Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 20:45 07.07.25 
Автомобили
   >> Автомобилни газови уредби
*Кратък преглед

Тема Метанова OMVL XXI N на Peugeot 605 Turboнови  
Автор tabakoff (непознат)
Публикувано12.09.05 19:59



След дълги размисли над вариантите какъв инжекцион може да се монтира на моето Пежо 605 2.0л с турбокомпресор, и предвид груповото управление на бензиновите дюзи се спрях на OMVL XXI N.

Уредбата е хубава, спор няма. Адски елементарна за монтаж. Единствената добавка към инсталацията беше TAP, тъй като изпреварването вече не се контролира от бензиновия инжекцион.

Всичко ОК. Даже двигателят заработи от първия път безпроблемно ...

Проблемите дойдоха впоследствие. Редукторът и дюзите са за двигатели до 160к.с. Да, моят е 142к.с. Но в диапазона от 4000 до 5000 об/мин, когато турбината тъпче най-зверски, двигателят не може да се храни. Ако работата е равномерна в целия честотен диапазон, то няма мощност. Ако има мощност - всичко е ОК до 4000 об/мин и над 5000 об/мин до максимална мощност. Но от 4000 до 5000 придърпва много неприятно и тъпче на едно място.

Вносители от КЛААС в гр. Русе стоически се бореха с проблема повече от 10 дена, но така и не можа да се подкара ... за мое огромно съжаление.

4око спомена, че може да се пробва да се монтира последния модел на BRC - Sequent Fastness. Изпратил е един комплект в Русе и хората утре до обяд би трябвало да са я монтирали. Там пък има усложнение с груповото управление на бензиновите дюзи. Та в момента, доколкото разбирам, по моя проблем работи тандем от една русенска и една пловдивска фирма с любезното съдействие на 4око. Току виж всичко заработило най-накрая.

Та. XXI N е отвратително хубава и добра система според мен ... но да не е за турбо двигатели. Настройва се ултра елементарно, има таблица за настройки на количеството метан за всички режими на двигателя в целия честотен диапазон при всякакво натоварване. Все едно му правиш тунинг на двигателя, но на газ! Софтуерът самостоятелно определя необходимия размер на дюзите. 4око каза, че такова нещо има и в Sequent Fastness на BRC.

Така че стискайте палци да тръгне, че не бензин не се живее!!! И дано тия мародери да не вдигнат безумно цената на метана.



Тема Re: Метанова OMVL XXI N на Peugeot 605 Turbo [re: tabakoff]  
Автор tsvet4O (AUDI)
Публикувано12.09.05 21:11



А каква е цената?

[image]http://rack5.free.evro.net/free2/snep/Vasko.jpeg[/image]


Тема Re: Метанова OMVL XXI N на Peugeot 605 Turboнови [re: tsvet4O]  
Автор tabakoff (непознат)
Публикувано13.09.05 09:25



1800лв. е цената на OMVL заедно с монтажа. BRC-то е 1500лв, отделно за монтажа в Пловдив искат 500лв. Отделно са бутилките - 5лв/л за стари и 10лв/л за нови.



Тема Re: Метанова OMVL XXI N на Peugeot 605 Turboнови [re: tabakoff]  
АвторDOBREV (Нерегистриран)
Публикувано19.09.05 21:34



Zdravei Tabakoff a imam sachtiqt dvigatel samo4e na pego 806 kade bi me posavetval da si montiram metanovo,i kakva cena 6e izleze doly gore



Тема Re: Метанова OMVL XXI N на Peugeot 605 Turboнови [re: tabakoff]  
Автор nqkoi1 (nepoznat)
Публикувано22.09.05 01:24



I taka ne razbrahme sled tolkova peripetii tova cudo s tolkova konceta dali trgna s evtinoto gorivo?

ne pitai staro, a patilo:):)


Тема Re: Метанова OMVL XXI N на Peugeot 605 Turboнови [re: nqkoi1]  
Автор 4oko (лошо момче)
Публикувано23.09.05 18:20



