|
Тема
|
jetspark + газов инжекцион ?
|
|
Автор | Zbinyek (Нерегистриран) |
Публикувано | 13.07.05 22:59 |
|
хора кажете има ли файда от джетспарк при модерна газова уредба (газов инжекцион като GIG или brc-sequent или stargas-polaris)?
не се ли коригира подаването на искрата чрез обратната връзка през ламбда сондата?
някой ще ме осветли ли:)
| |
Тема
|
Re: jetspark + газов инжекцион ?
[re: Zbinyek]
|
|
Автор |
Bad_Dog (AE86) |
Публикувано | 14.07.05 11:01 |
|
газовите не коригират аванса.
Но дори и да коригира - това не се базира на ламбдата.
| |
Тема
|
Re: jetspark + газов инжекцион ?
[re: Bad_Dog]
|
|
Автор | Zbinyek (Нерегистриран) |
Публикувано | 14.07.05 11:07 |
|
за газовите добре, но ако оригиналното ECU прави това по електронен път, следейки ламбда, детонационен и други датчици, то газова която използва директно управлението на оригиналното ECU би трябвало много лесно да може да се справя с този проблем?
Говоря единственно за съвременните автомобили, пълна инжекция, датчици и т.н.
--
въпроса си остава открит, мисля, дано се намесат запознати !
| |
Тема
|
Re: jetspark + газов инжекцион ?
[re: Zbinyek]
|
|
Автор |
Bad_Dog (AE86) |
Публикувано | 14.07.05 12:59 |
|
Авансът зависи най-общо от обороти и натоварване (и се намалява ако има детонации - но това е по-скоро изключение, което при нормална работа не би трябвало да го има). Ламбдата се използва за корекция на отварянето на инжекторите - не на аванса.
Докато при газовите е лесно да работят на базата информацията от инжекторите - там колите са повече или по-малко еднакви - запалването обаче е друга губерня. Там почти всяка марка си има собствена концепция, различно управление и е трудно създаването на система, която да работи на повечето коли. И т.н.
| |
Тема
|
Re: jetspark + газов инжекцион ?
[re: Bad_Dog]
|
|
Автор |
4oko (лошо момче) |
Публикувано | 14.07.05 20:01 |
|
за другите агу не съм сигорен но в BRCто има вграден авансатор "ариесBRC" отговарящ на пикап на AEB тоест всички двубобинни запалвания се коригират с него друг вапрос е дали сервизите го връзват както малка тайна е че и ламбда коректора не винаги е активен а и други по-сложни настройки също не се пускат и тн така че имайте в предвид че ако колата не е 1/1 с работата на бензин нещо не е както трябва ако разбира се инжекциона е нещо читаво не моноблок примерно
без авариен път на всички
| |
|
Дтачиците основно влияят на смесообразуването, дори даима съвсем ново поколение газова със комп който взима информация директно от централни комп на колата, то ако няма самата газова аванс процесор колата няма да регулира сама момента на запалване така както е за газ.
Значи има нужда от ТАП дори при газови инжекциони, макар силно да ме съмнява една сериозна фирма кояти произвежад инажекциони за 1500 лева да не помисли за предварение. Има някой хора който нареждат предварението на последно място, но като го направите като хората ще разберете че не е така, аз коригирах моето само с въртене на делкото и имаше сериозен ефект, та камо ли ако си сложите ТАП.
АЗО
| |
Тема
|
Re: jetspark + газов инжекцион ?
[re: PRlNCE ZANDOR]
|
|
Автор |
4oko (лошо момче) |
Публикувано | 14.07.05 20:27 |
|
абе човек вътре в компа (чентралината) има вграден малко е мястото за да ти кача мануалето за настойки ако ти е интересно и това ще направя ама някой модератор ще ме набие
без авариен път на всички
| |
|
?
АЗО
| |
Тема
|
Добре! за една е ясно!
[re: 4oko]
|
|
Автор | Zbinyek (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.07.05 10:40 |
|
значи дотук се изясни, че в BRC (предполагам sequent) има вграден авансатор, и джетспарк не е необходим.
някой да има инфо за другите добри инжекциони - ГИГ-4, СтарГаз-Поларис ?
| |
|
ии, я кажете верно, че и мен ме интересува това! Наскоро прочетох за тия TAP-ове, а ще слагам ГИГ, та ... дали ще ми трябва?
| |
|
|
|
|