Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 15:33 21.12.24 
Автомобили
   >> Автомобилни газови уредби
*Кратък преглед

Тема Разлика между газова за моно и пълна инжекция?нови  
Авторlvo (Нерегистриран)
Публикувано02.07.05 19:45



Привет на всички!
Чета от известно време (по-точно откакто бензина започна да скача безумно) форума и от повечето писания разбирам, че при кола с моноинжекцион газовата инсталация, каквато и марка да е, е безпроблема. Докато при пълна инжекция всички препоръчват при възможност газов инжекцион.
В такъв случай за какво служат конвенционалните газови уредби за пълна инжекция? Това някакъв компромисен вариант ли е? Каква е разликата им от тези уредби за моното? Явно има някаква щом цената им е с около 100лв. в повече?
То ясно е, че газовия инжекцион, като една нова и технологично съвременна система е много по-добра от конвенционалната но все още е на цена, която доближава тази на повечето автомобили, които карат на газ, тоест непосилна за 80% от нас.
Затова освен гореизложения от мен въпрос за разликата между уредбите, моля отговорете ми, толкова ли е лоша конвенционалната уредба за инжекцион и освен основния проблем с гърмежите и повредата на въздушната кутия и дебитомера, какъв друг сериозен недостатък има (или няма?!). И монтажа на т.нар. "кихалка" и клапа пред дебитомера, дали могат да предотвратят наистина неприятните последици от евентуална детонация?
Предварително благодаря за изказаните мнения и съвети!



Тема Re: Разлика между газова за моно и пълна инжекция?нови [re: lvo]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано03.07.05 11:29



Много по-лесно е да попиташ за твоята кола какво АГУ да си монтира, отколкото да правим дискусия на проблема с типа АГУ на всички коли на пазара

Кажи сега за каква кола става дума. Пък ако има някой с мотор като твоя - ще ти напише той какво е монтирал и дали е доволен...




Тема Re: Разлика между газова за моно и пълна инжекция?нови [re: imitev]  
Авторlvo (Нерегистриран)
Публикувано03.07.05 12:25



Аз нарочно съм задал въпроса така, първо за да си обогатя общата култура по темата и второ за да избегна субективни мнения по въпроса, тъй като вече съм монтирал уредба и засега (противно на повечето изказвания и да чукна на дърво) нямам никакви проблеми. Но ето, ще кажа: става въпрос за многоточкова инжекция с конвенционална газова и монтирани необходимите клапи и кихалки. Какви проблеми мога да очаквам? Освен стандартните детонации, чета за какви ли не други проблеми като износване на алуминиевата глава, недобро смазване на мотора и по-бързото му износване, кривене на клапани и тн. страхотии...
Затова моля за по-подробна информация по въпроса или линк ако някъде е писано по темата
И още нещо: вярно ли е, че маслото трябва да се сменя по-често и колко по-често?
Благодаря ви отново!



Тема Re: Разлика между газова за моно и пълна инжекция?нови [re: lvo]  
Авторвили (Нерегистриран)
Публикувано04.07.05 22:28



По принцип казват, че маслото може да се сменя и по-рядко,но мисля, че на 10 000 е нормално да се смени, а освен гърмежи не очакваи други проблеми. Но ако гръмне и имш лош късмет е друг въпрос.



Тема Re: Разлика между газова за моно и пълна инжекция? [re: вили]  
Автор Astra18nz (бързо пали)
Публикувано05.07.05 10:01



Това за маслото няма значение дали е моно или пълна ... важи за всеки двг. в добро състояние работещ на газ ... просто газта не разрежда маслото като бензина.

А за това моно безпроблмена агу и пълните АЗ съм за пълната и да ти кажа имам и двете коли с моно и с пълна и пълната повече ми харесва като дадеш газ и направо ще засмуче изпарителя през колектора ... и се форсира по добре от моното. За гърменето ами при мене не гърми в момента... за 7 месеца и 20 000км каране градско на учебна кола не е гръмнала нито веднъж



Тема Re: Разлика между газова за моно и пълна инжекция?нови [re: lvo]  
Автор VladoR (любител)
Публикувано05.07.05 10:38



Първо една уговорка - говорим си за кола с метални колектори, иначе ... забрави за конвенционална газова.
Второ - аз карам от 3 години и нещо пълна инжекция с конвенционална газова и гърмежи не съм имал (поне нищо съществено).

Сега за теорията: разликата идва от там, че при моноинцекцията сместа и за празния ход и за товарните режими минава през едно и също място - през единствената дроселова клапа. Значи имаш само едно смесване. Освен това прекъсваш само една дюза.

При пълната инжекция сместа за празния ход не минава през дроселовата клапа, а я шунтира. Съответно ти трябва едно смесване за основното количество за товарните режими и друго за сместа за празния ход. В допълнение прекъсваш 4 (при 4-цилиндров мотор) дюзи, а не само една.


Не се сещам за друга много по-съществена разлика.




*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.