| 
	
 | 
 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Stepen 
 | 
 
 |  
| Автор | gyrp (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 25.08.05 00:05 |  
             |  
           | 
            
           
  Kolko oktana e gazta. za6toto za stepen na sgystqwane 10,5:5 trqbwa da se izpolzwa 97bezin. A 9:1 e za 95 benzin. Ta izkam da nam do kakwa stepen na sgystqwane moze da se kara na gaz bez problemi.
  Bih zelal kompetentni mneniq.
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Stepen 
[re: gyrp]
 | 
 
 |  
| Автор | 
imitev  (питомен OpelFan) |  
| Публикувано | 25.08.05 07:29 |  
             |  
           | 
            
           
  Конкретно мнение - газта е над 100 октана.
 
 Основната спънка за газифициране на колата е дали ще издържат изпускателните клапани и леглата им, а не дали октановото число е достатъчно високо...
  
 
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Stepen 
[re: imitev]
 | 
 
 |  
| Автор | gyrp (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 25.08.05 18:09 |  
             |  
           | 
            
           
  Dobre no kolko gore dolu trqbwa da mi e stepenta na sgystqwane za da nqmam problemi na gas i benzin a sy6tewremenno da ima i power. Za6toto se 4udq kakwa po debelina garnitura da sloza.
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     никаква гарнитура... 
[re: gyrp]
 | 
 
 |  
| Автор | guido (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 25.08.05 18:49 |  
             |  
           | 
            
           
  Степента на сгъстяване не играе такава роля при гориво - пропан-бутан. Тук по скоро е момента на запалване по важният параметър. За да работи добре на газ автомобилът трябва да се постави устройство, променящо кривата на запалване, която за бензин и газ се различава. Прочети тук - 
 
 Относно гарнитурата - подбери такава, че да е ок с гориво - бензин..
 
 Това мога да те посъветвам.  
  
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: никаква гарнитура... 
[re: guido]
 | 
 
 |  
| Автор | gyrp (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 25.08.05 19:00 |  
             |  
           | 
            
           
  Ako naglasq 10:1 stepen da ne da mi izgorqt klapanite ili ne6to drugo.
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: никаква гарнитура... 
[re: gyrp]
 | 
 
 |  
| Автор | 
Vili_Hristov (Mazda 626,Gaz24) |  
| Публикувано | 25.08.05 19:26 |  
             |  
           | 
            
           
  клапаните няма да ти прогорят може би, но след време като се натрупа нагар, ще има да приклопва аванса...(нищо че уж газта прочиства, пак се наслагва нагар).Волгата я нагласихме с брат ми някъде 9,8:1 и едни полировки и едно напасване и всичко ок на 6, ама вече след време 1/2 год. и се почувства как постепенно започна да върви по-малко и видяхме че е натрупала нагар, а от него се покачва и степента и се изменя кажи речи всичко...
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: никаква гарнитура... 
[re: gyrp]
 | 
 
 |  
| Автор | 
Шkoдa  (Speedster) |  
| Публикувано | 25.08.05 22:26 |  
             |  
           | 
            
           
  Много ми е интересно как само с гарнитура ще успееш в толкова широки граници да "баеш" върху степента на сгъстяване. За тази цел е нормално да се отнема от височината на главата и блока......
 Отлично работещ на бензин двигател е много по-вероятно да работи отлично на газ, отколкото такъв "нагаждан" за работа с пропан-бутан!
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Явно страдаш от някакво заблуждение!
 Нагара в горивната камера на всеки автомобил се образува от две неща - от попадналото вътре масло/през гумички на клапани или недобре обрано от сегментите по цилиндрите/ и от тежки и трудно горими примеси в горивото! А такива в пропан-бутана НЯМА!
 От всичко друго Валга-та може да е набрала нагар, но не и от работата на газ 
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  определено знам, че газ-та прочиства дори и да има тя изчиства нагара, но при този случай с вдигането на степента не оптимизирахме горивната камера и я оставихме такава каквато си е, и оттам като загрее повечко започва да се  изменя пълненето и оттам и работата се влошава
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  и определено съм сигурен в двигателя, тъй като и правихме малко преди това основен ремонт и всичко е сменяно- та това с гумичките и другите ги отхвърлям!!!
  
           
  
             |   |  
  |   
 
 
 |  
 |   
 |