|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема
|
Re: вярно ли че клапаните...
[re: митю]
|
|
Автор |
JohnFound (asm32 developer) |
Публикувано | 13.07.05 07:52 |
|
Явно си се насочил в посока да твърдиш ,газта скапва клапаните.
Не ме четеш внимателно. Това което твърдя е: "Когато един механизъм не е настроен правилно, то естествено е той да се повреди."
Клапана обикновенно прегаря когато по него се образува нагар и се наруши охлаждането му.А при работа с газ нагар не се образува.
Да, така е. Това разбира се обяснява защо при правилна настройка и поддръжка, двигателите на газ се износват по-малко от бензиновите.
Поздрави.
| |
Тема
|
ами ако не мога да изменя...
[re: JohnFound]
|
|
Автор | pшв. (Нерегистриран) |
Публикувано | 13.07.05 15:14 |
|
Добре де , аз като съм с карбуратор и + това разпределителната ми капачка не е направена така да може да се изменя ъгъла на изпреварване какво трябва да направя-да работи с по-богата смес ли?
| |
Тема
|
Re: ами ако не мога да изменя...
[re: pшв.]
|
|
Автор |
JohnFound (asm32 developer) |
Публикувано | 13.07.05 17:47 |
|
Хм, за първи път чувам за карбураторен двигател, на който да не може да му се регулира ъгъла на запалването. Да не би да бъркаш нещо?
Но дори и така да е, сигурно може да се сложи електронен коректор на ъгъла - дори нещата може да се подобрят значително, ако коректора промени както трябва цялата крива обороти/ъгъл на запалване.
Ето една връзка, (благодарение на PRR) където това е обяснено подробно:
Поздрави.
| |
Тема
|
Re: ами ако не мога да изменя...
[re: JohnFound]
|
|
Автор | poш. (Нерегистриран) |
Публикувано | 13.07.05 19:31 |
|
все пак нали целта е да се кара предимно на газ , а на бензин само за палене и ако свърши газста.така че оптимизация на газ е най-важна според мене.
| |
Тема
|
Re: ами ако не мога да изменя...
[re: JohnFound]
|
|
Автор | митю (Нерегистриран) |
Публикувано | 13.07.05 19:36 |
|
Значи температурата на остатъчните газове при работа с пропан-бутан е по ниска или близка с това при бензин при средни и високи обороти на ДВГ.Само при ниски обороти е по висока.От тук можем да си направим извода,колко време автомобила работи на празен ход и колко натоварен и дали си заслужава да пипаме предварението.Ако се работи с метан въпроса е съвсем друг,защото той наистина има ниска скорост на горене при всички режими на двигателя и вече там е необходимо да се коригира предварението и да се слагат клапани от специална стомана.Но става въпрос за метан,а не за пропан -бутан.
| |
|
Не, не бърка, двигателят на моята кола, както и всички карбураторни модели на Рено 1,7, нямат опция за мърдане и регулиране на предварението ръчно.
VOLVO FOR LIFEРедактирано от VOLVO 44O GLT на 13.07.05 20:08.
| |
|
и веднага ми се ще да попитам, при по модерните газови уредби (газов инжекцион), примерно BRC-Sequent или GIG-4, такава промяна на предварението дали се прави по някакъв начин ?
| |
|
За Волвото ще кажа едно - тук много се писа и се даваха адреси на хора който предлагат ТАп - повече от 95% от новите коли са с запалване което не може да се контролира ръчно,т.е. не са точно с делко и аз бях изумен когато видях за първи път на едната си кочинка че "делкото" няма механична връзка с разпределителния вал. Така че не се притеснявай има решение и на твоя проблем, само че цената зависи от боря на бобините.
А иначе при модерните уредби това е със сигурност засегнато.
Повярвайте ми досега съм настройвал предварението на две коли по метода с въртене на делкото и с проба-проба и наистина има сериозен ефект, особено по отношение на замисляне и динамика.
АЗО
| |
|
Ами аз например като си изместих датчика на маховика за положението коляновия вал с 1см в посока предварение и нещата доста се промениха в положителна посока. Мотора е моно.
| |
Тема
|
Neka ne se saglasia!
[re: JohnFound]
|
|
Автор |
PRR (Stranen) |
Публикувано | 15.07.05 10:11 |
|
Towa sas statichnoto uwelichawane na predwarenieto na zapalwaneto ne e dobro reshenie! Za poweche info wiv tuk
Ako agala na izprewarwane ti e goliam ima, i to realna, opasnost goriwoto da se pali dosta predi dostigane na GMT (gorna martwa tochka). W rezultat shte se poiawi detonacionno gorene ili po nashenski chukane na awansa. Towa e dosta po-wredno za dwigatelia ot malko po-kasnoto izgariane na goriwoto i dopalnitelnoto nagriawane na klapanite.
Pozdrawi.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|