Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 03:33 27.09.24 
Автомобили
   >> Автомобилни газови уредби
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема Re: вярно ли че клапаните...нови [re: митю]  
Автор JohnFound (asm32 developer)
Публикувано13.07.05 07:52



Явно си се насочил в посока да твърдиш ,газта скапва клапаните.

Не ме четеш внимателно. Това което твърдя е: "Когато един механизъм не е настроен правилно, то естествено е той да се повреди."

Клапана обикновенно прегаря когато по него се образува нагар и се наруши охлаждането му.А при работа с газ нагар не се образува.

Да, така е. Това разбира се обяснява защо при правилна настройка и поддръжка, двигателите на газ се износват по-малко от бензиновите.

Поздрави.



Тема ами ако не мога да изменя...нови [re: JohnFound]  
Авторpшв. (Нерегистриран)
Публикувано13.07.05 15:14



Добре де , аз като съм с карбуратор и + това разпределителната ми капачка не е направена така да може да се изменя ъгъла на изпреварване какво трябва да направя-да работи с по-богата смес ли?



Тема Re: ами ако не мога да изменя...нови [re: pшв.]  
Автор JohnFound (asm32 developer)
Публикувано13.07.05 17:47



Хм, за първи път чувам за карбураторен двигател, на който да не може да му се регулира ъгъла на запалването. Да не би да бъркаш нещо?
Но дори и така да е, сигурно може да се сложи електронен коректор на ъгъла - дори нещата може да се подобрят значително, ако коректора промени както трябва цялата крива обороти/ъгъл на запалване.

Ето една връзка, (благодарение на PRR) където това е обяснено подробно:



Поздрави.



Тема Re: ами ако не мога да изменя...нови [re: JohnFound]  
Авторpoш. (Нерегистриран)
Публикувано13.07.05 19:31



все пак нали целта е да се кара предимно на газ , а на бензин само за палене и ако свърши газста.така че оптимизация на газ е най-важна според мене.



Тема Re: ами ако не мога да изменя...нови [re: JohnFound]  
Автормитю (Нерегистриран)
Публикувано13.07.05 19:36



Значи температурата на остатъчните газове при работа с пропан-бутан е по ниска или близка с това при бензин при средни и високи обороти на ДВГ.Само при ниски обороти е по висока.От тук можем да си направим извода,колко време автомобила работи на празен ход и колко натоварен и дали си заслужава да пипаме предварението.Ако се работи с метан въпроса е съвсем друг,защото той наистина има ниска скорост на горене при всички режими на двигателя и вече там е необходимо да се коригира предварението и да се слагат клапани от специална стомана.Но става въпрос за метан,а не за пропан -бутан.



Тема Не, не бърка никак даже!нови [re: JohnFound]  
Автор VOLVO 44O GLT (Master)
Публикувано13.07.05 20:06



Не, не бърка, двигателят на моята кола, както и всички карбураторни модели на Рено 1,7, нямат опция за мърдане и регулиране на предварението ръчно.

VOLVO FOR LIFE

Редактирано от VOLVO 44O GLT на 13.07.05 20:08.



Тема interesno!нови [re: JohnFound]  
Автор Tarambuka35OO (ентусиаст)
Публикувано13.07.05 22:03



и веднага ми се ще да попитам, при по модерните газови уредби (газов инжекцион), примерно BRC-Sequent или GIG-4, такава промяна на предварението дали се прави по някакъв начин ?



Тема Re: interesno!нови [re: Tarambuka35OO]  
Автор PRlNCE ZANDOR (vodoun)
Публикувано14.07.05 20:37



За Волвото ще кажа едно - тук много се писа и се даваха адреси на хора който предлагат ТАп - повече от 95% от новите коли са с запалване което не може да се контролира ръчно,т.е. не са точно с делко и аз бях изумен когато видях за първи път на едната си кочинка че "делкото" няма механична връзка с разпределителния вал. Така че не се притеснявай има решение и на твоя проблем, само че цената зависи от боря на бобините.
А иначе при модерните уредби това е със сигурност засегнато.
Повярвайте ми досега съм настройвал предварението на две коли по метода с въртене на делкото и с проба-проба и наистина има сериозен ефект, особено по отношение на замисляне и динамика.

АЗО


Тема Re: interesno!нови [re: PRlNCE ZANDOR]  
Автор -TACHO- (несериозен)
Публикувано14.07.05 21:52



Ами аз например като си изместих датчика на маховика за положението коляновия вал с 1см в посока предварение и нещата доста се промениха в положителна посока. Мотора е моно.



Тема Neka ne se saglasia!нови [re: JohnFound]  
Автор PRR (Stranen)
Публикувано15.07.05 10:11



Towa sas statichnoto uwelichawane na predwarenieto na zapalwaneto ne e dobro reshenie! Za poweche info wiv tuk


Ako agala na izprewarwane ti e goliam ima, i to realna, opasnost goriwoto da se pali dosta predi dostigane na GMT (gorna martwa tochka). W rezultat shte se poiawi detonacionno gorene ili po nashenski chukane na awansa. Towa e dosta po-wredno za dwigatelia ot malko po-kasnoto izgariane na goriwoto i dopalnitelnoto nagriawane na klapanite.
Pozdrawi.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.