - в момента това става при 3000 оборота . Ако някой знае дали може да се оправи и кой може да ми оправи газовата в района на Варна, Русе, Силистра, Шумен, да вика. Ще се радвам много.
| |
Тема
|
Re: Включва, изключва по баир надолу
[re: Питaщ]
|
|
Автор | koko (Нерегистриран) |
Публикувано | 10.03.06 13:49 |
|
Практически всички инжекциони (дори моното), както и много от по-новите карбураторни коли (дори лада/москвич) имат подобна "функция" - при напълно отпуснат педал и обороти по-високи от тези на празен ход, т.е. когато спираш с двигателя (режим на принудителен празен ход) просто не се отварят инжекторите или се спира горивото в карбуратора, защото в такъв режим гориво не е нужно.
Но това не би трябвало да влияе на газовта.
Според мен нещо са объркали при монтажа, може би са свързали газовия клапан не където трябва.
Превключването вероятно може да се регулира - зависи какъв е ключа.
| |
Тема
|
Re: Включва, изключва по баир надолу
[re: koko]
|
|
Автор | Tarbox (Нерегистриран) |
Публикувано | 11.03.06 15:39 |
|
И как ще се кара така колата? Първо е разсипия на инжекциона да се захранва с бензин или газ за момент, докато не е игоряла предишната смес, второ - натоварването на магнитвентилите и трето - ядовете на водача!Объркано е захранването на ел. инсталацията, в краен случай там. където са я монтирали да ти сложат обикновен 4-тактов ключ и си решаваш проблема!
| |
Тема
|
Re: Включва, изключва по баир надолу
[re: Питaщ]
|
|
Автор | lexus4 (Нерегистриран) |
Публикувано | 13.03.06 11:43 |
|
Сменяи маисторите докато на са изгорили нещо...
| |
Тема
|
Re: Включва, изключва по баир надолу
[re: Питaщ]
|
|
Автор |
xr3 (непознат
) |
Публикувано | 14.03.06 17:24 |
|
ami zatova 1200lv i si 6tasliv gazov injekcion
| |
Тема
|
И аз съм за смяна на майсторите.
[re: Питaщ]
|
|
Автор |
Яceн (дърво) |
Публикувано | 14.03.06 19:53 |
|
оклепали са свързването на сигнала за работещ двигател към газовата. Взели са сигнал не откъдето трябва.
То да беше нещо неизвестно, да няма информация, а то - лада, дето интернетът е пълен със схеми, коментари и описания. Кеф ти руски, кеф ти английски език, има и на други езици. А ел. схемите и на патагонски се четат.
големи майстори.
there is no spoo^H^H^H^Hfork()
| |
Тема
|
Re: И аз съм за смяна на майсторите.
[re: Яceн]
|
|
Автор | Питaщ (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.03.06 11:36 |
|
Мерси за съветите и мненията. Нови майстори определено ще трябва да намеря, проблемът е, че докато не ти пипнат колата трудно можеш да разбереш точно колко струват, а понякога това идва твърде късно. Определено нещо са се осрали с токовете. Яд ме е, че не разбирам достатъчно да си оправя сам колата...
| |
Тема
|
Re: И аз съм за смяна на майсторите.
[re: Питaщ]
|
|
Автор | az (Нерегистриран) |
Публикувано | 18.03.06 15:47 |
|
kaji mi s kakva sistema e kolata i 6teti otgovorq obinovenna,injokcion i markata na uredbata
| |
Тема
|
Re: И аз съм за смяна на майсторите.
[re: Питaщ]
|
|
Автор | aнoнимeн (Нерегистриран) |
Публикувано | 19.03.06 02:08 |
|
Ако колата е със обикновена АГУ ,наи вероятно е взет некоректен сигнал от запалването,сигналният кабел се намира под таблото в дясно над педала за газта,има един конектор със кафяв кабел, от него се взема ситнал.
| |
|
|
|
|