|
Тема
|
Stepen
|
|
Автор | gyrp (Нерегистриран) |
Публикувано | 25.08.05 00:05 |
|
Kolko oktana e gazta. za6toto za stepen na sgystqwane 10,5:5 trqbwa da se izpolzwa 97bezin. A 9:1 e za 95 benzin. Ta izkam da nam do kakwa stepen na sgystqwane moze da se kara na gaz bez problemi.
Bih zelal kompetentni mneniq.
| |
Тема
|
Re: Stepen
[re: gyrp]
|
|
Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
Публикувано | 25.08.05 07:29 |
|
Конкретно мнение - газта е над 100 октана.
Основната спънка за газифициране на колата е дали ще издържат изпускателните клапани и леглата им, а не дали октановото число е достатъчно високо...
| |
Тема
|
Re: Stepen
[re: imitev]
|
|
Автор | gyrp (Нерегистриран) |
Публикувано | 25.08.05 18:09 |
|
Dobre no kolko gore dolu trqbwa da mi e stepenta na sgystqwane za da nqmam problemi na gas i benzin a sy6tewremenno da ima i power. Za6toto se 4udq kakwa po debelina garnitura da sloza.
| |
Тема
|
никаква гарнитура...
[re: gyrp]
|
|
Автор | guido (Нерегистриран) |
Публикувано | 25.08.05 18:49 |
|
Степента на сгъстяване не играе такава роля при гориво - пропан-бутан. Тук по скоро е момента на запалване по важният параметър. За да работи добре на газ автомобилът трябва да се постави устройство, променящо кривата на запалване, която за бензин и газ се различава. Прочети тук -
Относно гарнитурата - подбери такава, че да е ок с гориво - бензин..
Това мога да те посъветвам.
| |
Тема
|
Re: никаква гарнитура...
[re: guido]
|
|
Автор | gyrp (Нерегистриран) |
Публикувано | 25.08.05 19:00 |
|
Ako naglasq 10:1 stepen da ne da mi izgorqt klapanite ili ne6to drugo.
| |
Тема
|
Re: никаква гарнитура...
[re: gyrp]
|
|
Автор |
Vili_Hristov (Mazda 626,Gaz24) |
Публикувано | 25.08.05 19:26 |
|
клапаните няма да ти прогорят може би, но след време като се натрупа нагар, ще има да приклопва аванса...(нищо че уж газта прочиства, пак се наслагва нагар).Волгата я нагласихме с брат ми някъде 9,8:1 и едни полировки и едно напасване и всичко ок на 6, ама вече след време 1/2 год. и се почувства как постепенно започна да върви по-малко и видяхме че е натрупала нагар, а от него се покачва и степента и се изменя кажи речи всичко...
| |
Тема
|
Re: никаква гарнитура...
[re: gyrp]
|
|
Автор |
Шkoдa (Speedster) |
Публикувано | 25.08.05 22:26 |
|
Много ми е интересно как само с гарнитура ще успееш в толкова широки граници да "баеш" върху степента на сгъстяване. За тази цел е нормално да се отнема от височината на главата и блока......
Отлично работещ на бензин двигател е много по-вероятно да работи отлично на газ, отколкото такъв "нагаждан" за работа с пропан-бутан!
| |
|
Явно страдаш от някакво заблуждение!
Нагара в горивната камера на всеки автомобил се образува от две неща - от попадналото вътре масло/през гумички на клапани или недобре обрано от сегментите по цилиндрите/ и от тежки и трудно горими примеси в горивото! А такива в пропан-бутана НЯМА!
От всичко друго Валга-та може да е набрала нагар, но не и от работата на газ
| |
|
определено знам, че газ-та прочиства дори и да има тя изчиства нагара, но при този случай с вдигането на степента не оптимизирахме горивната камера и я оставихме такава каквато си е, и оттам като загрее повечко започва да се изменя пълненето и оттам и работата се влошава
| |
|
и определено съм сигурен в двигателя, тъй като и правихме малко преди това основен ремонт и всичко е сменяно- та това с гумичките и другите ги отхвърлям!!!
| |
|
|
|
|