със секуента тръгна и се държи перфектно НО пусти фулгруп побърква чентралината та има още малко работа че така ем работи добре ем от време на време при палене ( нали задължително е на бензин ) ecu то на газта се сбърква от едновременното управление на дюзите за бензин и чисти програмата та му трябва още малко игра на Бранко за да раздели с фашив сигнал от диодна група инжекторите и воала ( наистина това си е проблем само на 5/6 модификации на PSA и италянците казват че спецялно за толкова стари коли няма да си играят да правят нова версия на софта )

без авариен път на всички


Тема Re: Метанова OMVL XXI N на Peugeot 605 Turboнови [re: 4oko]  
Автор nqkoi1 (nepoznat)
Публикувано23.09.05 22:44



Az imam edna moq kola na koqto agergata i e , MPi na Bosch Motronic M4.1 ot 1988 godina i sam e mcil s kakvo li ne ,i kakvoto ne i ne mojah da e podkaram na LPG s Sequent 24 i s Omegaz dobre,vse praviche nakakv problem,i pisdna mi nakraq, izkubah vsicko i si vrnah IGS-a ,s nego si vrvi berz problem i se otkaszah vece da si pravq takiva eksperimenti.A zabravih da ti kaja probah q s Flying Injection,izgori bobinite na razpredelitelq dva puti,a s IGI mn cesto mi zapicha stpkovite elektromotori ot chibanata gaz,stavat ot vsqkakva Lambda control sistema ,smenqh-smenqh i slojih edin filtar ot Sequent i mirqsah.
Ta zatova mn sam pesimist ce turboto chte mojete da go podkarate bez nikakvi problemi,no dai boje da trgne vse e nechto de moje da se nauci

ne pitai staro, a patilo:):)


Тема Re: Метанова OMVL XXI N на Peugeot 605 Turboнови [re: nqkoi1]  
Автор 4oko (лошо момче)
Публикувано25.09.05 14:20



ако трябва да сме чесни ибца турбо 1.8 чипосана до 196коня тръгна единствено с новото тартарини topkit dual и то с 10минути настройки но нека да видим колко ще карат инжекторите че този valtek не ми вдъхва доверие

без авариен път на всички


Тема Re: Метанова OMVL XXI N на Peugeot 605 Turboнови [re: 4oko]  
Автор nqkoi1 (nepoznat)
Публикувано25.09.05 21:14



ne stava duma za turboto kato dvigatel ,ce stava-stava.iskah da kaja, ce chibaniq italyqnski softoer na razlicnite merki e razlicen i zatova imame problemi vsqka firma sigoe napravila po nei si nacin i si goe testvala na nqkolko modela koito edvali pokrivat vsicki marki i modeli koli i zatova imam mn mn da navaksvame i da se ucim vzaimno ce nakraq da se prigodim kam nachte si bulgarski usloviq i zatova 4oko imam edno predlojenie da si napravim nie servizite forum i vseki tam da si kazva kak i po koi nacin e nastroil daden model kola i s kakva uredba ce ne vinagi da zapocvame otnovo i ot novo i da se cudim kade da hvanem gorata kato ne stava i nestava. a vece sme e montirali i mn e nepriqtno i za naz i za klienta da mu smkvame uredbata ili da mu gubim vremeto s dni i nastroiki koito vse nakraq chte uspeem da napravim no........................s kavili ne maki,mislq ce nikoi nqma da zagubi ot tova a vsicki chte specelim i klientite chte sa dovolni.Neiskam kato edno vreme v Intera na V Trnovo da se djankame koi e po napred i koi e po nazad v "gaz asociaciqta " i da se delim na vnositeli i na servizi ce ni ednite ni drugite ne vrvqt ako ne sa edinni ,a da se hvanem i da igraem horoto kato kolegi de si razbirat ot rabotata i e vrchat ot sarce za ideqta i za klienta,dano si me razbral

ne pitai staro, a patilo:):)



*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.